Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Оригинални части за Тойота?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Оригинални части за Тойота?

    Колеги, откъде намирате оригинални части за Тойота? Официалният дистрибутор за България има ужасно надути цени. Тествах и колегата от Варна, но чат-пат има забележки по частите, които пристигат. Сега имам неща за смяна по окачването - шарнири, карета на полуоските и търся алтернатива. Предпочитам да не слагам някакви треторазрядни боклуци като japanparts или подобни, навсякъде чета, че оригиналните части са най-устойчиви. Споделете вашия опит

  • #2
    Питай тук https://offroad-bulgaria.com/forum/%...B8%D0%BB%D0%B8
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • Dilomski
      Dilomski коментира
      Редактиране на коментар
      Поръчвал съм от него, но търся и други варианти.

  • #3
    Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
    Е той пише,че го е пробвал и пак има забележки.
    Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
    Ford Fiesta 1.4 Tdci

    Коментар


    • Asen Kushlev
      Asen Kushlev коментира
      Редактиране на коментар
      Сутринта това не го пишеше. Или аз съм го пропуснал, но ми се струва, че е допълнил поста. Както и да е.

  • #4
    Какви са ти забележките за нещата от Люцкан? Бая неща имам вече поръчвани от него (7-8000лв части) и винаги е било наред.

    Може да пробваш директно от арабите, от които вероятно и Люцкан взима - https://www.amayama.com/en и https://partsouq.com - каквото все още е в производство се намира. Ще се занимаваш обаче с мито и ДДС. Аз съм поръчвал директно от partsouq по спешност - за 5-6 дни долетя, после имаше 3 дни митници... Иначе са си оригинални Тойота части.
    Roughtrax4x4 в Англия имат добри цени, понякога изскачат и неща, които другаде не излизат, но далеч нямат всичко.
    Последно редактирано от MoridinBG; 26-08-20, 10:03.

    Коментар


    • Dilomski
      Dilomski коментира
      Редактиране на коментар
      Така е, наистина има доста разновидности на частите. Трябва да се гледа добре частта, преди да се поръча, за да се избегнат такива разминавания. Иначе по-добри от неговите цени не съм видял до момента. Какво да се прави - скъпички са оригиналните части, но по-скъпо излизат заместителите, които се развалят скоро.

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Люцкан взима частите откъдето ще ги вземе всеки друг дилър на оригинални части. Всичките тръгват от едни заводи из арабските страни. Поръчвал съм и от други - случвали са се издънки, но рядко. Просто това излиза от завода - или сте сбъркали номера на частта (понекога уж са еднакви и уж съвместими, но с различни номера им дребни разлики), или сте случили на дефектна бройка.

      Купувам съм оригинални бутала директно от арабите - едното дойде строшено. Поръчвал съм и двукръгова конзола за горивен филтър - дойде некачествена и дефектна. Но това са ми двата случая (за буталата ми върнаха парите) от 12 години насам. При Люцкан сигурно имам 5-цифрена сума оборот за 12 години. Единствения проблем е бил с един температурен датчик - по каталозите заменим, но се оказа че не е.

      Със сигурност нямаш по-добро място за пазаруване на оригинални части. Вече ако сумата е голяма (над 1000 - 1500лв), може директно от арабите, но пак идва същото от същите складове и пак процента проблеми е същия, и като бонус се разправяш с митници и прочие.

    • Dilomski
      Dilomski коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря за споделените мнения, колеги! Друго си е да споделиш личен опит

  • #5
    Ъпдейт: Поръчах си шарнири и биалети от Люцкан и с нетърпение чакам доставката. Мисля, че взех най-правилното решение за колата.

    Коментар


    • #6
      Първоначално публикуван от MoridinBG Преглед на мнение
      Какви са ти забележките за нещата от Люцкан? Бая неща имам вече поръчвани от него (7-8000лв части) и винаги е било наред.

      Може да пробваш директно от арабите, от които вероятно и Люцкан взима - https://www.amayama.com/en и https://partsouq.com - каквото все още е в производство се намира. Ще се занимаваш обаче с мито и ДДС. Аз съм поръчвал директно от partsouq по спешност - за 5-6 дни долетя, после имаше 3 дни митници... Иначе са си оригинални Тойота части.
      Roughtrax4x4 в Англия имат добри цени, понякога изскачат и неща, които другаде не излизат, но далеч нямат всичко.
      Аз също редовно поръчвам от Люцкан. Изклочително коректен. Де да бяха всички като него!
      TOYOTA LAND CRUISER 120
      OPEL FRONTERA B 2.2 DTI
      YAMAHA TDM 850 4TX

      Коментар


      • #7
        Първоначално публикуван от MoridinBG Преглед на мнение
        Какви са ти забележките за нещата от Люцкан? Бая неща имам вече поръчвани от него (7-8000лв части) и винаги е било наред.

