Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Интеркулер за Тойота80 4.2ТД?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Просто е много важно самият охладител да е сметнат за конкретния двигател - де не е нито малък , нито голям
    А ефекта е учудващо добър

    Коментар


    • #32
      малък - лошо, голям не знам дали може да бъде...
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #33
        Значи , първо ставаше въпрос за ТНТМ! Второ идеята е че някъде се получава , анякъде не! Проблема е че хората ,които могат да СМЕТНАТ един ИК са много малко, от което произтича едно голямо и хаотично НАЛУЧКВАНЕ! Естествено че един КИТ от сериозна фирма имаща потенциала и възможноста за разработка и експериментиране ще работи качествено. И трето май пак избягахме от темата.
        PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
        КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
        0899187766

        Коментар


        • #34
          Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
          ... голям не знам дали може да бъде...
          Може , Тедо . ако не влиза под капака !
          PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
          КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
          0899187766

          Коментар


          • #35
            Първоначално публикуван от churov
            Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
            ... голям не знам дали може да бъде...
            Може , Тедо . ако не влиза под капака !
            имам предвид за работата на двигателя!

            гумите като не влизат - какво правиш
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #36
              аз режа калиците
              Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

              Коментар


              • #37
                А, ти хубаво си ги подредил по нарастващите проводимости, обаче в случая човекът е прав. Стоманените ще работят по-добре от алуминиевите. Засадата е корозионно-технологична един вид. По идея полираната повърхност излъчва по-лошо от ъъъ ... донякъде грапавата. Триста причини, просто е така. В такъв смисъл алуминиевите тръбички трябва да са по-добри и поради тази причина от неръждаемите. Които щеш-не щеш излизат полирани от машината която ги прави. Обаче пък по алуминия веднага се натрупват гадости тип котлен камък и топлопроводимостта му бързо и рязко се влошава. На практика няма и как да го защитиш и да запазиш тези му свойства. Затова и скъпите шашми са от неръждавейка, въпреки че тя по рождение си е с ограничена заваряваемост и е много мръсна за работа. По принцип.

                Коментар


                • #38
                  котлен камък не вярвам да събере... по скоро ще се омасли... моя бивш ИК беше с алуминиеви тръби
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #39
                    Събира мамка му. В порите. Белята става още от микрослоя, не става дума за страшни гледки като в гнила водопроводна тръба. То после естествено пак работи, само че далече от теоретичните стойности. Много далече - много проценти. А с времето и пъти по-лошо. И гледаш радиатора не е запушен а колата грее(((
                    И в технологиите няма много щастие ...

                    Коментар


                    • #40
                      Ей тези хора http://avtoradiatori.hit.bg/ правят по поръчка(чертеж) на клиента и по избор - алуминий, мед или месинг

                      Коментар


                      • #41
                        Първоначално публикуван от Паджеровод
                        Ей тези хора http://avtoradiatori.hit.bg/ правят по поръчка(чертеж) на клиента и по избор - алуминий, мед или месинг
                        тези предлагат само медни радиатори, които може да са по-добри като топлообмен, но са в пъти по-тежки
                        LR RR Classic VM2.5

                        Коментар


                        • #42
                          При Тойота 80 теглото едва ли е някакъв проблем

                          Коментар


                          • #43
                            Първоначално публикуван от Митко/fulda/
                            Йори , не съм съгласен с тебе ! Дори най-малкото от прости проби . Да не говорим за теорията ... След поставянето на ИК на моята Тойота веднага се усети ЧУВСТВИТЕЛНА разлика във вървенето .Места на които преди карах само на бавни , сега преодолявам на бързи ...
                            Митко, предполагам теста си провел на един и същ терен, но обърна ли внимание каква е температурата на въздуха преди и след като сложи кулера?
                            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                            Коментар


                            • #44
                              Този кит на APS звучи много примамливо (сигурно защото още не съм чул цената) та макар и 25-28% да ми звучи "маркетингово" , все пак някакво подобрение ще има, та от къде и за каква цена може да се вземе "кит-а" и кой може да го монтира качествено и в "реално време", може естествено да има и други алтернативи?

                              Коментар


                              • #45
                                Йори , първия тест беше в Драгалевци с разлика от 30 минути

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X