Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тойота 80 - заслужава ли си?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Според мен маркаа си я оцелил, оттук нататък пробвай различни модели в рамките на бюджета, който си определил и прецени дали нещо друго няма да ти хареса.
    80-ката изглежда наистина впечатляваща и е с репутация на един от най-здравите 4х4 автомобили, но цените на запазените екземпляри вървят стремглаво нагоре. Можеш да хвърлиш поглед на 100-ца, където ще имаш една идея по-голям избор.
    Защо не пробваш и Hilux? - колкото и невероятно да звучи сравнено с крузер, но си има и плюсове - вписва се в бюджета, избора не е толкова ограничен и е надежден

    Коментар


    • vencibull
      vencibull коментира
      Редактиране на коментар
      Здравей, hilux не е опция, търся нещо по-просторно, с дете и 2 кучета сме. Хайлукса като вътрешен обем не е по добре от грейт уол-а. 100 не ми харесва като визия. Говорих с хора запознати с 80 и като че ли цената на читав автомобил надхвърля двойно бюджета

    • noname12
      noname12 коментира
      Редактиране на коментар
      Ами тогава има един в Бургас, даже скоро е бил на разходка в Африка и влиза в бюджета!

  • #17
    Ако ти харесва, купувай. По- евтини няма да станат.

    Коментар


    • #18
      Те всички всъдеходи ( читави ) на възраст над 15-20 години , цените им започнаха стремглаво да вървят нагоре ...
      Едно , че вече не се правят от 2005 нататък да кажем ( почти ) , едно , че се търсят , трето , че вече запазените са на изчезване и не се предлагат много.
      Обаче ми прави впечатление , че се купуват , въпреки високите цени...
      Който търси , намира !
      Човекът е човек, когато е на път !

      Коментар


      • #19
        Експедиционно ремарке и кутия на тавана,пред ремаркето може и ХайЛукс
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #20
          Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
          80 е единственото до 25-30к , което в сток вариянт понася 33' , с което се каляш с "офроудърите" и после се прибираш с 140 по магистралата . Че и не те изморява ,нито при офф , нито при прибирането.
          Единствените ръждиви при тях са , или удряни , или са дърпали колесари с лодки , тях ги топят доста отзад и им се отпечтва направо до къде влизат в солта . Англичанките и Холандките особено често ги ползват за това . Фен съм и на дългите патроли 4.2 бензин/нафта , но всички дето съм виждал за продажба , са били с такъв отпечатък - пък и те не са поцинковани и са по-напред с ръждата (обикновено)
          TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

          Коментар


          • #21
            Здравейте,

            Чисто нов член на форума.
            Аз също се оглеждам за читава 80-ка. Ако взема такава, то ще трябва пълно обслужване и превантивна подмяна на всичко рисково. И да, няма да е основния семеен автомобил, а ще се модифицира.
            Двигателите на тези са, общо взето, като на трактор и не са трудни за поддръжка. А и са доста трудни за чупене.
            Едно ми е ясно - освен първоначалната цена ще има още функции изваждане. Важното е да са планирани такива и да си наясно в каква игра влизаш.

            И канала в тубата на един маниак на тема 80-та серия и какво вероятно трябва да направите, като си купите такова животно:
            https://www.youtube.com/user/abadangles/videos
            Последно редактирано от Kalmar; 08-07-21, 12:53.

            Коментар


            • #22
              Да пусна и аз 5 стотинки до автора на темата.

              Моето мнение, е че си заслужава, но зависи най-вече от три неща.

              Първо човек трябва д е наясно за какво ще я ползва и да е пробвал дали го удовлетворява. Аз съм много мераклия на такъв тип коли и я ползвам за точно такъв тип пътувания, но не всеки се чувства добре да кара камион вместо кола. Ако наистина ти харесва си струва.

              Второ от състоянието на екземпляра и съответно от предишния собственик. Ако искаш да пътуваш с такава кола надалече, искаш да е подържана адекватно, да знаеш какво е правено, от кого, с какво е сменяно каквото е сменяно и т.н. Тука има хора, дето могат да ти кажат какво още те чака, а и в останалата част на интернета също.

