Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем със спирачките на 4runner

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем със спирачките на 4runner

    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
    Течност на 2 макс 3 години,аз ползвам АТЕ БЛУ,че е различен цвят и се вижда като протече.Не на такава кола,но цвета си е цвят.

    Двама души - единия сипва течност,а другия сменя маркучи.
    Отваряш казанчето и почваш да сипваш,не ти трябва никой да помпа спирачките,при помпане има вероятност да обьрнеш гумичките.

    Втория развива най-далечния спирачен маркуч и сменя с нов като пьрвия гледа да не остане казанчето сухо.После минавате на следващия.С 2 шишета се сменят всичките спирачни маркучи ако не са запьнали.Провери ги преди да почнеш дали се развиват лесно.

    Новата спирачна течност избутва старата.Не е нужно да помпаш или обезвьздушаваш после ако има кой да сипва течност в казанчето.

    По тукашни цени 2 шишета спирачна и 4 маркуча са 100$.След 3 години макс сменям само спирачна което е около 25 кинта.Добре е ако можеш да е вдигнеш вьв вьздуха и да и свалиш всичките гуми - по-лесно става от това да залягаш под нея.


    Това е,после мисли за гумички и помпи.Това е задьлжителна профилактика която аз правя на всяка кола която купувам.
    На мен проблема ми доиде от доливане на течност, при смяната на накладките ми свърши течноста, а беше късно за отворен магазин и от тоя комшия, от друг, и така няколко вида течности, първите няколко дена нямаше проблем, но след 3-4 дена гумичките се размекнали и от там целия проблем .

    пп. иначе автопарка ти е впечатляващ, евала за което !

    Коментар


    • #17
      До: Проблем със спирачките на 4runner

      Първоначално публикуван от Stank Преглед на мнение
      ЗдИнтересно за мен е че го прави само напред - назад НЕ блокира !?!
      Отворихме барабана - НИЩО , прибрахме накладите малко от зъбчатката за регулация - пак същото . За по-кратко блокира , но пък като е блокирала и потегля няколко пъти се усеща едно ритане отзад .
      Имал съм такъв проблем с барабанни спирачки. Оказа се прекалено износен барабан. Диаметърът му се увеличава прекалено и накладките заклинват вътре. Ако отпускат с тръгване в обратна посока - това е.

      Коментар


      • #18
        До: Проблем със спирачките на 4runner

        Първоначално публикуван от LEDENATA Преглед на мнение
        На мен проблема ми доиде от доливане на течност, при смяната на накладките ми свърши течноста, а беше късно за отворен магазин и от тоя комшия, от друг, и така няколко вида течности, първите няколко дена нямаше проблем, но след 3-4 дена гумичките се размекнали и от там целия проблем .

        пп. иначе автопарка ти е впечатляващ, евала за което !

        Дет сь вика 2 ОСНОВНИ И ЕДИН ПОДЬРЖАЩ

        Ако сложа в списька и колата за груби селски прояви / 300Е 88 / ,на брата Е320 и на сестрата Цедката и ще скиваш с какво си запьлвам времето.

        Предварително се извинявам за линка,но това беше пьрвото което намерих в нета и е свястно обяснено коя течност за какво става и коя с коя се меша.

        http://www.moto-zone.bg/%D0%9F%D0%BE...BE%D1%81%D1%82

        Ако не е ремонтирана още тая кола си трябва следния фифел описан долу.
        Ако спирачната система ти е заводско заредена с ДОТ5 / много ме сьмнява / и си сипал какво да е различно от ДОТ5 е ясно защо ти е скапало гумички.
        Ако системата ти е ДОТ3,ДОТ4 и си сипал какво да е РАЗЛИЧНО ОТ ДОТ5 не би трябвало да имаш проблеми.

        Имаш сьсед с нова кола ти или по-вероятно с готин мотор.Той ти е дал ДОТ5 която е .....мамата на гумичките.

        От това което описваш става ясно,че ти трябва / седни молим ти се / пьлна промивка на системата,смяна на спирачни маркучи и сваляне и смяна на ремонтен комплект цилиндьрчета на апаратите.


        НЯМА НАЧИН да смесиш какво да е от ДОТ2,ДОТ3,ДОТ4,ДОТ5.1 и да ти клекнат гумичките след няколко дни.Сипал си ДОТ5 на система заредена с различна от ДОТ5 и сега всичко което е гума по системата е за смяна,а системата за промиване.


        Машина да ти продуха и ABS,не го врьзвай на кьсо да рита,че после и ново АБСче ще ти трябва.Да издьрпат цялата течност и да промиват.

        Не ми е ясно и как от смяна на накладки ще ти свьрши спирачната течност,но и няма значение.За промивка си и ако не ми вярваш тресни един вьпрос и ще видиш какво ще ти кажат колегите.


        И не я карай тая кола освен от вас до сервиза.





        АААААА я кажи какво пише на капачката на резервоара за спирачна течност?
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #19
          До: Проблем със спирачките на 4runner

          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
          Имал съм такъв проблем с барабанни спирачки. Оказа се прекалено износен барабан. Диаметърът му се увеличава прекалено и накладките заклинват вътре. Ако отпускат с тръгване в обратна посока - това е.

          На Нисан Патрул от кьсити / 160 ли им беше модела,ония като тухла дето са? / ми е разпьвал толкова задните,че се откачи ексцентрика и как си карах почнаха искри да хвьрчат от задния диск.Това като виц звучи ма поне брата беше с мен та и той може да потвьрди.Малко тел да не разпьва,изпадналите боклучета си ги прибрахме и от Тунелите до Варна леко и спиране сьс скорости.Там ни обявиха месец чакане за задни да дойдат от Пловдив но и това е друга темаКак не заклини това някьде още се чудя.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #20
            От: До: Проблем със спирачките на 4runner

            Привет.Ще ползвам недовършената тема на колегата,защото имам същия проблем със задното ляво колело.Свалих рамото на кантарчето и видях , че е заседнал клапана в положение ,когато колата е натоварена.Клапанът е меден и сигурно ще може да се разглоби,защото се вижда зегерка.Та въпросите ми са :подлежи ли на ремонт,трябва ли да се сваля целият апарат,може ли да се свали САМО медната част и да се раздвижи и въобще някой разглобявал ли е този възел и има ли някаква тънкост.Спирам с ремонта дотук,защото явно ще трябва течност ,време и другото /съвет/ от колеги.

            Коментар


            • #21
              От: До: Проблем със спирачките на 4runner

              Кантар чисто нов е около 130лв и е голям причинител на болежки в спирачната система но все пак всяко нещо си има ресурс.Не се ремонтира поради липса на ремонтен комплект(поне аз не съм намирал)пък и цената му не е притеснителна.Относно проблема на колегата при мен се получи такова блокиране на задно колело самоче се оказа че накладката се е отлепила от единя край и при натискане на спирачка заклинва в барабана иначе изглеждаше ок не си личеше нищо докато не ги понадигнах малко.
              ТЛК FJ40,FJ55,FJ70,FJ73-4.2 1-hz+TURBO Удоволствието да караш TOYOTA.

              Коментар


              • #22
                От: До: Проблем със спирачките на 4runner

                Flex,благодаря ти.В петък вечер щях да викам неволята иначе.Значи няма да го разглобявам и да се опитвам да го ремонтирам , а ще търся ново, ама от къде?

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем със спирачките на 4runner

                  Люцкан от форума тел0898565995
                  ТЛК FJ40,FJ55,FJ70,FJ73-4.2 1-hz+TURBO Удоволствието да караш TOYOTA.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем със спирачките на 4runner

                    Благодаря.За сега ремонта ще почака,че ще пътувам.Ще се обадя на горния номер.пп Тойотата от аватара ти страшно много прилича на тази от афиша на старозагорския клуб за срещата другата събота и неделя.В неделя ще бъда на кариерата с моя жълт рейс.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем със спирачките на 4runner

                      Здравейте колеги!Ще добавя какво ми се е случвало на мен и така да помогна на някой, за да има повече варианти за оглеждане като се бори със спирачки.
                      И двата случая са на 3-то поколение-1999 4Ръннер ползван главно в североизтока на САЩ, където вали много и се ползва много сол през зимата, а другия-2000 4Рънер бивш ООН, бил в Сомалия и Афганистан на мисии и сега се кара в България.
                      На този от САЩ, на около 150к мили ми се случи подобна история с блокиране на задно ляво колело.След малко разследване на спирачния апарат се оказа, че всичко му е наред с цилиндърче, накладки и движението им.Блокирала от ръжда беше кобиличката, която вкарва дърпането от въжето на ръчната през щита носещ спирачката на това колело.След доста бой с чука успях да изкарам щифта на тази кобиличка(има две малки зегерки-непружинни).Следва почистване и на трите части(щифт+кобиличка+планка с уши) обилно гресиране и сглобяване.Защитния гумен маншон беше в отлично състояние.Оттогава работи вече около 30К мили без проблем.
                      На този от ООН, като го купувахме забелязахме приличен теч на масло от вътрешната страна на задно дясно колело. Следва обезмасляване, доколкото можахме и каране известно време за да видим откъде тече.Разглобихме го и видяхме, че семерингът на полуоската най-вероятно е бил монтиран с камък-може би в Африка или при талибаните.При което се е обърнал навътре гуменият ръб и излязъл от втулката, върху която трябва да уплътнява.Накладките бяха напоени сериозно с масло.Толкова сериозно,че даже и след няколко обезмаслявания, продължаваха да отделят някаква лепкава маса караща предната(от двете) накладка да залепва към барабана при бавно движение по инерция напред, без да се пипа педала на спирачката, например като доближаване към червен светофар.Така залепва, че отделя с трясък и то след доста газ.След всяко обезмасляване се оправяше за малко и после пак.И барабана и накладките бяха в нормите-почти като нови на около 150К км.Нормално-като са смазани спирачките, те не се износват:–))).Проблемът се реши с употребявани, но чисти и сухи накладки.
                      На снимките за кобиличката, задният мост в далечен план е от друг 4Рънер-от Тексас, на същите мили, ама там няма сол, та няма и ръжда.Със пожелания за здраве и успех на всички през годината!
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:04032012916.jpg
Прегледи:1
Размер:132.0 КБ
ID:5637065Натиснете снимката за да я уголемите

Име:07262011070.jpg
Прегледи:1
Размер:134.0 КБ
ID:5637064Натиснете снимката за да я уголемите

Име:092420121169.jpg
Прегледи:1
Размер:138.1 КБ
ID:5637063
                      1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблем със спирачките на 4runner

                        Методи привет, даскала е.Радвам се , че отново даваш полезен съвет.Преди да поръчам ново кантарче да погледна и жилото на ръчната спирачка.Иначе по тойотата доста неща пипнах ,докато стигна и до спирачките,ама за това като се видим живот и здраве.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблем със спирачките на 4runner

                          Да това с вилката си е проблем и хубавото е че не са ти се счупили защото са от цам,но тогава не би блокирало колелото внезапно,по скоро ще задържа и ще грее известно време.
                          ТЛК FJ40,FJ55,FJ70,FJ73-4.2 1-hz+TURBO Удоволствието да караш TOYOTA.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X