Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Toyota Rav 4 ,1 Gen

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Toyota Rav 4 ,1 Gen

    Здравейте колеги, загледах въпросната джипка къса база и ми хареса,но не намерих инфо за нея което мен ме интересува. Джипката ще се използва за Лов,Риболов и др.подобни . Та въпроса ми е как да разбера дали системите за 4×4 работят правилно, и този блокаж с копчето как да разбера дали се включва,и изключва (Ако колата е нов внос) и как да се тестват тези системи? И на какви други неща да обърна внимание!
    Имам и много други въпроси но нека първо на най важните.
    Извинявам се ако има подобна тема,и ще бъда благодарен за помоща!

  • #2
    Направи два завоя с блокаж и без, и би трябвало да стане ясно.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • Savov
      Savov коментира
      Редактиране на коментар
      Този смехотворен блокаж е само за движение напред.

    • Двигателист
      Двигателист коментира
      Редактиране на коментар
      Как така само напред? Пълноценен 100% твърд блокаж си е.
      Последно редактирано от Двигателист; 26-10-21, 16:56.

  • #3
    Моя опит показва че това е един страхотен малък джип. Лек със сравнително мощен, за килограмите си, двигател, икономичен, дуракуостойчив, евтин за подръжка и не на последно място евтин за тунинговане.
    Някой хора може да казват че е паркетен джип, но аз продължавам да твърдя че направен по подходящия начин този мъник във кал и сняг ще остави много подготвени джипове след себе си.
    Единствения му недостатък е липсата на бавни скорости. Този недостатък се усеща сериозно само лятото при катерене на стръмни екстреми и скални прагове.
    Блокажа заключва средния диф и разпределя усилието между преден - заден мост но не помня с колко процента (нещо ми се върти 40 на 60 процента) В авто къща незнам как да го пробваш. Помня че при включване светва лампа на таблото а при изключване има звуков сигнал (или обратното)


    Коментар


    • #4
      Благодаря ти за отговора. На мен много ми харесват и за това попитах за мнение дали стават за извън пътя.Ако още имаш такъв мъник и си го подготвил за кал и сняг може да пратиш някоя снимка да видя как се е получил. Аз следя за някой такъв по читав,и ще ходя да го пробвам но малко инфо за този модел,как се повдигат,с какви гуми и такива други !

      Коментар


      • #5
        Ето тук има повече информация : https://offroad-bulgaria.com/forum/%...0-toyota-rav-4
        Който търси , намира !
        Човекът е човек, когато е на път !

        Коментар


        • #6
          Виж тази тема : Модификации по Рав 4-1

          Коментар


          • #7
            Имам Rav 4, къса база, първа генерация от около 5 год. Преди него съм карал Витара и къса Фронтера. Няма място за сравнение между Равката и другите. Много по слабо окачване, липсват бавни скорости. Не джипка за средни, а само за много леки офроуд игрички. Не по-проходима от субару и подобни.

            Коментар


            • Savov
              Savov коментира
              Редактиране на коментар
              Да, за блокажа не съм се изразил правилно. Може и назад. Но се включва при изправени напред гуми и след преодоляване на препятствието се изключва.

            • sv2006
              sv2006 коментира
              Редактиране на коментар
              Това е така щото твоята равка не си я научил и кал е виждала само като спреш в банкета. Блокажа на моята го включвах в 10;00часа и го изключвах в 17;00часа всяка неделя две зими подред. А леките офроуд игрички ги правех в ливадите до нас, да си тествам окачването, на места на които все още не мога да мина с подготвен Патрол.....

            • didooo
              didooo коментира
              Редактиране на коментар
              Тва за сравнението на RAVката с "подготвен Патрол" ми хареса
              Само така , момчета !!!! Все пак сме в Тойота форума , няма да се излагаме

          • #8
            Значи да разбирам по думите на колегата sv2006 че Равката ще върши работа за Лов и риболов с по рошави гуми? Питам защото да не си купя нещо което няма да ми върши работа,и да се чудя откъде да минавам и само главоболия. Ако смятате че не става за тази цел,да се насоча към други модели и марки! Благодаря на всички за мненията.

            Коментар


            • large
              large коментира
              Редактиране на коментар
              E, не ползваш ли жокер: виж с какво отиват и се връщат другите ловци.
              Самураи гледал ли си?
              Той поне е корав, пак с малък двигател , ана поне корав - с рама, бавни и т.н.
              Че и с ръжда, сигурно

            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              Абе за един път почти винаги може и без бавни, където иначе са нужни(ще попредруса, ще минеш по-бързо)... Но ако редовно ще трябват, или има рядката ситуация хептен да не може да се мине без тях, тогава си трябват.
              Самурая е вариант, но ако не е нужен и за ежедневно каране или малко по-дълго пътуване. А Равката не е с хептен малък мотор - 2,0, и си е доста по-мощен.

            • sv2006
              sv2006 коментира
              Редактиране на коментар
              Да, кофти е без бавни, аз карах две зими предимно в кал и сняг и бавни почти не са ми били нужни. Просто Равката е много лека. Но имам два случая от лятото точно както ги описва cnc82 . Дълъг стръмен участък осеян с големи камъни ( ако не се лъжа последния екстрем преди Мургаш ) Минах го, но с пълна газ на първа и блъскането беше жестоко.Джип с бавни от там минава без никакви драми. Нищо не се счупи, което доказва че направена по правилния начин Равката е много здрава. За две години блъскане имам скъсани два маншона на предна полулоска а новия собственик смени един вътрешен накрайник. Съединителя с това каране изкара 45000км.

          • #9
            Колегите ходят с терано,самурай,нива,и по заможните така да го кажа с тойота ланд круйзер. Аз искам да има климатик а не Да се връщам на прасе в прах и пот.Ще погледна и други модели и ще избирам защото вече няма време. Благодаря за съветите за бавните,и аз така съм чул Че са важни за прибирането от излета.

            Коментар


            • #10
              Аз ще я карам в поле,със редно големи наклони,ние нямаме балкан за да стигам до билото с нея.Ние имаме Кал,добра Кал 😁 !!! Но предполагам че с едни гуми А/Т ще се носи като народна песен😁

              Коментар


              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Без твърд, много неравен терен, и големи баири, би трябвало тая колица да ти е напълно достатъчна като проходимост.

            • #11
              Ако се държи на някакви бавни (не баш като на сериозните машини, но все пак), може да погледнеш старите Субару Форестър с ръчни скорости и атмосферен двигател. Те имат делител на входа на кутията с редукция 1.45. Не е кой знае какво, но ще помогне на съединителя до известна степен на по-кофти терен.

              Коментар


              • #12
                Здравейте колеги ,ето и моите две стотинки

                И аз се оглеждам за малка кола за в гората и днес пробвах една такава Рав 4 - ка на един познат повдигната и с Ал терен гуми.
                Ми какво да ви кажа преди имах ЛК 90 3,4 бензин тази в сравнение с него е по слабичка в нивата но я пробвах в едни наклонени разорани овощни градини с голяма денивелация между редовете и надолу и нагоре по байра движейки се напреко на редовете се представи отлично,не опря никъде и
                въобще не се опитва да боксува.Излезе нагоре по байра с лекота.
                Ако не се прекалява с калта и скалните прагове мисля че това е разумен компромис между цена ,комфорт на асвалта и проходимост извън пътя.
                Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
                Място и хора към които да принадлежи ...

                Коментар


                • Двигателист
                  Двигателист коментира
                  Редактиране на коментар
                  Сигурно за триврата говориш (къса база). Те са доста пъргави и по-трудно опират.

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X