До: Land Cruiser V8 - мнения и впечатления
Ресурс и надеждност са две различни неща. Ресурса се смята на база на ресурса на повечето възли и агрегати. Измерва се на стенд и се изчислява от инженерите. Например ако пружината на ТЛК80 издържи сто милиона цикъла, на ТЛК В8 издържа сто и двадесет милиона цикъла, така е и с другите агрегати.
Надежноста от друга страна е свързана с това колко често автомобила достига до точка на отказ. Надежноста ма един автомобол е свързана със времето в което ще откаже най-ненадеждната система. Разликата в надеждноста на двата автомобила е в броя на възлите и ситемите които са покрай агрегатите. Ако на ТЛК80 са двадесет, то на ТЛК В8 са двеста. Чисто статистически ако се пада с тридесет процента по малък отказ на система на ТЛК В8 в сравнение с ТЛК80, то пак ТЛК В8 ще е по ненадежден заради броя на системите в него.
Доста неясно го обясних май....
Опита показва че всичко се троши, някой по малко, други повече. Всичко зависи според мен от три неща: задволанното устройство, експлоатацията и подръжката.
Виждъл съм ВМ двигател на триста хиляди километра с показатели на нов, без ремонт и 4.2тд на тойота убит на осемдесет хиляди километра, а всички знаем статистически кое колко изкарва.
Отклонихме се доста от темата....
Ресурс и надеждност са две различни неща. Ресурса се смята на база на ресурса на повечето възли и агрегати. Измерва се на стенд и се изчислява от инженерите. Например ако пружината на ТЛК80 издържи сто милиона цикъла, на ТЛК В8 издържа сто и двадесет милиона цикъла, така е и с другите агрегати.
Надежноста от друга страна е свързана с това колко често автомобила достига до точка на отказ. Надежноста ма един автомобол е свързана със времето в което ще откаже най-ненадеждната система. Разликата в надеждноста на двата автомобила е в броя на възлите и ситемите които са покрай агрегатите. Ако на ТЛК80 са двадесет, то на ТЛК В8 са двеста. Чисто статистически ако се пада с тридесет процента по малък отказ на система на ТЛК В8 в сравнение с ТЛК80, то пак ТЛК В8 ще е по ненадежден заради броя на системите в него.
Доста неясно го обясних май....

Опита показва че всичко се троши, някой по малко, други повече. Всичко зависи според мен от три неща: задволанното устройство, експлоатацията и подръжката.
Виждъл съм ВМ двигател на триста хиляди километра с показатели на нов, без ремонт и 4.2тд на тойота убит на осемдесет хиляди километра, а всички знаем статистически кое колко изкарва.
Отклонихме се доста от темата....
Коментар