Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тойота 80 - заслужава ли си?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тойота 80 - заслужава ли си?

    Здравейте,

    Към днешния ден съм собственик на грейт уол хувър 3, с 2.5 дизел мотор и планирам да взема нов семеен автомобил тази година, а дувара да ми остане кола за забавление.
    Винаги съм харесвал тойота 80 и винаги е бил мечтания автомобил, дори не мога да кажа конкретна причина, но има някаква мистика покрай тойотите. Най накрая имам възможност да си позволя подобен джип и започнах да оглеждам какво има на пазара към момента и възниква въпроса "Струват ли си 25-30к за това което се предлага?"
    Основните ми притеснения са цената на джипа ( тези които гледам в сайтовете за продажби са ръждиви, преправяни и т.н ) и относно последващите ремонти на 30 годишна кола. Всеки материал старее и не искам да намразя мечтаният автомобил, заради постоянно изкачащи ремонти. По дувара до момента освен обслужване и неща които съм счупил собственоръчно, единствените ми грижи за 4 години са един бушон, дебитомер и модул на прозорците.
    За тойотата се заглеждам предимно към 4.2 дизел ( фен съм на дизела и големия въртящ момент ), но при тях слаб мотор няма, така че не изключвам 4.5 и 4.0 бензин. Разхода не е фактор, не го мисля. На година правя по 15к км, така че дали разхода е 16 нафта или 30 газ, все тая.
    Моля ако има членове на форума които към момента притежават 80ки да споделят дали все още си заслужава закупуването на тази легенда и какви са проблемите които евентуално да очаквам.

    Джипа ще се ползва за семейно комби, пътувания в България и отвъд граница, като не се планират горски извращения. Евентуално минимални доработки като лек лифт и гуми 33''.


    Благодаря предварително

    Поздрави,
    Венци

  • #2
    За мен комфортната максимална скорост е 110.
    което не знам дали се връзва с последното изречение.
    За протокола, имал съм такъв нов преди отдавна.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #3
      Сега ще ме нахранят, но моето мнение е не, не си заслужава. Освен ако имаш пари за още три такива и друга кола, докато тази е в ремонт. Мечтите са мечти, реалността е друга. Имах W124, детска мечта. Ми годинките тежат. А да дадеш 30 бона за 30 годишна барака... Само, ако ти е хоби и си си надделял на масрафа.
      ​​
      Ford Maverick II 2.3 XLT
      Ford Mondeo MK5

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Двама сме тука


        Същото мнение,че и 124ка съм имал и не само.Трябва да е много запазена за да и вярваш и пак ще отидат едни ненормални пари за да я стегнеш в състояние да ти харесва и на теб и на другите с тебе.Дълго пътуване си е дълго пътуване с това,аз карам едно подобно което спи с около 130 км/ч и ми идва мнооооого бавно.Е голямо е,събира багаж,носи и влачи,2 семейства вкарваш в него......ма ти втасва докато стигнеш някъде на 5-6 резервоара дистанция.

        Аз бих взел Лексус 470,брата на 100така в някоя от последните години,не ги знам колко струват,но по-става за целта и по-малко парици може да набиеш

    • #4
      Ако е да ти мине мерака, купи я щото то нали мерак с пари се гАси, иначе е яма бездънна. Аз така 2 пъти от мерак си купувам американски джипове, наливам хиляди и после като ми омръзнат, щото на мен бързо ми омръзват колите, някой намазва стегната и поддържана кола за никви пари.
      ________________________________________________
      Subaru OUTBACK 2,5
      Hyundai TUCSON 2.0

      Коментар


      • vencibull
        vencibull коментира
        Редактиране на коментар
        Ето това с бездънната яма е една от основните точки. Ако за 25к колата е гледана и обслужвана - ок, но това което гледам по обявите не изглежда да е гледано....

    • #5
      ‏‏‎ ‎😂‏‏‎ ‎‎

      Коментар


      • #6
        С една дума - заслужава си. Като избирате, не бързайте с покупката ами се огледайте за възможно най-фабрично запазен екземпляр във възможно най-добро състояние. Няма начин да я намразите. Успех и търпение : )
        Дела трябват, а не думи.

