Здравейте колеги,
Имам следния проблем с моята тойота първа генерация. Закупих я в началото на юли месец и още тогава скоростния лост САМО на 5-та предавка видимо се виждаше нещо като луфт така да го нарека, самия лост при подаване или спиране подаване на газ се вижда как лоста отива напред или назад. Приятел има 3-та генерация рав4 и при него е същата работа с лоста, но нямат никакви проблеми за сега, но моята както правеше така и изведнъж се изключи 5-та предавка, както съм в движение. След като 2,3 пъти се изключваше повече не можех дори да я вкарам и се прибрах на 4-та. След преглед от сервиз и намиране на резервна СК се смениха муфа, лагер и др. , т.е само 5-та предавка (не цялата кутия). И колата си заработи нормално. Месец по-късно обаче се появи същия проблем...отново 5-та скорост изключва, с изключение че този път лоста има съвсем малък луфт, но въпреки това 5-та скорост отново прави проблем. Като признаци не мога да кажа, че има някакви други освен че при включване на скорости, често се чува едно заглушено "туп" при пускане на съединителя.
Моля за съдействие, ако някой се е сблъсквал с такъв проблем, дали е по-удачно да се смени цялата СК, дали да търсим проблема на друго място. Всяка информация би ми била полезна.
Благодаря предварително
Имам следния проблем с моята тойота първа генерация. Закупих я в началото на юли месец и още тогава скоростния лост САМО на 5-та предавка видимо се виждаше нещо като луфт така да го нарека, самия лост при подаване или спиране подаване на газ се вижда как лоста отива напред или назад. Приятел има 3-та генерация рав4 и при него е същата работа с лоста, но нямат никакви проблеми за сега, но моята както правеше така и изведнъж се изключи 5-та предавка, както съм в движение. След като 2,3 пъти се изключваше повече не можех дори да я вкарам и се прибрах на 4-та. След преглед от сервиз и намиране на резервна СК се смениха муфа, лагер и др. , т.е само 5-та предавка (не цялата кутия). И колата си заработи нормално. Месец по-късно обаче се появи същия проблем...отново 5-та скорост изключва, с изключение че този път лоста има съвсем малък луфт, но въпреки това 5-та скорост отново прави проблем. Като признаци не мога да кажа, че има някакви други освен че при включване на скорости, често се чува едно заглушено "туп" при пускане на съединителя.
Моля за съдействие, ако някой се е сблъсквал с такъв проблем, дали е по-удачно да се смени цялата СК, дали да търсим проблема на друго място. Всяка информация би ми била полезна.
Благодаря предварително
Коментар