Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обърнати клеми на 4runner '91 2.4TD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Обърнати клеми на 4runner '91 2.4TD

    Първоначално публикуван от bliss-stick Преглед на мнение
    тоя "двуврат" уникат го продаваха в мобилето преди време и още като го видях си казах че нормален човек няма да го купи
    Представям си кво приключение е било да го зафичкат и счупят по този начин и чест ти први че въобще си се навил да им помагаш
    На всяка кола може да се случи подобно нещо .
    Дори съмненията отиват към алармата поставена "добре " тук .....
    Иначе - вече са попаднали на правилния човек и всичко е наред .
    Не бях чувал 80А бушон , но добре че го има .
    За Акумулатора - всяка марка има с обърнати клеми - не е рядкост.
    Въобще поучителна история !

    Коментар


    • #17
      До: Обърнати клеми на 4runner '91 2.4TD

      80 амперови предпазители има 2 (на конкретната жипка) - един за основния захранващ кабел (на теория за генератора, на практика за почти всичко останало, преди малките предпазители) и един за подряващите свещи. Наистина, добре, че го има

      За акумулатора: Проблема е не толкова в обратно разположените клеми (макар, че си е проблем като цяло и по-трудно се намират), колкото в габаритните размери - обикновен акумулатор със същите Ah е доста по-дълъг и просто не влиза на наличното място.

      Може би ще разочаровам малко колегата Bliss-Stick, но цялата история се е случила тъкмо преди да започне приключението, което е добре, щото в момента единствената ми кола е Мицу Лансер, а той си е чисто пистов и е готов да закъса и на мокра трева на равно камо ли да го мъкна из калищата.

      За монтажа на алармата - понеже миналата година имаше друг подобен случай с един Самурай, мога да препоръчам на всички, които имат присадени аларми и се мотаят по горите, да разучат къде точно е "имобилайзиран" автомобила, та ако случайно стане бела, да не се чудят В града е лесно, ама ако се вденете в някоя кал до дюшемето и колицата вземе, че угасне.... сещате се
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • #18
        До: Обърнати клеми на 4runner '91 2.4TD

        Е как да няма 80 амперови бушони те са от теа голямите .
        То е ясно , че хората са измислили предпазител на главният + при обръщане на клемите .
        [B]Mercedes Benz w123 [/B]
        [B]Ford Escort xr3 [/B]
        [B]Aro 10 [/B]
        Плачи! Там близо край град София
        стърчи, аз видях, черно бесило,
        и твой един син, Българийо,
        виси на него със страшна сила.
        0896042536

        Коментар


        • #19
          До: Обърнати клеми на 4runner '91 2.4TD

          Първоначално публикуван от Bulphoto Преглед на мнение
          Е как да няма 80 амперови бушони те са от теа голямите .
          То е ясно , че хората са измислили предпазител на главният + при обръщане на клемите .
          Е няма такъв стопяем предпазител, толкова умен, че да следи посоката на тока.

          Коментар


          • #20
            До: Обърнати клеми на 4runner '91 2.4TD

            .....За монтажа на алармата - понеже миналата година имаше друг подобен случай с един Самурай, мога да препоръчам на всички, които имат присадени аларми и се мотаят по горите, да разучат къде точно е "имобилайзиран" автомобила, та ако случайно стане бела, да не се чудят В града е лесно, ама ако се вденете в някоя кал до дюшемето и колицата вземе, че угасне.... сещате се
            Аз си патих така със Ситроена преди години и оттогава не позволявам на "алармаджиите" да ми прекъсват запалването през алармата.

            Коментар


            • #21
              До: Обърнати клеми на 4runner '91 2.4TD

              Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
              Е няма такъв стопяем предпазител, толкова умен, че да следи посоката на тока.
              Предпазителя наистина не е толкова умен, но при обратно свъзване диодите на генератора дават акумулатора на късо. Самите диоди обикновено са 60-100 амперови и издържат кратко претоварване до 500-1000 ампера (няма грешка) и съответно предпазителя се изпарява.