              Трето от модификацията. Модификацията е важна, защото ако няма да се ползва като ретро автомобил, а ще се кара редовно и надалече, е по-добре да има най-малкото въздушни възглавници. Тях ги има след 95-та година (фейслифт). Освен тах има и други пдобрения например по мостове, секторни кутии и не знам още какво. Може би Яро и/или Русев трябва да се намесят да допълнят Ако искаш турбо дизел, фейслифтовия е 24 клапана, чел съм, че харчи доста по-малко. При мене среден разход около 12 литра на 100 километра. Не се бъзикам и не се хваля, 12 клапанов не съм карал и не съм имал. Също така, чисто като стареене на всякакви материали, едно е реколта 91-ва, друго 98-ма.

              За единствена кола, особено в София, малко ще е особено. Не знам колко върви сегашната ти кола, ама тая със сигурност не е резачка. Кофмортна скорост по магистралата аз бих казал 120 по GPS, даже и отгоре, което е малко повече, от оценката на Търтея И си е относително прилична скорост.

              За цената. Засега не изглежда да губят цена, та от тази гледна точка уж не е страшно. Но все пак трябва да огледаш дали това, което се предлага, е етова което искаш. Такава кола се купува само от мерак, така че е добре да е твоето. Ако си в София, мога да ти покажа моята, за да видиш и да се ориентираш. Само да предупредя - не я продавам

              Все пак трябва да имаш предвид, че е възрастна кола и ще има неща за правене, та е добре да се знае какво вече е направено. Повтарям се, ама нали Също трябва да го имаш предвид, когато мислиш за ежедневен автомобил.

              Сега, тука колегата Дидо се изказа, че до тия пари няма какво друго да носи 33-ки гуми и да вдига 140 по магистралата, ама не е баш така. Даже хич не е Ама все пак темата е за тая и за мерака към нея. За горско каране в тоя клас има по-добри варианти. Все пак колата си е проходима и издръжлива, ако не си душманин много За оверленд автомобил е доста подходяща според мене.

              Дано да съм бил полезен ако след толкова време не се е сменила концепцията
              Последно редактирано от nissan_gr; 11-07-21, 15:58.

              Коментар


              • nissan_gr
                nissan_gr коментира
                Редактиране на коментар
                Опитах се да систематизирам основните неща, ама съм пропуснал едно важно. Посочил съм, че е възрастна кола и че ще има неща за правене, но не съм написал, че лесно се работи, оригинални части все още има и най-важно - каквото е направено, е направено и не го мислиш вече. Това е една от най-силните страни на тия коли.

            • #23
              За бус мислил ли си,нещо което харчи нормално,подържа 120 спокойно,събира каквото искаш и с правилния мотор и 4Х4 покрива началната идея по камънаците?

              Е нещо такова като това средното - аз събирам малко багаж ма той ходи прав вътре,2 мотора и 8 колелета плюс багаж за нищо ги няма,до момента разходката е 3000 километра в едната посока.


              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:A36AA5F9-CAE7-40FC-907B-F132E6FE3C85.jpeg
Прегледи:430
Размер:1.04 МБ
ID:6755052
              Прикачени файлове
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #24
                Е, Босе, разби сърцето и на автора на темата, и на мене с тоя бус Не че е лош, ама все едно човекът да точи лиги по Лара Крофт, пък ти да му кажеш вземи сеньора Лидия от 24 Kitchen, че по-хубаво готви и няма да я заглеждат толкова
                Последно редактирано от nissan_gr; 11-07-21, 23:39.

                Коментар


                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  Субективно е всяко мнение,аз идвам от Секвоя на въздух и С класи последните 20 години,преди 20 години ако трябваше да сравнявам с къс Патрул и на мен щеше да ми се стори странно кое не и вози на 80ката.

                  Сравнение между цели мостове и независимо на въздух няма да правя,ни във возия ни по камънаците,всяко нещо за целта си и определено возията на 80 не е силната е черта,камънаците ДА ма не и возията.

