Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Интеркулер за Тойота80 4.2ТД?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    за радиатора да няма проблем, охлажда двигателя в нормите
    с климатика също няма проблем

    относно показаната кола, целите са съвсем други и търсеният резултат е постигнат, просто я показах като пример на изпълнение
    LR RR Classic VM2.5

    Коментар


    • #17
      Преди време карах кола с интеркулер и реших да си направя един експеримент. Както знаете, колкото е по студено толкова повече върви една кола. Та си викам ей сега ще охладя въздуха в кулера и ще качи някой и друг кон (или магаре) . Няколко дни кипя безмислен труд от сорта на вентилатори или течен азот а резултат нямаше. И няма как да има защото въздухът преминава прекалено бързо и нищо не става. Махнах кулера за проба пак същия вървеж. Като е студен въздуха сутрин колата върви, на обяд като напече спира. Изводът който направих за себе си беше, че интеркулерите са поредната грешка на онези индивиди, които наричат себе си автомобилни инжинери.
      http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

      Коментар


      • #18
        Ъхъ. Сигурно хеатват нещо. Колко киловата?
        В термодинамиката отдавна има нормална българска терминология. Американският гаражен жаргон не ме обогатява с нищо.

        Коментар


        • #19
          темата се премести далеч от заглавието
          и мисля далеч от смисъла на форума
          за целта има по-подходящи форуми

          от постовете на Алекс Марков съм останал в впечатление, че събира всички мнения и накрая сам решава какво да прави
          аз просто дадох своето мнение, при това от непосредствен опит

          а тое, че ефект от по-голям кулер, правилно изпълнен има
          за целите за които е взел Алекс тойотата не си заслужава
          LR RR Classic VM2.5

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от hf hpe
            за целите за които е взел Алекс тойотата не си заслужава
            Абсолютно си прав.
            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

            Коментар


            • #21
              Благодаря на всички за информацията ще ми е интересно някой дали го е правил на този двигател и какви са му наблюденията, има ли "китове" за този конкретен мотор, че не ми се изобретява "топлата вода".
              Интересно защо се нахвърлихте на човека (благодаря hf hpe за ценната информация) , какво не ви хареса? На мен това което е написал ми се струва интересно и коментарите за "силата" ми се виждат детински, ако Стефане имаш нещо аргументирано да кажеш срещу неговото мнение - давай, ама "да четем книжки" (ама от правилните), ама защо използвал чуждици... ми ако всички бяхме изчели всички правилни книжки, всички щяхме да сме Леонардо Давинчи и нямаше да има какво да си говорим в този форум, това му е готино на това място, че аз съм чел едни книжки, ти други, а пък други хора трети и има какво да споделим като опит и знание. За мен темата за Интеркулера на тази кола е интересна и нова (все съм карал бензин до сега), а на този двигател чип не може да се сложи (не че му трябва, но "знание - сила" както е казал другарят Ленин).
              Пак благодаря.

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от Yordan Kolev
                Преди време карах кола с интеркулер и реших да си направя един експеримент. Както знаете, колкото е по студено толкова повече върви една кола. Та си викам ей сега ще охладя въздуха в кулера и ще качи някой и друг кон (или магаре) . Няколко дни кипя безмислен труд от сорта на вентилатори или течен азот а резултат нямаше. И няма как да има защото въздухът преминава прекалено бързо и нищо не става. Махнах кулера за проба пак същия вървеж. Като е студен въздуха сутрин колата върви, на обяд като напече спира. Изводът който направих за себе си беше, че интеркулерите са поредната грешка на онези индивиди, които наричат себе си автомобилни инжинери.
                Йори , не съм съгласен с тебе ! Дори най-малкото от прости проби . Да не говорим за теорията ... След поставянето на ИК на моята Тойота веднага се усети ЧУВСТВИТЕЛНА разлика във вървенето .Места на които преди карах само на бавни , сега преодолявам на бързи ...

                Коментар


                • #23
                  Аз пък като чета мненията направо се чудя за какво толкова конструктори по света вземат заплати... и накрая правят неща които не работят въобще според Стефан и Йори?

                  Във всеки автомобил е голяма борба да се оптимизира всяко болтче, ако може само и само да го няма за да стане по-евтин а вие ми твърдите че на автомобилите с интеркулер той е сложен ей-така - само за да пише на задния капак че го има...!

                  Интеркулера има своето значение без разбира се да е панацея и да "умножава" конските сили. Проблемът на двигателя на Алекс е големия му обем но и той е решим. Има няколко фирми които предлагат подобни тунинги, конструирани и съобразени с двигателя и автомобила. Да се надяваме, че скоро Алекс ще сподели опит по въпроса как е преди и след...
                  VPetrov.photography

                  Коментар


                  • #24
                    И аз се чудя. При положение че отдавна са известни по-прогресивни методи за охлаждане на разни фруиди.

                    Коментар


                    • #25
                      Ето "кит".

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от Стефан
                        И аз се чудя. При положение че отдавна са известни по-прогресивни методи за охлаждане на разни фруиди.
                        Стефане това е ясно че е така, тук обаче идваме до понятия като технологичност, себестойност и т.н. И съвсем не твърдя че интеркулера е най-доброто нещо измислено по въпроса. Твърдя само че той има своя ефект който явно се оправдава от вложените пари нищо повече...
                        VPetrov.photography

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от Пламен Исаев
                          Ето "кит".
                          Пламене ти си посочил големия кит в който е включен и турбо компресора. Всъщност на Алекс му трябва само интеркулера който е с отделна позиция SC1HDT
                          ето и линка към страницата на производителя: http://www.airpowersystems.com.au/sa...tercooler.html

                          Там има и сравнителна таблица с резултати преди и след...! Не вярвам да е чак толкова подобрението но със сигурност ефекта ще е измерим - "усетим"
                          VPetrov.photography

                          Коментар


                          • #28
                            Само да го насоча пък макар,че не му се иска може да направи "ТНТМ"

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от Митко/fulda/
                              Първоначално публикуван от Yordan Kolev
                              Преди време карах кола с интеркулер и реших да си направя един експеримент. Както знаете, колкото е по студено толкова повече върви една кола. Та си викам ей сега ще охладя въздуха в кулера и ще качи някой и друг кон (или магаре) . Няколко дни кипя безмислен труд от сорта на вентилатори или течен азот а резултат нямаше. И няма как да има защото въздухът преминава прекалено бързо и нищо не става. Махнах кулера за проба пак същия вървеж. Като е студен въздуха сутрин колата върви, на обяд като напече спира. Изводът който направих за себе си беше, че интеркулерите са поредната грешка на онези индивиди, които наричат себе си автомобилни инжинери.
                              Йори , не съм съгласен с тебе ! Дори най-малкото от прости проби . Да не говорим за теорията ... След поставянето на ИК на моята Тойота веднага се усети ЧУВСТВИТЕЛНА разлика във вървенето .Места на които преди карах само на бавни , сега преодолявам на бързи ...
                              Моят опит показа, че при колата с която проведох тестовете резултат нямаше. Обаче изобщо не ме учудва това, че твойта кола е станала по добре. Всичко е възможно. Това е сложна наука от която аз много не разбирам.
                              А колкото до тези дето се водят авто инжинери и взимат заплати мога да кажа, че те не са нищо повече от едни паразити.
                              http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                              Коментар


                              • #30
                                Стефане, кат си толкоз умен, не знаеш ли разликата м/у желязото и алуминия??? жокер: Fe, Al, Cu, Ag, Au по какъв параметър съм ги подредил тези природни елементи, така любими на джипситата
                                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X