миналата седмица карах пробно един 4рънер 3.0тд,при загрял двигател и обороти на празен ход уреда на таблото отчиташе първото деление след нулата , а при форсиране стигаше до средата на скалата. Някой знае ли какво налягане нормално трябва да показва  уреда и евентуалното му показание белег ли е за състоянието на двигателя 
							
						
					 
							
						





 
							
						 
							
						
 
							
						 Иначе, си е чиста физика - при едно и също налягане, едно и също количество флуид преминава през по-големия отвор по-бързо; през един и същ отвор по-бързо преминава по-ливкия флуид.И това винаги се случва така - и лятоска и зимъска
Иначе, си е чиста физика - при едно и също налягане, едно и също количество флуид преминава през по-големия отвор по-бързо; през един и същ отвор по-бързо преминава по-ливкия флуид.И това винаги се случва така - и лятоска и зимъска
Коментар