Колеги, откъде намирате оригинални части за Тойота? Официалният дистрибутор за България има ужасно надути цени. Тествах и колегата от Варна, но чат-пат има забележки по частите, които пристигат. Сега имам неща за смяна по окачването - шарнири, карета на полуоските и търся алтернатива. Предпочитам да не слагам някакви треторазрядни боклуци като japanparts или подобни, навсякъде чета, че оригиналните части са най-устойчиви. Споделете вашия опит
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Оригинални части за Тойота?
Свий
X
-
Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнениеHyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Коментар
-
Какви са ти забележките за нещата от Люцкан? Бая неща имам вече поръчвани от него (7-8000лв части) и винаги е било наред.
Може да пробваш директно от арабите, от които вероятно и Люцкан взима - https://www.amayama.com/en и https://partsouq.com - каквото все още е в производство се намира. Ще се занимаваш обаче с мито и ДДС. Аз съм поръчвал директно от partsouq по спешност - за 5-6 дни долетя, после имаше 3 дни митници... Иначе са си оригинални Тойота части.
Roughtrax4x4 в Англия имат добри цени, понякога изскачат и неща, които другаде не излизат, но далеч нямат всичко.Последно редактирано от MoridinBG; 26-08-20, 10:03.
- 2 likes
Коментар
-
Така е, наистина има доста разновидности на частите. Трябва да се гледа добре частта, преди да се поръча, за да се избегнат такива разминавания. Иначе по-добри от неговите цени не съм видял до момента. Какво да се прави - скъпички са оригиналните части, но по-скъпо излизат заместителите, които се развалят скоро.
-
Люцкан взима частите откъдето ще ги вземе всеки друг дилър на оригинални части. Всичките тръгват от едни заводи из арабските страни. Поръчвал съм и от други - случвали са се издънки, но рядко. Просто това излиза от завода - или сте сбъркали номера на частта (понекога уж са еднакви и уж съвместими, но с различни номера им дребни разлики), или сте случили на дефектна бройка.
Купувам съм оригинални бутала директно от арабите - едното дойде строшено. Поръчвал съм и двукръгова конзола за горивен филтър - дойде некачествена и дефектна. Но това са ми двата случая (за буталата ми върнаха парите) от 12 години насам. При Люцкан сигурно имам 5-цифрена сума оборот за 12 години. Единствения проблем е бил с един температурен датчик - по каталозите заменим, но се оказа че не е.
Със сигурност нямаш по-добро място за пазаруване на оригинални части. Вече ако сумата е голяма (над 1000 - 1500лв), може директно от арабите, но пак идва същото от същите складове и пак процента проблеми е същия, и като бонус се разправяш с митници и прочие.
-
Първоначално публикуван от MoridinBG Преглед на мнениеКакви са ти забележките за нещата от Люцкан? Бая неща имам вече поръчвани от него (7-8000лв части) и винаги е било наред.
Може да пробваш директно от арабите, от които вероятно и Люцкан взима - https://www.amayama.com/en и https://partsouq.com - каквото все още е в производство се намира. Ще се занимаваш обаче с мито и ДДС. Аз съм поръчвал директно от partsouq по спешност - за 5-6 дни долетя, после имаше 3 дни митници... Иначе са си оригинални Тойота части.
Roughtrax4x4 в Англия имат добри цени, понякога изскачат и неща, които другаде не излизат, но далеч нямат всичко.TOYOTA LAND CRUISER 120
OPEL FRONTERA B 2.2 DTI
YAMAHA TDM 850 4TX
Коментар
-
Първоначално публикуван от MoridinBG Преглед на мнениеКакви са ти забележките за нещата от Люцкан? Бая неща имам вече поръчвани от него (7-8000лв части) и винаги е било наред.
