Здравейте колеги, днес тойотата, 4runner,2lt, при стартиране сутринта бръмна за секунда и угасна. След това не иска да запали. Къде може да е проблема?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Тойота 4 runner не пали
Свий
X
-
Резервоарът е пълен до горе, съмнява ме електромагнитния клапан на помпата или бушон. Подгрява, стартерът върти, при първия опит запали и като върнах ключа изгасна и това беше. Кои бушони да проверя? Може ли да е от контактния ключ?Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин
Коментар
-
Провери дали има ток на клапана на помпата. Подай му директен плюс от акумулатора и пробвай.Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от rivan Преглед на мнение...
....
...Може ли да е от контактния ключ?Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.
- 1 like
Коментар
-
90-та. Година още не слаггаха чипове в ключовете. Имах предвид плочката зад ключа с клемареда или както там се казва, а не самия ключ. Те тогава още и компютри не слагаха в колите. Между другото, една от причините да купя Баба Тотка е това, че няма грам Електроника в нея.
-
На много коли, преди ГНП-то има прозрачен горивен маркуч - виж дали имаш гориво там. Може да сложиш прозрачен маркуч ако няма.
Ако имаш помпа за ръчно подкачване на гориво - напомпай. Огледай и тръбите/маркучите за обратно гориво за омазняване от нафта.
-
Здравей, карал съм такава кола стотици хиляди километри, като два пъти ми направи същия проблем. Първия път излезе, че предишния собственик е конструирал един вид "имобилайзер", който е именно прекъсвач на тока за клапана за гориво...Беше дал на късо в снопчето и не отваряше клапана. Лечението- 10 сантиметра изолирбанд. Втория път ми бяха разменили маркучите отгоре на горивния филтър входящ-изходящ, смених ги и готово. Започни от горивен филтър, сетне изследвай за засмукване на въздух. Успех!0899 шест5313нула
За всекиго по нещо
- 2 likes
Коментар
-
Ще направя всичко! Освен това има аларма, която не работи и искам да я махна, може да има имобилайзер, а освен това е монтирана на мястото на втория акумулатор и ако слагам лебедка, ще ми пречи. Засега от вчера си пали нормално, от четвърт. Как се проверява дали смуче въздух отнякъде? Ако духа е лесно, освен да надуя с въздух, за друго не се сещам?
Възможно ли е да е имало вода в нафтата?
-
Здравей ! Възможно е да е имало вода, или боклуци в дизела. Щом пали нормално няма повод за притеснение в момента, явно не смуче въздух. И при мен "имобилайзера" беше част от някаква стара аларма, така че изхвърляй всичко от там. И да, мотора пали от четвърт, така трябва да е. Зимата, ако започне да пали по-тегаво със застудяването, е от подгревни свещи. При мен бяха изгорели всичките, и въпреки това едва при температури близки до нулата палеше по-трудно.
-
Горивния филтър сменен. На него има пробка за източване и датчик. Виновен е о-пръстенът на пробката, беше се опекъл и в комбинация с позапушения филтър правеше белята. Временно сложих прозрачен шлаух, за да следя за наличието на въздух в системата. Ще го сменя с горивен маркуч.
Някой знае ли какво показва датчикът, включен в буксата и изключен, на таблото нищо не свети ?
Помпата на филтъра не работи, май някое клапанче е сдало багажа, подлежи ли на ремонт?Последно редактирано от rivan; 03-09-23, 09:29.Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин
Коментар
-
Първоначално публикуван от rivan Преглед на мнениеПомпата на филтъра не работи, май някое клапанче е сдало багажа, подлежи ли на ремонт?0899 шест5313нула
За всекиго по нещо
Коментар
-
Липса на гориво , със сиг . Баш някоя подробност , като тая , дето споменаваш е .
Моята , когато ми правеше такива номера беше ,щото я карах със резервата от нафта (карах я тъй не по желание , а и изгори над 50/100 тоя ден ). Беше засмукала мизерия от дъното на резервоара , която мизерия /нещо средно между котлен камък и жълта слуз ,тенкс ту дъ сярата в лукойлската нафта +конденза за няколко десетки години / беше затлачила , но и преодоляла цетчицата в резервоара . Беше затлачила тръбопровода до горивния филтър , горивния филтър , "напръстника" в ГНПто ....купон . И да не е такъв случая при теб , препоръчвам да погледнеш к'во се случва в резервоара .TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар