Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За или против интеркулер на TLC70

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: За или против интеркулер на TLC70

    Монтирах куулер от паджеро на моя скрап . Мого пуши при ниски обороти , преди да се включи турбото . Мисля , че бяга повече при високите .
    Някой барал ли е помпата , да не пуши преди турбото ?
    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

    Коментар


    • До: За или против интеркулер на TLC70

      Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
      Монтирах куулер от паджеро на моя скрап . Мого пуши при ниски обороти , преди да се включи турбото . Мисля , че бяга повече при високите .
      Някой барал ли е помпата , да не пуши преди турбото ?
      Нормално. Така наречения турбо-лаг. Без кулера има моментален надув, съответно не пуши и тегли моментално. С кулера ефекта е със закъснение. Тръгва повече във високите обороти.
      Ако пуснеш повече нафта, ще пуши още повече. С по малко, ще гори и пуши по малко, но няма да върви.
      Премери колко надува турбото.

      Коментар


      • До: За или против интеркулер на TLC70

        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
        Нормално. Така наречения турбо-лаг. Без кулера има моментален надув, съответно не пуши и тегли моментално. С кулера ефекта е със закъснение. Тръгва повече във високите обороти.
        Ако пуснеш повече нафта, ще пуши още повече. С по малко, ще гори и пуши по малко, но няма да върви.
        Премери колко надува турбото.
        Именно! Затова и по-горе разправях че ако е възможно трябва да се пипне само турбокомпенсацията, та да пуска повече нафта само когато е нужна.

        А турболага винаги си го има. Просто без кулер е по-малък.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • До: За или против интеркулер на TLC70

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Именно! Затова и по-горе разправях че ако е възможно трябва да се пипне само турбокомпенсацията, та да пуска повече нафта само когато е нужна.

          А турболага винаги си го има. Просто без кулер е по-малък.
          Мисля, че там не може да се пипа. Това е механична помпа и единственно може да се увеличи цикловата порция гориво. Като "пуснем" повече нафта, съответно ще гори повече и ще върви повече. Като "върви" повече, ще дойдат и повече газове с по висока скорост. Трябва да развъртът и турбината с по голяма скорост и от там повече "надув". Да, ама клапана на байпаса е настроен да отваря клапата примерно на 0,7 бара и тоя по голям "надув" не се случва. Съответно имаме не-ефективна работа на турбината и от там не ефективно изгаряне.
          Та затова пък аз казвам, "повече надув" на турбината.
          Имам наблюдения на два Патрула "барани" по един и същ начин. Единия с кулер, другия без. Тоя "без", в ниските и средните обороти върви много. По натам умира. Тоя "със", в ниските върви по малко, в средните и високите почва да върви повече.

          Коментар


          • До: За или против интеркулер на TLC70

            Като изрично подчертавам, че нямам опит с турбо на Нисан, от няколкото проекта за "турбиниране" и/или интеркулер на дизелов двигател на Тойота с тунинг китове на Сафари, които сме правили, съм чел едно и също като инструкции: Винаги след инсталация на интеркулера, задължително се прави пренастройка на турбината, за да може да работи коректно... И разликата преди пренастройката и след е драстична...
            VPetrov.photography

            Коментар


            • От: До: За или против интеркулер на TLC70

              Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
              Като изрично подчертавам, че нямам опит с турбо на Нисан, от няколкото проекта за "турбиниране" и/или интеркулер на дизелов двигател на Тойота с тунинг китове на Сафари, които сме правили, съм чел едно и също като инструкции: Винаги след инсталация на интеркулера, задължително се прави пренастройка на турбината, за да може да работи коректно... И разликата преди пренастройката и след е драстична...
              В какво може да се изразява цитираната "настройка" на турбината ? Като гледам - единствено може да се пипа момента на "разтоварване" , при колко атмосвери да е (о.8-1.0-1.2 и т.н. ). Май не може да се настройва при колко оборота да се пуска .
              TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

              Коментар


              • От: За или против интеркулер на TLC70

                Благодаря ви, че отбелязахте пропуска ми, освен турбината задължително се настройва и помпата..., т.е. автомобила отново отива на реглаж на горивна система, с нови параметри...
                VPetrov.photography

                Коментар


                • От: За или против интеркулер на TLC70

                  Венци , кажи за турбината . За помпата ми е ясно , че може да се "регулира" .
                  TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                  Коментар


                  • От: За или против интеркулер на TLC70

                    Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
                    Венци , кажи за турбината . За помпата ми е ясно , че може да се "регулира" .
                    На турбото освен да се "натегне" клапана да отваря на по-високо налягане не виждам какво друго може да се направи...което пък ще я товари повече и ще и съкрати живота...
                    Или да се смени турбината с по-мощна...
                    много автомати-слаби резултати!

                    Коментар


                    • От: За или против интеркулер на TLC70

                      Може и да не се сменя турбото а само "перката" му !
                      Лудак

                      Коментар


                      • От: За или против интеркулер на TLC70

                        Колеги от кои коли най добре оасва кулер на тлк70 зад решетката ?

                        Коментар


                        • От: За или против интеркулер на TLC70

                          Няма готова рецепта за тази работа колега , най добре е на моргата с джипа , въоражен с ролетка сваляш маската и мериш
                          2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                          ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                          Коментар


                          • От: За или против интеркулер на TLC70

                            До прочетеното разбрах най добре че става от 1.9 пасат июи тдс бмв ... но пасатския кщмай е по малък и по фобре би се получило

                            Коментар


                            • От: За или против интеркулер на TLC70

                              Колега от собствен опит,кулер от Митцубиши на турбото две шшайби по 4мм и игра с помпата докато ти хареса как върви .Пушенето при пълна газ не мож го избегна.Настройката си я правих сам.Избираш някой надлез долу с60 горе с 90 при средна газ. Вгората звяр!!!!!!!!!!
                              888660197

                              Коментар


                              • От: За или против интеркулер на TLC70

                                Първоначално публикуван от ЦЕЦО ТОМОВ Преглед на мнение
                                Колега от собствен опит,кулер от Митцубиши на турбото две шшайби по 4мм и игра с помпата докато ти хареса как върви .Пушенето при пълна газ не мож го избегна.Настройката си я правих сам.Избираш някой надлез долу с60 горе с 90 при средна газ. В гората звяр!!!!!!!!!!
                                Интересно решение е това със 4мм шаибите на клапана на турбото , но според мен е адски неправилно , защото реално осакатяваш половината ход на клапана с тези шаиби и по този начин тои не може да изпълнява адекватно функциите си . Колкото до помпата , ако си я настроил да ти пуши на пълна газ какво ли се случва когато си в ниските обороти , автомобилът е в атмосферни режими и си подал пълна газ ,вероятно се загубваш в кълбетата дим Не искам да звуча заядливо , но така както си настроил автомобилът си реално нищо добро не си направил , да не говорим че би имал и склонност и да грее при продължително натоварване с цялата газ
                                2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                                ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X