Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Виещ преден диференциал ТЛК 90 d4d

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Виещ преден диференциал ТЛК 90 d4d

    Здравейте виенето на предния диференциал може ли да бъде от старо масло ? Механикът който гледа джипката каза че единствения начин да се оправи е да се свали и да се сменят лагери и тн. Ремонта излиза към 1050лв ! Ако се свали всичко ли се подменя ?

  • #2
    Подменя се на каквото е за подменяне. Преди отваряне и разхвърляне няма как да се каже.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от amihailowski Преглед на мнение
      Здравейте виенето на предния диференциал може ли да бъде от старо масло ? Механикът който гледа джипката каза че единствения начин да се оправи е да се свали и да се сменят лагери и тн. Ремонта излиза към 1050лв ! Ако се свали всичко ли се подменя ?
      На колко хил. км пробег е?
      -Чем занимаетесь по жизни?
      -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
      -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

      Коментар


      • #4
        310000км

        Коментар


        • KingofROAD
          KingofROAD коментира
          Редактиране на коментар
          Ахам, е значи както казва Спарки, сваля се, и се сменя всичко, което се нуждае от смяна. Така няма как да се знае, кое вие, докато не се отвори дифа.

          може да са лагери, може да е пиньон и корона, може и двете....

        • rivan
          rivan коментира
          Редактиране на коментар
          За мен ремонтът на диференциал е може би най-тънката работа по колата. Що ядове брах с един Москвич на времето, то не бяха реглажи, то не беше чудо. Чак като го смених комплект, спря да реве. Та не е за всеки майстор работа! Е , сега вече може и да са се понаучили де.

        • KingofROAD
          KingofROAD коментира
          Редактиране на коментар
          Самата смяна на всички части, пиньон, корона лагери, втулки и тн механично не е проблем. Реглажа се прави с индикаторен часовник. Щом е на 300 и кусур хил. км. според мен е по-добре да се смени всичко вътре, което подлежи на смяна.Реглаж с индикаторен часовник, по инструкция на производителя, и качване на мястото му. Цена каквато и да е, е по-добре да се плати сега, и един път да се монтира. А не като при Вас, няколко експеримента, докато нацелим износените части. Ако беше на по-малко км., 50-60 хил. км, тогава съм съгласен на експерименти...

      • #5
        Всички части за този основен ремонт на диференциала има ли ги комплект ? Каква цена са , оригинални ли трябва да бъдат ? Като гледам всички с подобен проблем търсят втора употреба .
        Последно редактирано от amihailowski; 06-09-23, 15:42.

        Коментар


        • #6
          Както писа колегата по горе всеки може да смени лагери пиньони и корони, но самата финна настройка е доста особена и не е по силите на човек без доста опит.
          То и без опит става но на Ен - то то сваляне и качване на редуктора за поредната до настройка.

          ​​​​​Втора употреба преден мост за ТЛК преди беше 1800 - 2000 лева и само го разменяш и си готов.
          Щото ремонта 1000 за части на първо четене и за труд до окончателен положителен резултат не се знае колко ще отидат и ще стане ли с първия майстор.
          Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
          Място и хора към които да принадлежи ...

          Коментар


          • #7
            Ееееее,не го плаши така човека де. В крайна сметка,дифа си е един прост редуктор. Аз сам си правих дифовете на нивата,като даже си направих твърди втулки с които смених разпорните. Пък обучението ми беше гледане на клипчета в Ю Туб.
            Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

            Коментар


            • #8
              Диференциал от 125коня 90 ка 2000г дали е същия като на 163 к d4d ?

              Коментар


              • #9
                А какво те навежда на мисълта,че стария който ще купиш няма да е като твоя!? Да не се окаже,че ще имаш два дифа за ремонт!😉
                Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                Коментар


                • #10
                  Някой има ли опит с поставяне на италиански корона и пиньон в преден диференциал на тойота ланд крузер 90 d4d ? Цената е добра ,в понеделник ще го свалят и тогава ще се разбере какво е дало фира ! Дано да са само лагери !

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X