Добър вечер, колеги.
От няколко месеца се появи много неприятно чукане с характеристика "метал в метал" при влизане в по-дълбочки дупки.
Предницата многократно е преглеждана, по нея няма нищо за оправяне. При последния преглед майсторът ми каза, че имам тампони на рейката за смяна,
което вероятно е така, защото имам доста занасяне по завои, свирене на предни гуми и потрепване на волана между 100 и 120 км/ч. Тъй като Тойота не предлагат
отделно тампони на рейката, ще си внеса алтернативни.
Въпросът ми е за чукането обаче. Забелязал съм, че се появява само, когато гумите влизат в дупката, има го и от двете страни. Пробвах да влизам с по-висока скорост
в дупките с леко обрана спирачка, не се чува тракането. Бях на тест на амортисьори, предните и двата са над 55 %, задните нямат никакво износване. По паваж не се чува тропане, освен ако има голяма рязка
неравност, тогава пак се чува. Други проблеми и странични звуци нямам. Моля, ако някой от вас се е сблъсквал с подобен проблем, да сподели как да го локализирам и съответно разреша.
Благодаря!
П.С. Колата е Ленд Крузер 120 2008 год., D4D, 173 коня.
От няколко месеца се появи много неприятно чукане с характеристика "метал в метал" при влизане в по-дълбочки дупки.
Предницата многократно е преглеждана, по нея няма нищо за оправяне. При последния преглед майсторът ми каза, че имам тампони на рейката за смяна,
което вероятно е така, защото имам доста занасяне по завои, свирене на предни гуми и потрепване на волана между 100 и 120 км/ч. Тъй като Тойота не предлагат
отделно тампони на рейката, ще си внеса алтернативни.
Въпросът ми е за чукането обаче. Забелязал съм, че се появява само, когато гумите влизат в дупката, има го и от двете страни. Пробвах да влизам с по-висока скорост
в дупките с леко обрана спирачка, не се чува тракането. Бях на тест на амортисьори, предните и двата са над 55 %, задните нямат никакво износване. По паваж не се чува тропане, освен ако има голяма рязка
неравност, тогава пак се чува. Други проблеми и странични звуци нямам. Моля, ако някой от вас се е сблъсквал с подобен проблем, да сподели как да го локализирам и съответно разреша.
Благодаря!
П.С. Колата е Ленд Крузер 120 2008 год., D4D, 173 коня.
Коментар