Ситуацията: по неизвестни (засега) причини акумулатора на рънъра е паднал и при опит за подаване на ток от друга кола са обърнати клемите (+ и -), при това акумулатора на рънъра е бил откачен. Съответно нещо е изпушило и ел инсталацията не дава признаци на живот. Според собственика предпазителите в купето и под капака за здрави. Самата Тойота е в гората и утре отиваме да я "лекувам" на място.
Въпросът ми е: някой правил ли е подобна глупост и за какво да се подготвя? Рънъра е 91ва година, 2.4ТД, десен волан.
А, и втори въпрос: ако дам ток директно на клапана на горивото (в случай, че има сериозни поражения по инсталацията или генератора), какви са шансовете да работи само на акумулатор 3-4 часа и ще запали ли изобщо?
Въпросът ми е: някой правил ли е подобна глупост и за какво да се подготвя? Рънъра е 91ва година, 2.4ТД, десен волан.
А, и втори въпрос: ако дам ток директно на клапана на горивото (в случай, че има сериозни поражения по инсталацията или генератора), какви са шансовете да работи само на акумулатор 3-4 часа и ще запали ли изобщо?
Коментар