        Може да пробваш директно от арабите, от които вероятно и Люцкан взима - https://www.amayama.com/en и https://partsouq.com - каквото все още е в производство се намира. Ще се занимаваш обаче с мито и ДДС. Аз съм поръчвал директно от partsouq по спешност - за 5-6 дни долетя, после имаше 3 дни митници... Иначе са си оригинални Тойота части.
        Roughtrax4x4 в Англия имат добри цени, понякога изскачат и неща, които другаде не излизат, но далеч нямат всичко.
        Момчета, случайно попаднах тук и погледнах линковете за резервни части от любопитство. Отворих напосоки и установих следното, след като сравних цените с един от онлайн магазините, от които поръчвам понякога. Компресор на климатик в amayama: $1320, същия на другото място: $285 (Denso или FourSeasons). И в двата случая има транспорт, мито и ДДС. Не знам за какви коли поръчвате части, но има нещо сериозно сбъркано. Освен това, никоя марка няма "оригинални" части. Тойота също не произвежда нито компресорите за климатика, нито радиатора, нито накладките и т.н. Има един списък с производители, които доставят OEM частите. След като номера на частта съвпада вариантите нататък не са много като марка. Но в моя случай автомобила е американски, не знам какво е положението с европейските. Споделям опит. Поздрави!

        Коментар


        • #8
          Първоначално публикуван от miroxp Преглед на мнение
          ...Компресор на климатик в amayama: $1320, същия на другото място: $285 (Denso или FourSeasons). И в двата случая има транспорт, мито и ДДС.
          Да, има такива "случки", но най-често в тях няма нищо случайно. Например в случая евтините може да са рециклирани. Масово е при компресорите за климатик, да не кажа че за някои модели нов изобщо няма.

          Първоначално публикуван от miroxp Преглед на мнение
          ...Освен това, никоя марка няма "оригинални" части. Тойота също не произвежда нито компресорите за климатика, нито радиатора, нито накладките и т.н. Има един списък с производители, които доставят OEM частите. След като номера на частта съвпада вариантите нататък не са много като марка.
          Да, само дето частите, продавани под съответния ОЕМ номер в ОЕМ кутийка обикновено нямат еквивалент, независимо кой ги прави. Мога да ти дам и конкретен пример - карета за кардан и горни шарнири за Терано. Съвместими има един болюк, еквивалентни, дето изкарват по 200000км (за каретата) - няма никак. И като ги разглобиш разликите са стряскащи понякога.

          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            Каретата на GKN изкарват и повече от оригиналните, но разликата в цената с другите заместители е двойна и тройна.А иначе това смешно каренце, което са сложили може да изкара 200 000 ако колата се кара само и единствено по асфалт и се гресира от време на време.Просто не върви на джип дето гони два тона да му туриш каренце за лека кола.
            За шарнирите, каквото и да съм взел различно от ОЕМ, винаги е било разочарование, нито един читав производител не ги прави и се разхлопват на смешни километри.

        • #9
          Първоначално публикуван от miroxp Преглед на мнение

          Момчета, случайно попаднах тук и погледнах линковете за резервни части от любопитство. Отворих напосоки и установих следното, след като сравних цените с един от онлайн магазините, от които поръчвам понякога. Компресор на климатик в amayama: $1320, същия на другото място: $285 (Denso или FourSeasons). И в двата случая има транспорт, мито и ДДС. Не знам за какви коли поръчвате части, но има нещо сериозно сбъркано. Освен това, никоя марка няма "оригинални" части. Тойота също не произвежда нито компресорите за климатика, нито радиатора, нито накладките и т.н. Има един списък с производители, които доставят OEM частите. След като номера на частта съвпада вариантите нататък не са много като марка. Но в моя случай автомобила е американски, не знам какво е положението с европейските. Споделям опит. Поздрави!
          Няма нищо изненадващо. Компресорът го произвежда Denso. Ако си го купиш с етикетите на Toyota - $1320. Ако си го купиш директно от Denso - $285. По същият начин примерно са и радиаторите за климатиците - взех си Denso за 450лв, вместо същият от Тойота за 1200лв. Подобна ситуация е и с Aisin, например с актуаторите на блокажите в диференциалите.
          Това обаче го има в много малък процент от частите. Успех например да намериш същите полуоски или пък корона и пиньон, които Тойота влагат, но без тойотаджийската лепенка. Или пък пластмаси, дръжки, агрегати и т.н.
          Другият момент при Тойота е, че практически няма афтърмаркети по-здрави от оригиналните части, които влагат, с редки изключения.

          Коментар


          • #10
            С последното изречение не съм съгласен въобще.Аз много не съм си играл с мойта,какво съм сложил обаче все е много по-яко и скъпо от Тойотското и в много редки случаи ползвам Тойота части
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • Kirilpm
              Kirilpm коментира
              Редактиране на коментар
              Съгласен съм не на 100, ами на 200%, НО повечето хора като чуят афтърмаркет си представят шарнири по 7.90лв бройката, закупени от местната бакалия

          • #11
            Давай примери, Босе. При дъртите може да има алтернативи, но при почти всичко от последните 20 години, има много малко за надграждане. Кардани, полуоски, лагери, главини - ОЕМ or bust.
            Разни лампи, крушки и такива дреболии и консумативи - ясно, че има читави алтернативи. Но по сериозната част са малко.

