Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на радиатор или закупуване на нов

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Аз също съм питал преди време за ремонт на радиатор алуминий и пластмаса за друг автомобил и също са ми казвали, че не се ремонтират. Не съм правил друг радиатор при този човек, освен месинговия на тойотата и не мога да дам мнение. Има телефон, говорете с него и вижте какво ще каже и по-важното, какво ще направи. И дали икономически ще е оправдан ремонта.
    Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
    Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

    Коментар


    • #17
      Продължение... След проверка на главата се оказа, че е здрава, няма пропуски на антифриз...но...има цепнатини между клапаните. Според сервиза за ремонт на глави, главата ще кара в това състояние, но не се знае колко. Може 5 месеца, може и 5 години, може и повече, може и по-малко. Колко точно не се знае. Според 2/3 от хората с които говорих, включително и от други сервизи за глави, всички глави от този модел имат пукнатини между клапаните и това не им пречи /даже един сервиз ми предложи да ми изкупи старата глава/. На кого да вярвам? Поръчах нова глава, чисто нова, марка Japko. Мисля да монтирам нея, пък ще видим какво ще излезе.. Във вторник ще взимам новата глава, дотогава имам време за размисъл, давайте акъл ! И още, майсторът каза, че при този модел има топлообменник на маслото, намира се в блока под турбото и изпускателния колектор. Нов струва около 800 лв. Възможно ли е оттам да е вкарало масло в антифриза? Подлежи ли на ремонт или трябва нов? Повредата му честа ли е?
      Да допълня, гарнитурата на главата беше издухала, тя е най-вероятната причина за проблема. До последно колата си вървеше, не образуваше мехурчета в разш. съд, имаше парно, не загряваше/ макар и със задръстен и сълзящ радиатор/, изкарваше масло м/у блока и главата, имаше масло в антифриза.
      Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
      Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

      Коментар


      • krassitch
        krassitch коментира
        Редактиране на коментар
        Не само на този модел глави има цепнатини между клапаните.И е вярно,че карат с години.Колкото и да се презастраховаш,на дърта кола много неща могат да се повредят...

      • Asen Kushlev
        Asen Kushlev коментира
        Редактиране на коментар
        Така е. Навремето търсих глава за Опел Вектра 1,7 дизел, немския мотор. Всички глави бяха с пукнатини, така си ги продаваха по моргите и всички ми казваха че е нормално за този мотор. Даже един ми каза, че нямало как да намеря здрава втора употреба, защото се пукали още в завода като ги запалят...

      • rivan
        rivan коментира
        Редактиране на коментар
        А някой има ли мнение за топлообменника на маслото в този двигател(2lt), как се захваща към блока(дифтунги, гарнитура, о-пръстени), къде е слабото място?

    • #18
      Днес изкарахме Баба Тотка от бокса. Сменена глава с нова,пасване клапани, пулове, лагери на разпределителния вал,гумички, водна помпа, всички ремъци, ролки, голяма част от маркучите, ремонтиран радиатор, пълно промиване на двигателя, всички гарнитури от блока нагоре, нови болтове на главата. Тотал 3К. Около 3 часа работа на място, около 50 км градско, антифриза бистър като сълза, маслото като ново, засега няма течове и загуби на течности. Но се появи проблем с показанията на датчика за маслото, Стрелката върви на тласъци, но невинаги, показва над мах налягане, докрай колкото може. Преди ремонта показваше нормално. Понякога кото че ли засяда в третата третина и не помръдва, не че като опре най в дясно помръдва де. Дали датчика е дал фира, или нещо по таблото, електричарски проблем май ще да е. Нищо не е пипано по датчика или таблото, кабелчето към датчика беше разкачено, майстора казва, че не го е разкачал, може да е дръпнато с нещо случайно. Ако някой има идеи, да казва.
      Последно редактирано от rivan; 29-03-23, 21:10.
      Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
      Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

      Коментар


      • #19
        Датчикът сменен без резултат, повредата е в таблото или кабелна. Като имам време ще го ровя, дано е отстранимо. Междувременно спря да се връща при изключване на контакта, стои само плътно в дясно.
        Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
        Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

        Коментар


        • #20
          Датчикът в таблото сменен, оказа се, че проблемът е в него, сега показва нормално.
          Вчера направихме първи по-сериозен преход - Батак- Баташки Снежник, връщане през Нова махала. Баба Тотка се представи отлично. Замислям се за монтаж на лебедка, че като си сам на 4 часа път пеша от най- близкото населено място, може да разчиташ само на Неволята.
          Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
          Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X