                  А дълго и не бързам го разбирам,караш първите 8 часа със 120 и като ти писне или на теб или на тоя пред теб и работата заспива на 130 поне.Мерцедеса горе е заводско скопен на 130, по яко нанадолнище на неутрална и 145 вдига та пича го кара с педал в ламарината,колкото държи толкова с часове.Аз след него догонвам,че той е 4 цилиндъра 2.1 дизел пък комбито е осмак бензин 380 и проблеми да го гоня нямам.Тоя номер с бавното работи един ден макс,или 2-3 резервоара,после теглиш една майна и си караш как си трябва.
                  Последно редактирано от BENZBOSS; 12-07-21, 17:02.

                • didooo
                  didooo коментира
                  Редактиране на коментар
                  Камиона ти е с настройки за асфалт , Босе . Ниско профилни гуми , къси ходове на окачването , предполагам корави амове за завои . За камънаци грешиш , че е панацея въздуха . За големи камънаци ти е ясно , на чакъл балонна гума с маалка джанта обира също добре . Как не са се сетили за въздушно окачване тия в Кинг и Фокс , не ги светкай и ти

                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ти камъни къде видя и за какво говориш?
                  3500 мили разходка,от тях по асфалт 3000,какви и защо са ми настройките много добре знам пък и съм наясно защо са такива,ти ходи светкай Кинг и въздушното,за моята цел съм наясно какво ми трябва за разлика от теб.Тук си говорим за дълги пътувания главно по пътя……а ако ти се сравнява возенето на това горе или тия горе с 80ка….нямам какво да ти кажа и там,за глупости не ми се спори
                  Последно редактирано от BENZBOSS; 25-07-21, 18:58.

              • #25
                Аз имам още по-антична кола ТЛК 60, но имам и други за по пътя.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • nissan_gr
                  nissan_gr коментира
                  Редактиране на коментар
                  За която благородно завиждам, ама леко
                  И да, добре е да има и цивилна кола човек.
                  Последно редактирано от nissan_gr; 12-07-21, 13:00.

                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  А баш

                  Или едното или другото,компромис някакъв,че ако искаш всичко от нея си яко в компромисите.
                  Аз за къде съм тръгнал съм стигнал ма подминах МОАБ преди 3 дни,че не съм готов за там и съм леко натоварен,другия път ще го атакувам ма пак по лесните пьтечки,че толкова си може комбито пък ми е и магистрален бегач

              • #26
                Благодаря за мненията колеги, отказах се от тойотата, взех патрол Y61 с M57 мотор - за момента съм много доволен, надявам се така да остане Карам с 90-100, по магистралата малко повече, плюса който виждам в този мотор е че е доста силен - като реша да изпреварвам е удоволствие. Вярно е че са доста камионести, аз си мислех че до сега съм карал голям джип....
                P.S Гледах и секвоите, но предния модел, не като тази на Бос-а - хубав автомобил, но не е моето.
                Последно редактирано от vencibull; 25-07-21, 11:03.

                Коментар


                • nissan_gr
                  nissan_gr коментира
                  Редактиране на коментар
                  Честит и безаварийно Не звучи да си сбъркал

              • #27
                Е го твоето - стареца вътре на около 60-65,купена стокова от първи собственик, повечето доработки си ги е правил съм или с него приятел,Сток мотор и трансмисия,засякох го в до Вейл в Колорадо,спрял жена му да поспи на нормално легло и да яде един сладолед,че карат долно Мексико до Канада само по черно.

                Посмяхме се с тоя,жена му искаше в моето комби,моята и тя,аз по камьните това не го мога,той по асфалта не го иска,всеки луд с номера си,номера е да си уцелиш инструмента.

                На разход аз съм по-добре,на скорост съм много по-добре,на комфорт го отвявам направо,аз си нося сладоледа с мен.
                На камъни,на пясък и кал сравнение няма,мен ме няма там от където той минава,евентуално сняг и дълбока вода мога да му се опьна и до там.
                Аз пътувам с жена и деца,гони се комфорт с педя просвет и още една теглена гума,голямо комби един вид което за една къса ваканция трябва да покрие една определена дистанция с една определена скорост
                Той друса по камьните по пенсионерски,има цялото време на света,средна скорост 9 мили в час,моята беше 44.

                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X