        Коментар


        • #7
          Това е като да си купиш тук стар хипарски Фолксваген бус или Дифендьр - има нещо в него ма не е като за 35 бона еле пък за 80,легенда някаква и мечта,малко останали и цените НЕРЕАЛНИ ВИСОКИ ЗА ТОВА НЕЩО

          Е го условието - Джипа ще се ползва за семейно комби, пътувания в България и отвъд граница, като не се планират горски извращения. Евентуално минимални доработки като лек лифт и гуми 33''.

          Търси си комби тогава,комби в джипка в вариант,нещо което да може КОМФОРТНО да подържа 130 поне,че на теб ти е мечта ма семейството има да те гледа странно след 5тия час.

          Мойто комби с доработките е почти колко една нова Тундра,а го взех на 10 годинки.Номера е,че 17 часа преход със семейството го може без да ме фрасне жената с някой чехъл по главата,а това едно леко подготвена 80ка НЕ ГО МОЖЕ.

          ГЛ си вземи,тотално обратното на 80ката или пък 100так
          Последно редактирано от BENZBOSS; 28-03-21, 17:55.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #8
            Босе, ти на 40ките виждал ли си цените? 🙂

            Коментар


            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Да и съвсем не значи,че си заслужава.Пия едни малки бири в Коста Рика преди месец,един вкарва дълъг Дифендьр до мостовете в океана,влачи някакви джетове след 20 минути изхвърля боклуци някакви.......нещото я струва 3000 долара я не,същото такова в Шатите при мен е 80 бона.
              Заслужава си 3,и 20 си заслужава ако ще го ползваш по предназначение,мерак ти е,мечта ти е и не ти дреме за други.Ако търсиш комби обаче си купуваш комби за 2о бона, да се търкаля сравнително комфортно до Париж и обратно,не си взимаш Дифендьр за 80 бона за да си много як,уникален или идиоти устойчив при положение,че няма да го вкарваш в гората.

              Лично мнение де,мерак с пари се гаси,но ако си говорим за практично......е не е 80ка на 30 години за 35 бона за семейно комби по магистралата

          • #9
            Доста четох по чужди форуми и явно много зависи от самия екземпляр. 50/50 е разделението между "супер автомобил" и "дупка за пари".
            Не търся комби, по скоро овърленд автомобил, като търся нещо надеждно, с възможност да го ремонтирам сам ( окачване, трансмисия ) и да не зависи само и единствено на новите "умни" системи. Търся кола която да карам в следващите 15 години и която да мога да заведа на море, до Родопите, на Норд Кап и да ме прибере вкъщи. Като цяло колата ще е или тлк80 или....нямам идея честно казано, не съм мислил за "или"
            Друг въпрос който изниква е - в БГ ли да търся или в чужбина ( в немското мобиле съвсем прекаляват с цените - 30-40к евро )

            Коментар


            • #10
              Най-лесно е да се търси в България, но информативно хвърляйте око и в цяла Европа. Ако не ме лъже паметта миналата година имаше няколко интересни Lexus LX450 което си е ребаджната 80 за американския пазар в Холандия. Търсете вашата кола и не купувайте нещо само и само да е някакво 80, което с времето да стегнете. Практиката ми показва, че това никога не свършва добре. Накратко - с търпение търсете запазен стоков екземпляр, независимо от двигателя.
              Дела трябват, а не думи.

              Коментар


              • #11
                KZJ78 е по-подходяща за целите които сте описали.
                Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                Коментар


                • vencibull
                  vencibull коментира
                  Редактиране на коментар
                  Такава до момента в БГ не съм виждал за съжаление, но не я изключвам като възможност, ако не намеря подходяща 80та серия. Можете ли да кажете защо мислите, че е по-подходяща? С какво превъзхожда 80? Пътно поведение, вътрешен обем и комфорт или друго?

                • rusev
                  rusev коментира
                  Редактиране на коментар
                  След като доста пътешествах с ЛК80, стигнах то извода, че леката четириврата 7 серия е много по-подходяша. Събира повече багаж, по-икономична, не се разваля. KZJ78 се намират - само при мен има няколко. Да не казвам, че имам и HZJ75, което е същото , но тежка серия!
                  Новите ЛК76 в долния пост са още по-добри-не случайно още се произвеждат и се ползват в райони с лоша инфраструктура или с липса на такава. Изглеждат скъпи, но знаете, че евтиното винаги излиза по-скъпо.

