Здравете,
След 19 години (2001г D4D) експлатация в България купето започна да гние. На пръв поглед външно няма ръжди по врати, капак и таван. Единственото видимо място е около челното стъкло, без да е нещо фрапантно.
Наскоро се наложи да го поразглобим и най-засегната е часта над задните гуми и праговете при вратите под лайсните. От вътре под пластмасите си личи, че част от заварките са корозирали. Рамата все още се държи, там изглежда, че корозията е повърхностна.
Колата никога не е имала, какъвто и да е удър, боята е оригинална с изключение на 1-2 детайла (броните и лайсните не ги броя). Явно не е случила на стопани, защото честно казано до момента не сме правили нищо за да я защитим.
Ще я оставя да изгние, колкото и странно да звучи искам да си остана с хубавите спомени за безпроблемната експлоатация на този автомобил. Също така не съм вярвал, че "италянка" може да превъзхожда с нещо, кола купена тук от 0км.
Някой ден сигурно ще го сменя с друг, тогава какво да правя? Как да защитя максимално купе и рама по най ефикасния начин, без да се налага да го разглабям на съставните му части (ако е гаранционен примерно)?
След 19 години (2001г D4D) експлатация в България купето започна да гние. На пръв поглед външно няма ръжди по врати, капак и таван. Единственото видимо място е около челното стъкло, без да е нещо фрапантно.
Наскоро се наложи да го поразглобим и най-засегната е часта над задните гуми и праговете при вратите под лайсните. От вътре под пластмасите си личи, че част от заварките са корозирали. Рамата все още се държи, там изглежда, че корозията е повърхностна.
Колата никога не е имала, какъвто и да е удър, боята е оригинална с изключение на 1-2 детайла (броните и лайсните не ги броя). Явно не е случила на стопани, защото честно казано до момента не сме правили нищо за да я защитим.
Ще я оставя да изгние, колкото и странно да звучи искам да си остана с хубавите спомени за безпроблемната експлоатация на този автомобил. Също така не съм вярвал, че "италянка" може да превъзхожда с нещо, кола купена тук от 0км.
Някой ден сигурно ще го сменя с друг, тогава какво да правя? Как да защитя максимално купе и рама по най ефикасния начин, без да се налага да го разглабям на съставните му части (ако е гаранционен примерно)?
Коментар