Здравейте виенето на предния диференциал може ли да бъде от старо масло  ? Механикът който гледа  джипката каза че единствения начин да се оправи е да се свали и да се сменят лагери и тн. Ремонта излиза към 1050лв !  Ако се свали всичко ли се подменя ?
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Виещ преден диференциал ТЛК 90 d4d
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 На колко хил. км пробег е?Първоначално публикуван от amihailowski Преглед на мнениеЗдравейте виенето на предния диференциал може ли да бъде от старо масло ? Механикът който гледа джипката каза че единствения начин да се оправи е да се свали и да се сменят лагери и тн. Ремонта излиза към 1050лв ! Ако се свали всичко ли се подменя ?-Чем занимаетесь по жизни?
 -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Коментар- 
	
	
	
 Ахам, е значи както казва Спарки, сваля се, и се сменя всичко, което се нуждае от смяна. Така няма как да се знае, кое вие, докато не се отвори дифа.
 
 може да са лагери, може да е пиньон и корона, може и двете....
 
- 
	
	
	
 За мен ремонтът на диференциал е може би най-тънката работа по колата. Що ядове брах с един Москвич на времето, то не бяха реглажи, то не беше чудо. Чак като го смених комплект, спря да реве. Та не е за всеки майстор работа! Е , сега вече може и да са се понаучили де.
 
- 
	
	
	
 Самата смяна на всички части, пиньон, корона лагери, втулки и тн механично не е проблем. Реглажа се прави с индикаторен часовник. Щом е на 300 и кусур хил. км. според мен е по-добре да се смени всичко вътре, което подлежи на смяна.Реглаж с индикаторен часовник, по инструкция на производителя, и качване на мястото му. Цена каквато и да е, е по-добре да се плати сега, и един път да се монтира. А не като при Вас, няколко експеримента, докато нацелим износените части. Ако беше на по-малко км., 50-60 хил. км, тогава съм съгласен на експерименти...
 
 
- 
	
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Всички части за този основен ремонт на диференциала има ли ги комплект ? Каква цена са , оригинални ли трябва да бъдат ? Като гледам всички с подобен проблем търсят втора употреба .Последно редактирано от amihailowski; 06-09-23, 16:42.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Както писа колегата по горе всеки може да смени лагери пиньони и корони, но самата финна настройка е доста особена и не е по силите на човек без доста опит.
 То и без опит става но на Ен - то то сваляне и качване на редуктора за поредната до настройка.
 
 Втора употреба преден мост за ТЛК преди беше 1800 - 2000 лева и само го разменяш и си готов.
 Щото ремонта 1000 за части на първо четене и за труд до окончателен положителен резултат не се знае колко ще отидат и ще стане ли с първия майстор.Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
 Място и хора към които да принадлежи ...
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ееееее,не го плаши така човека де. В крайна сметка,дифа си е един прост редуктор. Аз сам си правих дифовете на нивата,като даже си направих твърди втулки с които смених разпорните. Пък обучението ми беше гледане на клипчета в Ю Туб.Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.






Коментар