              • #12
                Според мен ето това новичкото по става от която и да е 25-30 годишна бангия дето взимаш за 25-30 к и веднага има нужда от тотална реставрация

                Аз някой ден като си насмогна на масрафа ще си взема....

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Без име.jpg
Прегледи:742
Размер:81.3 КБ
ID:6725831
                Land Rover Discovery II, V8 4.0
                VW Golf VI variant
                Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                Коментар


                • Bogoljub Gagic
                  Bogoljub Gagic коментира
                  Редактиране на коментар
                  Това няма регистрация. Ако поемат регистрацията, ама съмнЕва ме нЯщо.

                • rosen_offroad
                  rosen_offroad коментира
                  Редактиране на коментар
                  Е как да няма регистрация, нали е минало през Джърмани и станАло Евро 6?

              • #13
                80 е единственото до 25-30к , което в сток вариянт понася 33' , с което се каляш с "офроудърите" и после се прибираш с 140 по магистралата . Че и не те изморява ,нито при офф , нито при прибирането.

                TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                Коментар


                • didooo
                  didooo коментира
                  Редактиране на коментар
                  Признавам , няма край мене жип , даже и странични надблюдения нямам . Дай на снимка един за 25 да видя кой имаш в предвид , да се доближава поне до Бургаската 80 . Не очаквам , чак до Африка някой да е рискувал да ходи с него , ама в подобно състояние да е . А тва за ръждата , малко по дефолт го караш . Клекни и разгледай , или пък да ти докараме , ако не си виждал на живо

                • BatGeorgeone
                  BatGeorgeone коментира
                  Редактиране на коментар
                  Нямам идея коя е бургаската 80ка, имал съм джипове родени преди 30+ години, не е като да нямам поглед върху ръждата

                  Просто се хванах на думите, че видиш ли само ТЛК 80ка може да има 33ки и да кара с над 120 на магистралата, което е меко казано пресилено твърдение

                  Около мен на острова за 25к лева, което е около 12,000 лири мога да взема различни 4х4 возила с над 33ки и които да карат спокойно с над 120км/ч ако може да се нарече спокойно каране с кални гуми бучащи като излитащ бомбардировач.

                • didooo
                  didooo коментира
                  Редактиране на коментар
                  Прав си , с десен волан не ги отбелязах возилата . Там за 25к избора е по-добър . "Бургаската" я има в Българското мобиле, на фен е дето не пише тук. За ръждата не си прав, като си дойдеш , ела да черпя бира и да поклечим под 2-3курника , ще се учудиш

              • #14
                Скъпа е и гори много Познанията ми за колите явно приключват тогава , някъде , щото като й отворя капака и я знам кво иска ....следващите не ги знам
                TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                Коментар


                • #15
                  Това от друга тема, мисля е много вярно:
                  "Имам едно неприятно чувство, че дори и след вложения труд и усилия, които предстоят, това си е един стар автомобил и ще продължава да се чупи. Това ясно, но силно се надявам да е в умерени количества. Малко ме събаря тая мисъл, щото като се вкараш във филма и правиш ли правиш, придобиваш едно чувство, че караш поддържан и здрав автомобил. Пълна илюзия... то времето му за поддръжка е минало отдавна. Май на тези години служба вече отиваме към активна и постоянна реставрация на системи. Позитивът е, че като изключим финансовия аспект, процесът е приятен."
                  Ford Maverick II 2.3 XLT
                  Ford Mondeo MK5

                  Коментар


                  • noname12
                    noname12 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Няапълно вярно!
                    От друга страна като тегля чертата за 95-та, разходите на годишна база са направо минимални в сравнение евентоален ъпгрейт към 120-ка или 150-ка.

                  • Asen Kushlev
                    Asen Kushlev коментира
                    Редактиране на коментар
                    И аз с предната кола теглих чертата за година поддръжка, ми не беше повече от лизинг на нова за месец. Въпреки това я смених с удоволствие, писна ми постоянно да се занимавам с дребни дразнещи проблеми. Не я смених с нова, но 21 години по-млада.

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X