Недостатъци:
специално при 73-ката проблеми създава твърдия таван... за да се свали развиваш една торба болтове /не е като на Витарите/, а накрая /поне при моя/ стъклата на вратите остават да стърчат...
като цяло ламарините гният /след 15-тата година/... предното стъкло /сваляемо/ е склонно към течове и ускорена корозия...
в комплектация с 2LT може да се каже, че не му достига мощност за магистралата /с 2L сигурно е още по-зле/... иначе, за катерене си е достатъчно мощен...
неудобен достъп за пътниците на задната седалка /според мен важи за почти всички джипове с 2 врати /
Предимства:
изключително здрава ходова част... много приятен за управление /леки скорости и педали/...
много добра вентилация и отопление...
нормално място за пътуване на 5 човека.
практичен за товарене багажник /задната селка се сгъва, пода е равен/
икономичен /за размерите и теглото си/ - между 10 и 12/100 нафта
ИМХО: най-доброто за офроуд в диапазона 7-10 хиляди лв
части има и въобще не са скъпи... сещам се за "биела 300лв" дето се оплакваше един колега с друга марка 4х4... Като купих моя му правих основен ремонт /биелни лагери, гарнитури, сегменти/ - общо 300лв за частите... като от всяка част имаха от по 2-3 производителя Дори да са корейски, частите пак са достатъчно качествени /не са ментета/...
Може би ако си купуваш части от ТМ Ауто, цените ще се доближат до тези за европейските марки 4х4...
Моята практика показа, че веднъж приведеш ли го в изправност, ще се возиш дълго и безгрижно...
Възможно е да има някой предимства спрямо другите конкуренти ,но те са забележимо малко . Дразнещо е трудното намиране на запазени екземпляри втора ръка. Необосновано високата цена на същите. (Дараци). Не на последно място скъпи резервни части . Всичко това неми пречи да ги оглеждам и следя от близо.Още повече че самият аз съм притежавал такова чудо на техниката .
Възможно е да има някой предимства спрямо другите конкуренти ,но те са забележимо малко . Дразнещо е трудното намиране на запазени екземпляри втора ръка. Необосновано високата цена на същите. (Дараци). Не на последно място скъпи резервни части . Всичко това неми пречи да ги оглеждам и следя от близо.Още повече че самият аз съм притежавал такова чудо на техниката .
ако имаш време, драсни в новата тема какви части и за какви пари си купувал... щото "скъпи резервни части" ми е малко мъгляво понятие...
Здравейте,
Впечатлен от аргументираните мнения в темата за 80-та на Тойота много бих се радвал,ако сведущите,и разбиращи хора споделят мнението си,и за 70-та...защото имам такава...!
За начало и аз мога да кажа едно-друго след 7 месеца експлоатация,и 12000км.(основно по магистрали и шосета).
Минуси:
-подрусва,и подскача
-не е бърза-карам я със 100-105км./ч-според мен това е добра скорост за продължително шофиране,ако искате да я запазите години напред
-малък багажник,ама то няма как да е друго...
-лек недостиг на мощност на 2-ЛТ мотора(86к.с.)
Плюсове:
-много проходима
-здрава
-прилична ергономия
-много чаровна!
Ще се радвам да допълните списъка!
П.С. Ясно ми е,че не я използвам често по предназначение,но всеки път се качвам с удоволствие!
LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Много се обръща на странични наклони,особенно ако отнемеш газтта
Нормално-височка е...Направи ми силно впечатление,че изобщо не усеща силен страничен вятър,за разлика от всички леки коли от различни марки,които съм карал,и при които се налагаше в такива условия да се държи здраво волана с две ръце,за да се контрират непрекъснато поривите на вятъра и опитите на колата да кривне!
Кажете и кои възли,и агрегати са слабо,или силно място на тВа магаре?
Много труден въпрос.
7*-ките са с толкова много разновидности и модификации, че обобщения е почти невъзможно да се правят.
"Магарето"ми е произведено м.Юли 1987год.,2-ЛТ мотор(2.4ТД-86к.с.),къса база,както се разбира,LSD-диф. ...окачване на предните седалки(2 пружини,и един амортисьор),и централно заключване....с нови газови амове"Каяба",и сменени втулки на носачи,и стаб. щанги с полиуретанови...ТВа накладки,ремъци,масла,филтри,нови гуми,каско,радио,и т.н. не ги броя!
Чисто заводско изпълнение е-никакви тунинги-мунинги,лифтове-мифтове няма!
Много труден въпрос.
7*-ките са с толкова много разновидности и модификации, че обобщения е почти невъзможно да се правят.
Колегата ме превари с отговора,обобщено и повърхностно може да се каже че от нафтовите печки 2LT e най популярната,идеална за туризъм,но с недостатъчна мощност за по големи гуми ,с 86 к.с.,склонна към прегряване,интеркулерите решават част от проблема.За най доказан мотор 70 серия се спряга предшественика на D4D,a именно 1KZT-E,не е прекалено тежък,има добра тяга с 130 к.с.,и няколко пъти вече печели в трудни състезания с достойна конкуренция.Най големия брат е 4,2D -1HZ,идеалния влекач,неубиваем запомнящ се автомобил,но с висок разход и тежичък,плюсовете при него с сигурност са повече от минусите.Инак няма да се учудя ако има някоя друга,и тези мотори-1PZ (3,5 л) 1HZ (4,2 л) 1HD-T (4,2 л с турбонаддувом) 1HD-FT (4,2 л, 24 клапана, с турбонаддувом) 1HD-FTE(4.2 л с турбонаддувом и электронным управлением двигателя)
LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Това с проходимоста е интересно.
Голди спомена, че на рампата дава много малки ходове. Та без особенни ходове, мощност, свесове, колея, в същото време височка, тежка, с малки гуми и стандартно без блокировки, от де идва тая "много" проходимост в стандартен вид?
Това с проходимоста е интересно.
Голди спомена, че на рампата дава много малки ходове. Та без особенни ходове, мощност, свесове, колея, в същото време височка, тежка, с малки гуми и стандартно без блокировки, от де идва тая "много" проходимост в стандартен вид?
Да речем,че е проходима,ама според мен само...!1750кг. тежи-в сравнение с Г-е класата тежка ли е..?Блокажи няма-така си е...но при желание не е проблем да се сложат,но засега не съм усетил нужда-като ни затрупа снега ще видим...
Пропуснах да спомена един голям плюс-при паркиране в центъра на София изобщо не ти пука дали,и колко силно някой ще те подпре отпред,или отзад!Също забелязвам,че вече не ме засичат оттук-оттам,както беше с лимузината!
Коментар