Може да пробваш директно от арабите, от които вероятно и Люцкан взима - https://www.amayama.com/en и https://partsouq.com - каквото все още е в производство се намира. Ще се занимаваш обаче с мито и ДДС. Аз съм поръчвал директно от partsouq по спешност - за 5-6 дни долетя, после имаше 3 дни митници... Иначе са си оригинални Тойота части.
Roughtrax4x4 в Англия имат добри цени, понякога изскачат и неща, които другаде не излизат, но далеч нямат всичко.
Коментар
-
Първоначално публикуван от miroxp Преглед на мнение...Компресор на климатик в amayama: $1320, същия на другото място: $285 (Denso или FourSeasons). И в двата случая има транспорт, мито и ДДС.
Първоначално публикуван от miroxp Преглед на мнение...Освен това, никоя марка няма "оригинални" части. Тойота също не произвежда нито компресорите за климатика, нито радиатора, нито накладките и т.н. Има един списък с производители, които доставят OEM частите. След като номера на частта съвпада вариантите нататък не са много като марка.
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Каретата на GKN изкарват и повече от оригиналните, но разликата в цената с другите заместители е двойна и тройна.А иначе това смешно каренце, което са сложили може да изкара 200 000 ако колата се кара само и единствено по асфалт и се гресира от време на време.Просто не върви на джип дето гони два тона да му туриш каренце за лека кола.
За шарнирите, каквото и да съм взел различно от ОЕМ, винаги е било разочарование, нито един читав производител не ги прави и се разхлопват на смешни километри.
-
-
Първоначално публикуван от miroxp Преглед на мнение
Момчета, случайно попаднах тук и погледнах линковете за резервни части от любопитство. Отворих напосоки и установих следното, след като сравних цените с един от онлайн магазините, от които поръчвам понякога. Компресор на климатик в amayama: $1320, същия на другото място: $285 (Denso или FourSeasons). И в двата случая има транспорт, мито и ДДС. Не знам за какви коли поръчвате части, но има нещо сериозно сбъркано. Освен това, никоя марка няма "оригинални" части. Тойота също не произвежда нито компресорите за климатика, нито радиатора, нито накладките и т.н. Има един списък с производители, които доставят OEM частите. След като номера на частта съвпада вариантите нататък не са много като марка. Но в моя случай автомобила е американски, не знам какво е положението с европейските. Споделям опит. Поздрави!
Това обаче го има в много малък процент от частите. Успех например да намериш същите полуоски или пък корона и пиньон, които Тойота влагат, но без тойотаджийската лепенка. Или пък пластмаси, дръжки, агрегати и т.н.
Другият момент при Тойота е, че практически няма афтърмаркети по-здрави от оригиналните части, които влагат, с редки изключения.
Коментар
-
С последното изречение не съм съгласен въобще.Аз много не съм си играл с мойта,какво съм сложил обаче все е много по-яко и скъпо от Тойотското и в много редки случаи ползвам Тойота частиTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
Давай примери, Босе. При дъртите може да има алтернативи, но при почти всичко от последните 20 години, има много малко за надграждане. Кардани, полуоски, лагери, главини - ОЕМ or bust.
Разни лампи, крушки и такива дреболии и консумативи - ясно, че има читави алтернативи. Но по сериозната част са малко.
Коментар
-
11та Секвоя,като 200 ма по-грозно,почти никаква разлика с 2020 модела
Спирачки
Горни носачи болтове
Кормилни накрайници
Амове
Пружини
Тампони по окачването
Стартер
Сега правят блокаж на заден диф,оригинала няма.
За дреболии не пиша,това една оригинална крушка по предницата няма,на задните оригинала са му габаритите,толкова искат явно,а за можене го могат,щом аз го мога.
