Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тойота 4 runner не пали

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тойота 4 runner не пали

    Здравейте колеги, днес тойотата, 4runner,2lt, при стартиране сутринта бръмна за секунда и угасна. След това не иска да запали. Къде може да е проблема?
    Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
    Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

  • #2
    Липса на гориво или банан в ауспуха.
    Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

    Коментар


    • #3
      Резервоарът е пълен до горе, съмнява ме електромагнитния клапан на помпата или бушон. Подгрява, стартерът върти, при първия опит запали и като върнах ключа изгасна и това беше. Кои бушони да проверя? Може ли да е от контактния ключ?
      Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
      Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

      Коментар


      • rivan
        rivan коментира
        Редактиране на коментар
        След 5-6 часа почивка отново същото, припалва и загасва. С пълна газ(нафта) и яко въртене запали. Явно смуче въздух отнякъде, ще я карам да търсят откъде. Колегата тропчо беше прав, няма нафта. А за банана, бая банан ще трябва да запуши ауспуха.

    • #4
      Провери дали има ток на клапана на помпата. Подай му директен плюс от акумулатора и пробвай.
      Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
      New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

      Коментар


      • #5
        Клапанът е заврян на Мачу Пикчу у лозето. А и в него влиза букса с два кабела, страх ме беше са не объркам нещо
        Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
        Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

        Коментар


        • #6
          Първоначално публикуван от rivan Преглед на мнение
          ...
          ....
          ...Може ли да е от контактния ключ?
          По принцип, може и да е от ключа (този на ключодържателя)- изпускане, мокрене, удар, хвърляне по жената- па той се шибнал в стената... На една от каляските ми единият ключ отключва колата, но не пали. Другият ключ не може да отключи колата, ама пали. Имало вътре едни джаджи, дето не ги разбирам, но май спирали притока на гориво.
          Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

          Коментар


          • rivan
            rivan коментира
            Редактиране на коментар
            90-та. Година още не слаггаха чипове в ключовете. Имах предвид плочката зад ключа с клемареда или както там се казва, а не самия ключ. Те тогава още и компютри не слагаха в колите. Между другото, една от причините да купя Баба Тотка е това, че няма грам Електроника в нея.

          • stefsab
            stefsab коментира
            Редактиране на коментар
            На много коли, преди ГНП-то има прозрачен горивен маркуч - виж дали имаш гориво там. Може да сложиш прозрачен маркуч ако няма.
            Ако имаш помпа за ръчно подкачване на гориво - напомпай. Огледай и тръбите/маркучите за обратно гориво за омазняване от нафта.

        • #7
          Здравей, карал съм такава кола стотици хиляди километри, като два пъти ми направи същия проблем. Първия път излезе, че предишния собственик е конструирал един вид "имобилайзер", който е именно прекъсвач на тока за клапана за гориво...Беше дал на късо в снопчето и не отваряше клапана. Лечението- 10 сантиметра изолирбанд. Втория път ми бяха разменили маркучите отгоре на горивния филтър входящ-изходящ, смених ги и готово. Започни от горивен филтър, сетне изследвай за засмукване на въздух. Успех!
          0899 шест5313нула
          За всекиго по нещо

          Коментар


          • rivan
            rivan коментира
            Редактиране на коментар
            Ще направя всичко! Освен това има аларма, която не работи и искам да я махна, може да има имобилайзер, а освен това е монтирана на мястото на втория акумулатор и ако слагам лебедка, ще ми пречи. Засега от вчера си пали нормално, от четвърт. Как се проверява дали смуче въздух отнякъде? Ако духа е лесно, освен да надуя с въздух, за друго не се сещам?
            Възможно ли е да е имало вода в нафтата?

          • sonda
            sonda коментира
            Редактиране на коментар
            Здравей ! Възможно е да е имало вода, или боклуци в дизела. Щом пали нормално няма повод за притеснение в момента, явно не смуче въздух. И при мен "имобилайзера" беше част от някаква стара аларма, така че изхвърляй всичко от там. И да, мотора пали от четвърт, така трябва да е. Зимата, ако започне да пали по-тегаво със застудяването, е от подгревни свещи. При мен бяха изгорели всичките, и въпреки това едва при температури близки до нулата палеше по-трудно.

        • #8
          Смени горивния филтър първо,симтомите са за запушен такъв макар,че много не ми се вярва,ръчно подкачване при въртене ‘е си покаже дали е от това
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #9
            Горивния филтър сменен. На него има пробка за източване и датчик. Виновен е о-пръстенът на пробката, беше се опекъл и в комбинация с позапушения филтър правеше белята. Временно сложих прозрачен шлаух, за да следя за наличието на въздух в системата. Ще го сменя с горивен маркуч.
            Някой знае ли какво показва датчикът, включен в буксата и изключен, на таблото нищо не свети ?
            Помпата на филтъра не работи, май някое клапанче е сдало багажа, подлежи ли на ремонт?
            Последно редактирано от rivan; 03-09-23, 09:29.
            Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
            Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

            Коментар


            • #10
              Първоначално публикуван от rivan Преглед на мнение
              Помпата на филтъра не работи, май някое клапанче е сдало багажа, подлежи ли на ремонт?
              По спомени, продава се капака с помпичката и клапанчетата на него чисто нов, 50-ина лева беше...
              0899 шест5313нула
              За всекиго по нещо

              Коментар


              • #11
                Липса на гориво , със сиг . Баш някоя подробност , като тая , дето споменаваш е .
                Моята , когато ми правеше такива номера беше ,щото я карах със резервата от нафта (карах я тъй не по желание , а и изгори над 50/100 тоя ден ). Беше засмукала мизерия от дъното на резервоара , която мизерия /нещо средно между котлен камък и жълта слуз ,тенкс ту дъ сярата в лукойлската нафта +конденза за няколко десетки години / беше затлачила , но и преодоляла цетчицата в резервоара . Беше затлачила тръбопровода до горивния филтър , горивния филтър , "напръстника" в ГНПто ....купон . И да не е такъв случая при теб , препоръчвам да погледнеш к'во се случва в резервоара .
                TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X