Интересува ме от какво зависи налягането на моторното масло,и доколко е показател за износването на двигателя?Сещам се за някои неща,като:
-вискозитет(и качество) на маслото
-състояние на маслената помпа
-състояние(качество)на масления филтър
-състояние на датчика(при някои марки същия с времето доста променя показанията си надолу!)
Питането ми е при равни други условия от какво зависи това налягане?Чувал съм,че много зависело от луфта м/у лагерите и коляновия вал...?Така ли е,и какво друго е от значение?
Мойто "магаре"-LJ-70 при загрял двигател държи налягане(държи,като умрял свещ!)1/5 от скалата! Маслото е Мобил 10/40.Инак няма никакви картерни газове!
Маслото е Мобил 10/40.Инак няма никакви картерни газове!
Темата е обща,и принципна,но не вдянах къде точно да я пусна,затова ако се прецени-преместете я.
					-вискозитет(и качество) на маслото
-състояние на маслената помпа
-състояние(качество)на масления филтър
-състояние на датчика(при някои марки същия с времето доста променя показанията си надолу!)
Питането ми е при равни други условия от какво зависи това налягане?Чувал съм,че много зависело от луфта м/у лагерите и коляновия вал...?Така ли е,и какво друго е от значение?
Мойто "магаре"-LJ-70 при загрял двигател държи налягане(държи,като умрял свещ!)1/5 от скалата!
 Маслото е Мобил 10/40.Инак няма никакви картерни газове!
Маслото е Мобил 10/40.Инак няма никакви картерни газове!Темата е обща,и принципна,но не вдянах къде точно да я пусна,затова ако се прецени-преместете я.




 
 
 Това последното за разтоварване,ама си е истина!
Това последното за разтоварване,ама си е истина! 
							
						
 Ако е подържан добре и не е напъван много
Ако е подържан добре и не е напъван много 
							
						





Коментар