            Коментар


            • MoridinBG
              MoridinBG коментира
              Редактиране на коментар
              Всъщност - спирачките на двестатицата - афтърмаркетът е много по-добре

          • #12
            11та Секвоя,като 200 ма по-грозно,почти никаква разлика с 2020 модела
            Спирачки
            Горни носачи болтове
            Кормилни накрайници
            Амове
            Пружини
            Тампони по окачването
            Стартер

            Сега правят блокаж на заден диф,оригинала няма.

            За дреболии не пиша,това една оригинална крушка по предницата няма,на задните оригинала са му габаритите,толкова искат явно,а за можене го могат,щом аз го мога.
            Не съм си играл много,не се е строшило нищо сериозно още,каквото се строши обаче е тройно и горница от стара S класа на Мерцедес,мноооооого евтино било Тойота да караш.........ташаци


            Я да си допиша - има много недоразумения в модел който поне аз карам,в на брата има както и на 5-6 други приятели по чиито Тойоти съм се ровил / Тундри,4 рънъри и секвои /.Не става въпрос само за оригинални части,те са ммммммм безмислени или направо смешни ако сравняваме с това какво трябва да бъде.Не може на натоварено комби 3 тона да му сложиш нещо като тенекия за сирене под мотора с идеята.......а де,и аз не знам идеята каква е,колко да има нещо,доброто тенеке там позволява да тръпнеш на камък или да си навреш крика къде ти е кеф,оригинала се криви с шут ма па е мек за рязане с флекса.
            Стабилизирщи щанги са меки,на някои модели направо липсват,ТРД оправя нещата.
            Последно редактирано от BENZBOSS; 22-01-21, 15:04.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #13
              И доработки има,зависи за кой модел си почнал - 4 Рьньр има какво ли не,Хайлендьр има ммммммм по-добро масло за мотора
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • metotem
                metotem коментира
                Редактиране на коментар
                Boss, здравей и за много години!
                Не можеш да сравняваш качеството на Тойоти произведени в Япония и произведеното в САЩ/Канада.Като дойдохме в Щатите през 1999 започнах с една 91 Корола, взехме я втора ръка, разбира се на 119К.Удариха ме на 379К и застраховката я бракува.Един път в самото начало пробвах афтермаркет задни челюсти за спирачки.Залепиха на първия светофар и трябваше по спешност, след като изстинаха да ги сменям на магистрала.Оттогава само оригинални части, даже крушките правени от Koito, траят минимум 3 пъти колкото Силванията продавана в САЩ, а и тя е правена в Япония.После още една Корола, после 3-та-само консумативи.След това дойдоха Рънерите.Писах вече за работния ми, взех го на 90К, бракувах го на 290К-по него нищо освен едни свещи и 2(две) крушки-една на номера и една на габарита“А консумативи никакви, защото беше с 2.7л мотор.даже съединителя държеше добре на тези мили.Имал съм случай купувам Рънер, сменен му е съединителя с афтърмаркет, друса на определени обороти, сменяме го с оригинален, заспива, никакви вибрации.В България имам Рънер, какрам го само по 2 месеца в годината и ако нещо се е наложило са главно семеринги и разни гуменяци, все пак това са 20+ годишни коли.А къде сме се качвали с Рънерите по планини и чукари из България, без никакви специални подобрения, стоков модел.Никакви проблеми досега, а имаме 4+ Рънера в семейството, а минатите
                километри са над 0.5 млн.И не бих си купил бричка правена другаде освен Япония, качеството е несравнимо.Разбира се, гледали сме внимателно, когато се ги купували.
                Със здраве и успех и повече безаварийни приключения!

            • #14
              Нищо не сравнявам аз,от части до части и от кола до кола има разлика.Аз примерно винаги бих избрал по-яките накрайници с доработките по тях вместо оригиналните Тойота па ако ще на 200 серия да е.

              Тия неща по които съм ровил и дооправял са ги ровили и собствениците на 200 серията,нито съм открил Америка нито съм първия пробвал се,като клекне нещо или се раздрьнчии чета,тоя това сменил,ония онова,от това доволни,от другото не чак толкова.
              Не сравнявам оригинално Тойота с откровено менте или нещо на половин пари,сравнявам ммммТойота с добро доработено........ми няма много общо,но имай в предвид,че говоря за доработки или части мислени за монтаж на добичета за теглене,експедиции,товарене........а не това тропнало,изкарало 100 000, ми пак да взема Тойота па ега извади още 50 000.

              Дано ме разбереш какво пиша - Между Тойота и менте е Тойота,между Тойота и доработка е доработката,ако си говорим за филтри,свещичкии задна чистачка.......е Тойота естествено
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #15
                Единствено амове ,пружини и ресори ,автърмаркет, съм виждал по-добри от оригиналните за 70ките ми и за 80. Склонен съм да вярвам , че и новите стартери и динама са по-по-по , ама 30та година ги чакам моите да се предадат и ще докладвам
                TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X