Абе да ви питам...хубаво взех аз "жипката",ама така се завъртяха нещата,че напоследък я "разтривам" основно по магистрали и шосета...и май съм само аз по такЪви "терени"-друга такава за 2500км.(за един месец)не видях!
Поддържам 90-100км./ч-не повече.При 100км./ч на пета оборотите на мотора са точно 2600об./мин.Очертава се доста такава експлоатация по магистрали и шосета-30-40000км. на година,и се чудя няма ли да и взема душицата-зер не е мислена за подобна експлоатация...?Глезя я само със скъпата нафта на Шел и Омв(друга не признавам).Но това си е нетипична експлоатация за подобен род возило,а ми се ще да изкара още д-ъ-ъ-ълги години!Поне двайсетина...!
Затова и питам дали няма да и съкратя животеца?
А,ако някой мерне по магистралите една "пуканка"LJ-70 със сменени оригинални лепенки отстрани с цвят сребрист металик(оригиналната боя)-да свирка!
Калъфът на резервната гума ми е подарък от Лъчо Ботев-сив металик и той,като му възстановявах надписите с четка...ама от 2 метра не си личи!
А,ако някой мерне по магистралите една "пуканка"LJ-70 със сменени оригинални лепенки отстрани с цвят сребрист металик(оригиналната боя)-да свирка!

Калъфът на резервната гума ми е подарък от Лъчо Ботев-сив металик и той,като му възстановявах надписите с четка...ама от 2 метра не си личи!

е все едно да питаш дали утре ще си жив
С най добри пожелания
МАтората е добре(от това вдявам),не гори масло(почти),не пуши,не изпушва,не пропушва,няма никакви картерни газове(допускам,че е ремонтирано нещо по мАтората-единия болт на главата е наранен)...абе всякак се опитвам да вдяна кво-що е правено по возилото...
Инак както аз поддържам кола не познавам друг такъв-са да не се обиди някой!
Коментар