Здравеите колеги имам Тойота рав4 97г и сложих фарове от феисова 2000г обаче имам проблем връзването на фаровета припревключване на дълги изгасят късите .Интерсуваме какво да направя да работят нормално Благодаря предварително!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Тойота рав4 първо поколение поставяне на феислифтови фарове
Свий
X
-
Дълги и къси светят едновременно само при колите с отделни крушки за дълги и къси. Ако старите ти фарове са с H4 крушка, съвсем нарочно не светят едновременно. Ако пък и новите ти са с H4 крушка, само ще думнеш крушката след някакви секунди.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
До 1997г е Н4 с три жици - дълги, къси и земя, 1998-2000г е Hb4 H3, жиците са четири - дълги, земя, къси, земя. Дългите не са много светли и някои модифицират да светят и късите едновременно, крушките са две. Това ли е правено? С реле става.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Димитър 255 Преглед на мнениеКолега явно се занимаваш с правене на банички щом повтаряш една и съща глупос къв двоен ампераж ква крушка къв ключ то ток няма хахаха
Коментар
-
Млад е / и аз бях млад едно време ма’аму стара /, има шанс все още / само да каже,че не е млад и ставаме на кълбо,аз съм по кълбетата /.
Няма лошо в баничките,много добър приятел в България с това се занимаваше,но си прав - първо залитане му се брои,него не го питам нищо,не знае как работи Н4 крушка / такива последно тунинговах преди 12 години на старя ‘цедес 320 /.
Интересно ми беше и все още ми е какво се получава като подкараш крушка Н4 на пълен ампераж двете жици,буксата на какво прилича,кабелите,пластмасовия рефлектор както и слюдата.Тая глупост не съм я правил,моите бяха на метален рефлектор със стъклен фар.
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар