Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Някой слагал ли е електрическа перка на LJ70 ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Някой слагал ли е електрическа перкана LJ70

    Моята я купих с такава монтирана перка. Мисля, че има снимка в темата ми. Направих си ЦК ключе на таблото и като е жега я щраквам.
    Зима иде

    Коментар


    • #17
      До: Някой слагал ли е електрическа перкана LJ70

      Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
      Моята я купих с такава монтирана перка. Мисля, че има снимка в темата ми. Направих си ЦК ключе на таблото и като е жега я щраквам.
      ОКМерси -Ще потърся във форума за снимки .Ако немога да ги намеря ще те помоля да ми изпратиш-А виско перката стои ли си?Вчера до като ви махна и вие със Чавдар профучах те през АсеновградКак беше разходката?
      Последно редактирано от joro-g; 24-05-09, 22:29.

      Коментар


      • #18
        До: Някой слагал ли е електрическа перкана LJ70

        Разходката беше супер, няма лоша разходка в Родопите...

        Иначе, мога да се пробвам тия дни като я измия да ти я снимам по- детайлно и да кача тук.
        Зима иде

        Коментар


        • #19
          До: Някой слагал ли е електрическа перка на LJ70 ?

          А някой мислил ли е за по-добро охлаждане на маслото на двигателя , а не на охладителната течност ?
          2L-T има ли радиатор за маслото ? Аз не съм се заглеждал . Ако има , би могъл да се замени с по-голям ...........Сега се сещам , че пред водния радиатор имам една нагъната тръба , тя е или радиатор на маслото на двигателя или на скоростите . Ако е на двигателя , спокойно може да се замени с по-оребрен и с почти еднакво съпротивление радиатор от нещо друго.......??????
          Някой съчинявал ли е подобно нещо ?
          TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

          Коментар


          • #20
            До: Някой слагал ли е електрическа перка на LJ70 ?

            Няма маслен радиатор.

            Аз съм сменил водна помпа, виско и термостат, колата продължаваше да вдига температура. Откачихме радиатора и бой с пароструйката - имам чувството, че една количка кал изтече от питата. Оттогава не ми е правила проблеми - мисля, че охлаждането си е добре сметнато, но си иска поддръжката.
            Друго много важно нещо е нивото на охладителната течност да се следи стриктно, защото термостатчето е в най- високата точка на системата и при незначителен недостиг на течност - няма как да работи.
            Зима иде

            Коментар


            • #21
              До: Някой слагал ли е електрическа перка на LJ70 ?

              Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
              А някой мислил ли е за по-добро охлаждане на маслото на двигателя , а не на охладителната течност ?
              2L-T има ли радиатор за маслото ? Аз не съм се заглеждал . Ако има , би могъл да се замени с по-голям ...........Сега се сещам , че пред водния радиатор имам една нагъната тръба , тя е или радиатор на маслото на двигателя или на скоростите . Ако е на двигателя , спокойно може да се замени с по-оребрен и с почти еднакво съпротивление радиатор от нещо друго.......??????
              Някой съчинявал ли е подобно нещо ?

              Колега аз сам мислил за такова маслено радиатор че даже го измислих от какво да е.Но след като си сложих кулер джипа спря да загрява дори на магистралата не стига до 90 градуса.Но проблема е на друго място поне аз така си мисля.Маслото на турбото се охлажда между 3-4 цилиндър ако си обращал внимание.до ризите на буталата и затова всички проблеми с главите и прегряването идват от там поне аз така си мисля.И ако някой е обращал внимание че почти всички глави са пукнати точно между 3-4 цилиндър.Ако може да се изнесе пред радиатора да се охлажда това масло си мисля че този мотор няма да има тези проблеми

              П.П Само да отбележа не съм механик но от личен опит и мое мнение го казвам

              Коментар


              • #22
                До: Някой слагал ли е електрическа перка на LJ70 ?

                Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
                А някой мислил ли е за по-добро охлаждане на маслото на двигателя , а не на охладителната течност ?
                2L-T има ли радиатор за маслото ? Аз не съм се заглеждал . Ако има , би могъл да се замени с по-голям ...........Сега се сещам , че пред водния радиатор имам една нагъната тръба , тя е или радиатор на маслото на двигателя или на скоростите . Ако е на двигателя , спокойно може да се замени с по-оребрен и с почти еднакво съпротивление радиатор от нещо друго.......??????
                Някой съчинявал ли е подобно нещо ?
                тръбата която си видял е за охлаждане на маслото за колрмилната уредба!
                2л-т мотора си има охладител за маслото и през него циркулира охладителната течност на двигателя.
                още повече маслото държи на много по-висока температура на работа и всяко принудително охлаждане под оптималната граница би влошило работните му параметри.
                TЛК 80-4.2ТД
                ТЛК 73-2.4ТД
                ...................

                Коментар


                • #23
                  До: Някой слагал ли е електрическа перка на LJ70 ?

                  Моята е направена с ел.перка между питата на кулера и радиатора,пуска се принудително при нужда,за сега не се е налагало,може би интер-кулера работи перфектно за охлаждането,ще снимам и ще покажа как е направено при мен.
                  LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                  Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Някой слагал ли е електрическа перка на LJ70 ?

                    Айде повече снимки , плииз ! И на кулера и на маркучите към него....
                    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                    Коментар


                    • #25
                      До: Някой слагал ли е електрическа перка на LJ70 ?

                      Първоначално публикуван от Мариян Маринов Преглед на мнение
                      Колега аз сам мислил за такова маслено радиатор че даже го измислих от какво да е.Но след като си сложих кулер джипа спря да загрява дори на магистралата не стига до 90 градуса.Но проблема е на друго място поне аз така си мисля.Маслото на турбото се охлажда между 3-4 цилиндър ако си обращал внимание.до ризите на буталата и затова всички проблеми с главите и прегряването идват от там поне аз така си мисля.И ако някой е обращал внимание че почти всички глави са пукнати точно между 3-4 цилиндър.Ако може да се изнесе пред радиатора да се охлажда това масло си мисля че този мотор няма да има тези проблеми

                      П.П Само да отбележа не съм механик но от личен опит и мое мнение го казвам
                      А твоята турбина има ли и водно охлаждане ?
                      TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                      Коментар


                      • #26
                        До: Някой слагал ли е електрическа перка на LJ70 ?

                        Да колега има на тези джип ки тоя модел де са с водно охлаждане но и маслото което мажи лагерите на турбото след него се охлажда.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Някой слагал ли е електрическа перка на LJ70 ?

                          Там маслото не служи за охлаждане а просто за мазане
                          TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                          Коментар


                          • #28
                            До: Някой слагал ли е електрическа перка на LJ70 ?

                            когато ми се развали виското го махнах , уж докато си намеря ново го замених с твърда връзка и от тогава нямамам проблеми с охлаждането.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Някой слагал ли е електрическа перка на LJ70 ?

                              Оказва се че ел перката е прекрепена към кулера,отнема от него и духа към радиатора,на снимката няма да се види много че е много нагъсто всичко,гледам че Явор на същия принцип прави Бегачката: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...t=57672&page=7 ,само дето при мен перката е монтирана от другата страна на кулера,мисля че е по уместтно за да се използва и идващата струя въздух,която вероятно перките ще намалят,и ще се задейтват при нужда(ефекта е едностранен),а инак,както при мен, действието ще е двойно.
                              LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                              Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Някой слагал ли е електрическа перка на LJ70 ?

                                Аз пък се замислям за следния вариант възможно ли е и предполагам че е да се махне виско муфата и на нейно място да се пригоди и монтира електромагнитна шайба която при зацепване да върти перката естествено управлението да бъде през темп.датчик а от предната страна на радиатора да има друга която всъщност е и за климатика. Идеята я взаимствам от Мерцедес модел 124 и смятам че е възможно с повечко търпение да се приложи тук а дори и частите да се вземат от Мерцедес. Там системата е направена много културно и надеждно и няма загряване.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X