Не съм си играл много,не се е строшило нищо сериозно още,каквото се строши обаче е тройно и горница от стара S класа на Мерцедес,мноооооого евтино било Тойота да караш.........ташаци
Я да си допиша - има много недоразумения в модел който поне аз карам,в на брата има както и на 5-6 други приятели по чиито Тойоти съм се ровил / Тундри,4 рънъри и секвои /.Не става въпрос само за оригинални части,те са ммммммм безмислени или направо смешни ако сравняваме с това какво трябва да бъде.Не може на натоварено комби 3 тона да му сложиш нещо като тенекия за сирене под мотора с идеята.......а де,и аз не знам идеята каква е,колко да има нещо,доброто тенеке там позволява да тръпнеш на камък или да си навреш крика къде ти е кеф,оригинала се криви с шут ма па е мек за рязане с флекса.
Стабилизирщи щанги са меки,на някои модели направо липсват,ТРД оправя нещата.
Последно редактирано от BENZBOSS; 22-01-21, 15:04.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
И доработки има,зависи за кой модел си почнал - 4 Рьньр има какво ли не,Хайлендьр има ммммммм по-добро масло за мотораTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
Boss, здравей и за много години!
Не можеш да сравняваш качеството на Тойоти произведени в Япония и произведеното в САЩ/Канада.Като дойдохме в Щатите през 1999 започнах с една 91 Корола, взехме я втора ръка, разбира се на 119К.Удариха ме на 379К и застраховката я бракува.Един път в самото начало пробвах афтермаркет задни челюсти за спирачки.Залепиха на първия светофар и трябваше по спешност, след като изстинаха да ги сменям на магистрала.Оттогава само оригинални части, даже крушките правени от Koito, траят минимум 3 пъти колкото Силванията продавана в САЩ, а и тя е правена в Япония.После още една Корола, после 3-та-само консумативи.След това дойдоха Рънерите.Писах вече за работния ми, взех го на 90К, бракувах го на 290К-по него нищо освен едни свещи и 2(две) крушки-една на номера и една на габарита“А консумативи никакви, защото беше с 2.7л мотор.даже съединителя държеше добре на тези мили.Имал съм случай купувам Рънер, сменен му е съединителя с афтърмаркет, друса на определени обороти, сменяме го с оригинален, заспива, никакви вибрации.В България имам Рънер, какрам го само по 2 месеца в годината и ако нещо се е наложило са главно семеринги и разни гуменяци, все пак това са 20+ годишни коли.А къде сме се качвали с Рънерите по планини и чукари из България, без никакви специални подобрения, стоков модел.Никакви проблеми досега, а имаме 4+ Рънера в семейството, а минатите
километри са над 0.5 млн.И не бих си купил бричка правена другаде освен Япония, качеството е несравнимо.Разбира се, гледали сме внимателно, когато се ги купували.
Със здраве и успех и повече безаварийни приключения!
-
-
Нищо не сравнявам аз,от части до части и от кола до кола има разлика.Аз примерно винаги бих избрал по-яките накрайници с доработките по тях вместо оригиналните Тойота па ако ще на 200 серия да е.
Тия неща по които съм ровил и дооправял са ги ровили и собствениците на 200 серията,нито съм открил Америка нито съм първия пробвал се,като клекне нещо или се раздрьнчии чета,тоя това сменил,ония онова,от това доволни,от другото не чак толкова.
Не сравнявам оригинално Тойота с откровено менте или нещо на половин пари,сравнявам ммммТойота с добро доработено........ми няма много общо,но имай в предвид,че говоря за доработки или части мислени за монтаж на добичета за теглене,експедиции,товарене........а не това тропнало,изкарало 100 000, ми пак да взема Тойота па ега извади още 50 000.
Дано ме разбереш какво пиша - Между Тойота и менте е Тойота,между Тойота и доработка е доработката,ако си говорим за филтри,свещичкии задна чистачка.......е Тойота естественоTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
Единствено амове ,пружини и ресори ,автърмаркет, съм виждал по-добри от оригиналните за 70ките ми и за 80. Склонен съм да вярвам , че и новите стартери и динама са по-по-по , ама 30та година ги чакам моите да се предадат и ще докладвамTLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE
- 2 likes
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар