Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТЛК 70 - двигателят не гасне дори и при изваден ключ.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ТЛК 70 - двигателят не гасне дори и при изваден ключ.

    Колеги дайте съвет за следния проблем,автомобила не гасне след изкючване и дори след изваждане на ключа,стана изведнъж,в смисъл че досега не го нямаше проблема, наложи се да го гася на скорост с спирачката няколко пъти,мисля си че проблема възниква от имобилайзера,защото по късно започна да си гасне от ключа,все пак трябва да установя причината за това "неподчинение"и да я отстраня своевременно,някой да се е сблъсквал с подобна "дилема"?
    LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
    Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

  • #2
    До: Проблем с ТЛК 70

    Най вероятно е от имобилайзераа може и от ел.клапан на ГНП

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с ТЛК 70

      Значи всичко по таблото угасва,всеки датчик,всяка лампичка,само мотора продължи да си работи(тва няколко пъти)как е възможно да стане при прекъсване на тоците от контактния ключ към мотора,клапана на Гориво Нагнетателната Помпа също би следвало да се изключи,освен ако проблема не е в Имубилаизера който не се изключваше след завъртането на ключа, и дори след неговото изваждане,все едно ми е "детонирал" мотора в следствие на прегряване,което е невъзможно при тази експлоатация(днес имам предвид)Ако бях изключил от ключ-масата вероятно щеше да огасне ама не ме устройва така,по странното е че като изстина мотора(не знам дали заради това)и проблема изчезна,както се и появи!!!
      LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
      Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с ТЛК 70

        Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
        Значи всичко по таблото угасва,всеки датчик,всяка лампичка,само мотора продължи да си работи(тва няколко пъти)как е възможно да стане при прекъсване на тоците от контактния ключ към мотора,клапана на Гориво Нагнетателната Помпа също би следвало да се изключи,освен ако проблема не е в Имубилаизера който не се изключваше след завъртането на ключа, и дори след неговото изваждане,все едно ми е "детонирал" мотора в следствие на прегряване,което е невъзможно при тази експлоатация(днес имам предвид)Ако бях изключил от ключ-масата вероятно щеше да огасне ама не ме устройва така,по странното е че като изстина мотора(не знам дали заради това)и проблема изчезна,както се и появи!!!
        Не знам какъв е двигателя- но най-вероятно клапана на горивото не ти е затворил при изключване от контактния ключ !
        ГНП се върти от коляновия вал чрез ремъка и едва ли се влияе от тока .
        За дизелите - гасенето е чрез клапана - прекъсваш притока на гориво , пада налягането в дюзите и двигателя гасне . Не участва искра ( дизела се самозапалва при определено налягане в горивната камера ), така че вероятно е клапана !

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с ТЛК 70

          Мотора е 3.0ТД от Сърф(Хай Лукс),мерси за съвета ще потърся проблема там,ще стане най ясно,като ако пак го направи и спра тоците от Ключ-масата,продължи ли-ясна е работата.Сега разбирам че може имубилайзера да е вързан към клапана,и от там да идва проблема.
          Последно редактирано от belata; 19-02-09, 16:55.
          LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
          Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

          Коментар


          • #6
            До: ТЛК 70 - двигателят не гасне дори и при изваден ключ.

            Само е от имобилайзера,той не затваря клапана.

            Аз имах подобен проблем,само че моя не искаше да отвори.

            Съвет–махай го по най–бързия начин.
            ТЛК 80 4,2ТД-95г

            Коментар


            • #7
              До: ТЛК 70 - двигателят не гасне дори и при изваден ключ.

              ТД, казваш? А за протекла турбина какви са вариантите?

              Коментар


              • #8
                До: ТЛК 70 - двигателят не гасне дори и при изваден ключ.

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                ТД, казваш? А за протекла турбина какви са вариантите?
                Разясни малко,че немога да направа връзка с гасненето
                ТЛК 80 4,2ТД-95г

                Коментар


                • #9
                  До: ТЛК 70 - двигателят не гасне дори и при изваден ключ.

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  ТД, казваш? А за протекла турбина какви са вариантите?
                  и на мен ми звучи странно,но най вероятно се има в предвид да вкарва масло във всмукателния колектор...имаше една тема преди из форума. Но това е съвсем друг случай. Двигателя се изфорсирва на максимални обороти и не се гаси от ключа,вследствие на маслото попаднало в цилиндъра.

                  100% проблема е в клапана или имогилайзера(а те са си свързани )
                  намери клапана и му откачи кабелчето,малко е на шибано местенце но ще се справиш има гумена шапчица и малка гаика,май 4мм.
                  TЛК 80-4.2ТД
                  ТЛК 73-2.4ТД
                  ...................

                  Коментар


                  • #10
                    До: ТЛК 70 - двигателят не гасне дори и при изваден ключ.

                    Не е задължително на максимални обороти, зависи колко тече. Абе я вижте има ли масло и колко.

                    Коментар


                    • #11
                      До: ТЛК 70 - двигателят не гасне дори и при изваден ключ.

                      Няма никакви течове,няма загуба на масло,турбината е чисто нова,двигатела си работи равномерно просто не гасне,после се управи, но докога.....!Ако извадя този кабел от клапана ефекта какъв ще е?Къде се намира точно,че не съм в час още с разположението на чарковете и?
                      LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                      Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                      Коментар


                      • #12
                        До: ТЛК 70 - двигателят не гасне дори и при изваден ключ.

                        Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                        Няма никакви течове,няма загуба на масло,турбината е чисто нова,двигатела си работи равномерно просто не гасне,после се управи, но докога.....!Ако извадя този кабел от клапана ефекта какъв ще е?Къде се намира точно,че не съм в час още с разположението на чарковете и?
                        Като извадиш кабела,няма да запали повече.

                        Отивай при майстор на аларми да махнат имобилайзера
                        ТЛК 80 4,2ТД-95г

                        Коментар


                        • #13
                          До: ТЛК 70 - двигателят не гасне дори и при изваден ключ.

                          Mдаа,ще изчакам да ми я направи още веднъж тая магартия и махам имобилайзера,мерси на всички за помоща
                          LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                          Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                          Коментар


                          • #14
                            До: ТЛК 70 - двигателят не гасне дори и при изваден ключ.

                            Първоначално публикуван от krasi_kros Преглед на мнение
                            Като извадиш кабела,няма да запали повече.

                            да махне кабела имах в предвид,да диагностицира клапана на ГНП,,! не ,че по този начин ще реши проблема. така ще знае на 100% че проблема е в имобилайзера.защото,ако клапана е прецакан мотора ще продължи да работи.

                            Както писах по-горе,клапана се намира в задната част на ГНП,от страната към двигатела. лесно е да го намериш но е малко кофти да се разкачи. има гумено калпаче(оригинално),ако не е барано. в него влиза само един кабел.при мен и на 80ката и на 73ката кабела е зелен цвят,ако това ще ти помогне. не избързвай да ликвидираш имобилайзера,все пак си ти е екстра на колата
                            TЛК 80-4.2ТД
                            ТЛК 73-2.4ТД
                            ...................

                            Коментар


                            • #15
                              До: ТЛК 70 - двигателят не гасне дори и при изваден ключ.

                              Първоначално публикуван от veilside Преглед на мнение
                              да махне кабела имах в предвид,да диагностицира клапана на ГНП,,! не ,че по този начин ще реши проблема. така ще знае на 100% че проблема е в имобилайзера.защото,ако клапана е прецакан мотора ще продължи да работи.

                              Както писах по-горе,клапана се намира в задната част на ГНП,от страната към двигатела. лесно е да го намериш но е малко кофти да се разкачи. има гумено калпаче(оригинално),ако не е барано. в него влиза само един кабел.при мен и на 80ката и на 73ката кабела е зелен цвят,ако това ще ти помогне. не избързвай да ликвидираш имобилайзера,все пак си ти е екстра на колата
                              Понеже питаше какво ще стане ако го махне,затова така отговорих.
                              ТЛК 80 4,2ТД-95г

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X