              Сега интересното: защо се е прецакал генератора. Тъкмо ми остана време да го смъкна. Прецакал се е, щото беше така яко натъпкан с кал, че едната четка е блокирала, от там нататък прегряване, стопяване на четкодържача и хайде довиждане. Най-тъпото е, че лампата за зареждане изгасва, дори и на напълно разкачен генератор, което ме навежда на мисълта, че и преди се е случвало. Утре, ако ми остане време ще поръчкам инсталацията и ще се разбере

              Извода, и това е нещо, дето доста често се повтаря тук и все някой решава, че не е важно: хора, след тежък оффроуд е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да измиете джипката, да я огледате наистина внимателно и от там нататък според джипа и ситуацията. Я ще има водица в някой мост, я някой маншон порнат, я както в случая кал на неправилно място...

              Грижете се за машинките си и те ще се грижат за вас, джипката, особено използувана по предназначение, не е лека кола и се нуждае от повечко внимание, без значение дали е Тойота, Уазка или нещо друго
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #22
                До: Обърнати клеми на 4runner '91 2.4TD

                аз също мразя алармите и ако не са изискванията на застрахователите, които са си истински рекет, бих ги изтръгнал всичките. Имам и две Пежа на които фабрично централното е отделено от алармата а и след като и аз "брах маргаритки" с един имобилайзер никога няма да оставя такова нещо в колата си. Махайте ги тия боклуци че са само за беля. Щом ще се мотаете из горите единственото нещо е да оттренирате от къде да си подадете ток на нафтовия клапан и всяка Тойота би трябвало да запали
                Имам спецове по тоя въпрос около мене ...

                Коментар


                • #23
                  До: Обърнати клеми на 4runner '91 2.4TD

                  Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                  Извода, и това е нещо, дето доста често се повтаря тук и все някой решава, че не е важно: хора, след тежък оффроуд е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да измиете джипката, да я огледате наистина внимателно и от там нататък според джипа и ситуацията. Я ще има водица в някой мост, я някой маншон порнат, я както в случая кал на неправилно място...

                  Грижете се за машинките си и те ще се грижат за вас, джипката, особено използувана по предназначение, не е лека кола и се нуждае от повечко внимание, без значение дали е Тойота, Уазка или нещо друго
                  мда Две седмици след като се сдобих с джипа, водоструйката беше първото нещо което купих. В резултат на което си спестих един заден Диф и едно каре. Наистина трябва да се поизмият и разгледат след употреба ..

                  Коментар


                  • #24
                    От: Обърнати клеми на 4runner '91 2.4TD

                    Дребен проблем с Тойотата от темата - изкъртен заден десен страничен прозорец. Ако някой има такова стъкло, да се обажда. O897 9434OO, Стефан.
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Обърнати клеми на 4runner '91 2.4TD

                      Кофти. Единственият вариант, за който се сещам, е доставка от Англия. Ако нищо не излезе от Гугъла, пробвайте да пратите мейл със снимка на Barry от www.roughtrax4x4.com. Не поддържа стъкла на склад, но има голяма вероятност да знае откъде се намират.

                      Успех!
                      Право казват докторите, че калта е целебна. Колкото по-дълбоко се бухнеш, толкова по-нахилен излизаш...

                      TLC 100 1HD-FTE manual '02 | Forester '98 | Моntesa 315 '99

                      Коментар


                      • #26
                        От: Обърнати клеми на 4runner '91 2.4TD

                        Първоначално публикуван от badeff Преглед на мнение
                        Кофти. Единственият вариант, за който се сещам, е доставка от Англия. Ако нищо не излезе от Гугъла, пробвайте да пратите мейл със снимка на Barry от www.roughtrax4x4.com. Не поддържа стъкла на склад, но има голяма вероятност да знае откъде се намират.

                        Успех!
                        Благодаря, ако не остане никакъв вариант, ще гледаме и там.
                        Засега един колега се обади, има шанс да стане работата до няколко дни. Ако има развитие, ще се похваля

                        Иначе в някаква фирма казаха, че могат да го направят, но искат здравото стъкло (тоест лявото) за мярка на дъгата, а проблема е, че откровено си казаха, че има вариант да потрошат и него. Проблема на проблема е, че в такъв случай ... връщат парите. Което някак си не върши работа.
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X