Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тойота рав4 първо поколение поставяне на феислифтови фарове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тойота рав4 първо поколение поставяне на феислифтови фарове

    Здравеите колеги имам Тойота рав4 97г и сложих фарове от феисова 2000г обаче имам проблем връзването на фаровета припревключване на дълги изгасят късите .Интерсуваме какво да направя да работят нормално Благодаря предварително!

  • #2
    Да идеш при човек който вдява от тоци
    Панайот Бърдарски
    0887 60 77 22

    Коментар


    • #3
      Аз ходих ама неможа да мипомогне и затова питам някоида ли е сменял фаровете и как се връзват

      Коментар


      • #4
        Проследи жиците дали всичко е вързано добре и заземено както трябва, пробване с уред как са тоците. Може и да напишеш тук как са вързани жиците, по цвят.

        Коментар


        • #5
          Ок

          Коментар


          • #6
            Какви жици какви тоци всичко е вързано правилно лосчето за къси и дълги ги прекъсва явно ще иска някакво реле да се сложи

            Коментар


            • #7
              Дълги и къси светят едновременно само при колите с отделни крушки за дълги и къси. Ако старите ти фарове са с H4 крушка, съвсем нарочно не светят едновременно. Ако пък и новите ти са с H4 крушка, само ще думнеш крушката след някакви секунди.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #8
                До 1997г е Н4 с три жици - дълги, къси и земя, 1998-2000г е Hb4 H3, жиците са четири - дълги, земя, къси, земя. Дългите не са много светли и някои модифицират да светят и късите едновременно, крушките са две. Това ли е правено? С реле става.

                Коментар


                • Димитър 255
                  Димитър 255 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Сложих новите фарове с двете крушки на фар и като дам на дълги и ми спират късите а трябва да светят и двете крушки на дълги

              • #9
                Горката крушка и горкия фар
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #10
                  Заземяват се късите постоянно, така не се влияят от превключвателя, ама има се сменят и други неща, и трябва да се внимава с ампеража. По-лесно е да се вземе готова направена букса.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:407
Размер:73.3 КБ
ID:6687105

                  Коментар


                  • #11
                    Еми аз това питам какво точно трябва да се вземе и какво да се направи освен да се вържат към постоянна маса и относно амперите какво да се гледа

                    Коментар


                    • #12
                      Аз пък имам въпроси - как издържа ключа,кабела,буксата на крушката,самата крушка,пласмасата на фара.......на двоен ампераж?
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #13
                        Колега явно се занимаваш с правене на банички щом повтаряш една и съща глупос къв двоен ампераж ква крушка къв ключ то ток няма хахаха

                        Коментар


                        • BENZBOSS
                          BENZBOSS коментира
                          Редактиране на коментар
                          Малки банички в тьмницата джуркам,на дълги само 12 фара светят.......на половин ампераж.

                          Ти с кифлите има да учиш,бая да учиш

                      • #14
                        Първоначално публикуван от Димитър 255 Преглед на мнение
                        Колега явно се занимаваш с правене на банички щом повтаряш една и съща глупос къв двоен ампераж ква крушка къв ключ то ток няма хахаха
                        Извинявай, но този тон няма да ти е от полза тук. Само съвет, нищо друго.

                        Коментар


                        • BENZBOSS
                          BENZBOSS коментира
                          Редактиране на коментар
                          Млад е / и аз бях млад едно време ма’аму стара /, има шанс все още / само да каже,че не е млад и ставаме на кълбо,аз съм по кълбетата /.

                          Няма лошо в баничките,много добър приятел в България с това се занимаваше,но си прав - първо залитане му се брои,него не го питам нищо,не знае как работи Н4 крушка / такива последно тунинговах преди 12 години на старя ‘цедес 320 /.

                          Интересно ми беше и все още ми е какво се получава като подкараш крушка Н4 на пълен ампераж двете жици,буксата на какво прилича,кабелите,пластмасовия рефлектор както и слюдата.Тая глупост не съм я правил,моите бяха на метален рефлектор със стъклен фар.

                      • #15
                        Не искам никои да убиждам но явно тук технически грамотните хора са малко дане кажа само един които ми даде достатъчно имформация за разлика от баничара дето даже неможе да усмисли ко му говоря и повтаря едно и също крушки ампери букси и жици

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X