Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо бе джанъм ми е спънат РАВ-а...???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Защо бе джанъм ми е спънат РАВ-а...???

    Уважаеми колеги,нека ако някой има идея защо като го "ритна" Раф4-ката (Д4Д-2005)се наема до някаде - на 1-ва,на 2-ра и трета не чак там се усеща."Наема" искам да кажа се "изтегля" и ме попритиска към седалката,но до едно време и сякаш се запъва да продължи да "изтегля".Имате ли опит и идея на какво може да се дължи-тубо(ако е то -нямаше въобще да почва да изтегля според мене),някаква клапа,някаква електроника.Иначе си върви нормално при нормални ускорения и при по-високи скорости.
    Благодаря предварително

  • #2
    До: Защо бе джанъм ми е спънат РАВ-а...???

    Първоначално публикуван от VGDinev Преглед на мнение
    Уважаеми колеги,нека ако някой има идея защо като го "ритна" Раф4-ката (Д4Д-2005)се наема до някаде - на 1-ва,на 2-ра и трета не чак там се усеща."Наема" искам да кажа се "изтегля" и ме попритиска към седалката,но до едно време и сякаш се запъва да продължи да "изтегля".Имате ли опит и идея на какво може да се дължи-тубо(ако е то -нямаше въобще да почва да изтегля според мене),някаква клапа,някаква електроника.Иначе си върви нормално при нормални ускорения и при по-високи скорости.
    Благодаря предварително
    Защото е дизел.На колко оборота спира да тегли?

    Коментар


    • #3
      До: Защо бе джанъм ми е спънат РАВ-а...???

      Aми тя всяка кола спира да "тегли" след някви обороти,особенно при турбо дизела сякаш прави "таван",а и зависи при колко спира.И какво е това "джанъм",тук не е БНТ...

      Коментар


      • #4
        До: Защо бе джанъм ми е спънат РАВ-а...???

        Благодаря,въпреки,че много много не съм съгласен с обяснението,че дизела имал"таван" на ускорението,щото имах Cherokee 2.1 TD,и като се (на)емнеше турбото-след около 2000-2500 об/мин вдигаше всички "тавани".Така също карам и Ситроен HDI, и той така няма "тавани"на изтеглянето.
        Аз не обърнах внимание на подробности като-на колко об.го прави и светва ли неква лампа в този момент,щото се ядосах и бързах,ама утре ще фиксирам...
        Сега не ми се слиза,щото трябва да е на топъл двигаел...
        Пак мерси...
        Ще съм благодарен и на други мнения

        Коментар


        • #5
          До: Защо бе джанъм ми е спънат РАВ-а...???

          На колко оборота спира да тегли. Това не е WRC, какво очакваш от тая колица. И откъде си? Пробвал ли си друг такъв рав? И верно, какво е "джанъм"?
          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

          Коментар


          • #6
            До: Защо бе джанъм ми е спънат РАВ-а...???

            Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
            И верно, какво е "джанъм"?
            Джанъм се използва при обръщение към някого за подсилване на подкана или за изразяване на недоволство.
            Все, что делаешь, надо делать хорошо, даже если совершаешь безумство.
            A2 (+)

            Коментар


            • #7
              До: Защо бе джанъм ми е спънат РАВ-а...???

              По принцип при ТД-ла,ясно усещаш кога свършва въртящия момент и хубавото ускорение свършва(все едно задържаш педала на газта) обикновено около 4000-4500.А тавана е друго,тогава просто двигателя спира да качва оборотите или някой му казват "прекъсвач"(ограничител).Докато при ТД-ла след 4000-4500 примерно двигателя продължава да се развърта,но "залепването" за седалката спира.То и при ТБ-на е същото

              Коментар


              • #8
                До: Защо бе джанъм ми е спънат РАВ-а...???

                Благодаря Цвети,чудех се как да обясня на аудиторията "джанъм"-а,как го чувствам.Мисля,че е турцизъм...В Бургас го ползвахме навремето - сега не знам.
                Джамбазов във Варна съм и имах един дълъг пост за сефте (за първи път) като придобих Рава -"Рав4 2.0 D4D констатации,очаквани мнения и съвети" с много въпроси като лаик-там ти обеща нещо "да оправим работата" и после потъна някъде...Та карам си го и се ослушвам и все се хващам с въпроси без отговори...накрая усилвам радиото и съм щастлив...
                Наистина мога да отида на сервиз,но за там трябва да си подготвен с конкретни въпроси и искания,а не туи защо,онуй как...все пак опита на "патилото" е най ценен-пък и нали за това е сайта-да споделяме и общуваме...
                Утре ще тествам проблема за да видя проблем ли е или не...
                Ето 2 семпли въпроса - не трябва ли оборотите на празен ход да са около 800.Моите са около 1000 и ми се струват високи.Дали не са вдигнати умишлено за да се прикрие неравномерна работа .Могат ли да се бутнат...
                Клапаните подлежат ли на регулировка някаква ...?
                Благодаря

                Коментар


                • #9
                  До: Защо бе джанъм ми е спънат РАВ-а...???

