До: LJ-70 плюсове и минуси?
Ако има нещо, което да не ми харесва в 7*-ките, това определено е вътрешния им вид. Отвън, поне за мен, видът на този модел е абсолютната "класика в жанра" (не говоря за последните версии, които мязат на китайски рънър отпред), дори и 10-местния "troop carrier", който прилича отзад на хлебарски камион. Обаче, колкото пъти съм се заглеждал в някоя с идея за покупка, само един поглед към таблото ме отказва всеки път.
Относно забележките за тесните мостове - така е. Тесни са. И на Дифендъра са тесни. И на повечето машини дето се търкалят из Африка са така. На стария LR Series 3 гумите му са на по 10см навътре от веждата на калника. И аз не знам защо. Сигурно понеже там почти всичко е равно.
Ако има нещо, което да не ми харесва в 7*-ките, това определено е вътрешния им вид. Отвън, поне за мен, видът на този модел е абсолютната "класика в жанра" (не говоря за последните версии, които мязат на китайски рънър отпред), дори и 10-местния "troop carrier", който прилича отзад на хлебарски камион. Обаче, колкото пъти съм се заглеждал в някоя с идея за покупка, само един поглед към таблото ме отказва всеки път.
Относно забележките за тесните мостове - така е. Тесни са. И на Дифендъра са тесни. И на повечето машини дето се търкалят из Африка са така. На стария LR Series 3 гумите му са на по 10см навътре от веждата на калника. И аз не знам защо. Сигурно понеже там почти всичко е равно.
Другата причина е неизправна виско муфа.
Фланци 38мм. и джанти с ЕТ 0 решават проблема с тясните мостове, без да оказват влияние на надежноста на агрегатите. Гуми над 32" са безмислени според мене. От опит съм установил, че това е оптималния размер, който автомобила носи без проблем.
), но за утилитарен автомобил, предназначен да бъде надежден и ремонто пригоден - по-добро няма! Не напразно новите модели са със същото. Защо да променят нещо, което доказано работи и в най-тежките условия, а е и напълно удобно, четливо и функционално?!
Коментар