                  А, помня я темата. До края забравих началото. Тъп съм по природа. Не е възможно да ти вдигнат оборотите. Контролират се от компа и там не може да се бърка. Ако е студено, паднал ти е акумулатора, климатроника работи и т.н. е нормално да държи около 1000 оборота, в студено време докато загрее стигат и до 1200. Клапаните се регулират. Сменят се така наречените "лифтери" с подходящи. Единия струваше мисля към петдесетина лева. Абе не е ефтина процедура. Този двигател се води 1ЦД и си има друга болка по принцип.
                  Припомни ми какво съм обещал за да си свърша работата, че съм забравил .
                  "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Защо бе джанъм ми е спънат РАВ-а...???

                    Мдааа колега Джамбазов благодаря за клапаните,вече почти се изясниха разните му там въпросчета,шумове и шумчета.Вярно е,че като позагрее оборотите падат на около 900,а може би ще паднат още на по-топло-според твоето обяснение.
                    Ако искаш иди на горепосочения пост - на 2-ра страница...
                    Така и не разбрах как работят 4х4-постоянно или не за този модел 2005-та.При тръгване въртят и 4-те колела.После какво става (при 40 км/ч)не знам.
                    Интересен е въпроса защо започват да гугукат гумите-кое е първопричината ,след като са монтирани нови някога си и са били ок.Дали са амортисорите виновни за това...по принцип-както обяснява моя приятел гумаджията Иван-"признак на начален стадий на "отърване"???(Вж.обяснението в поста ми на 2-ра стр.)
                    Днес е слънчево и е ден за приятни емоции...пожелавам го на всички..
                    ВГДинев

                    Коментар


                    • #11
                      До: Защо бе джанъм ми е спънат РАВ-а...???

                      По повод предната дискусия;
                      Начии, при "изтегляне" на 2-ра (особено) се усеща едно запъване на 3000 об,след което на 3500 ускорението продължава...това е то.
                      Никакви лампи не светват като индикация...
                      При плавно ускорение -няма аномалии-ускорява равномерно...
                      Поздрави

                      Коментар


                      • #12
                        До: Защо бе джанъм ми е спънат РАВ-а...???

                        Ами трябва да се сравни с друг подобен. Усещанията са субективни за рзличните хора. Ето за 4х4.
                        Прикачени файлове
                        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Защо бе джанъм ми е спънат РАВ-а...???

                          Ако 4x4 се изключва след определена скорост , и "дърпането" ще се промени осезателно, друг фактор е скоростната кутия и предавателното число, при мен примерно(Рънър 3.0тд), на 1-2 се набира по бавно, защото това не е спортна кола, а в последствие си става доста прилично набиране, друго което е от значение е съпротивлението на вятъра, мотора няма много запас и скороста се понижава, затова има 4-5 литрови мотори, които си набират на всяка скорост почти еднакво !
                          Всички тези неща са от голямо значение .

                          Коментар


                          • #14
                            До: Защо бе джанъм ми е спънат РАВ-а...???

                            Колегаи,нормално е при 3000 оборота да не усешаш същото,както при 2000.Новите дизели дърпат оше на 1200/300 оборота и 3000 вече турбото изключва,това не са ви старите турбо дизели,дето им се усеща турбото чак след 3000 оборота.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Защо бе джанъм ми е спънат РАВ-а...???

                              Здравейте и благодаря за отзивите и линка.Наистина отдавна търся колега със същия модел за взаимно тестване и съпоставяне.
                              Нека ако има варненец да се обади
                              0884 550140 съм Владо
                              То което си требе то ще си сака.Каквото открия или науча-ще си казвам без бой.
                              Каквото и да се приказва,Рава си е пъргав повече от очакванията ми,след Черокито 2,1 (Рено ТД),за което искрено съжалявам,че продадох.Трябваше да си го държа за играчка.То беше по-тромаво,но усещането беше по-годско.Заради това,Рава ми се струва един лек,лек (и кух),но от ден на ден печели все по-вече доверието ми,до пълно утвърждаване(в границите на моите нужди).Накрая ще видим определящото- как ще се представи финансово за единица година.
                              Поздрави от Варна
                              Динев

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X