Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Масло отколектора след турбото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Масло отколектора след турбото

    Ч.Н.Г. на Всички,Живи и здрави1Преди няколко дена вдигам предния капак на 4р-ми и забелязвам че от колектора след турбото е изпуснал малко масло.Днес се разрових из темите и прегледах публикациите.Та въпроса ми е как е станало това защото преди го нямаше ,иначе турбото се чува като вкл. и се усеща.Проблема е че тук няма спец по тия работи.Какво трябва да направя за да разбера дали турбото си заминава или от какво друго може да е?Благодаря.

  • #2
    До: Масло отколектора след турбото

    Разрови още, Димата беше пуснал телефон на Митко "Турбото" и доколкото помня, човекът им разбираше на турбините. Инак май повечето турбини рано или късно почват да си посръбват масълце, та ако има изпуснала рагнитурка или нещо като отвор, може да е поизбило масълцето. Виж няма ли луфт да притегнеш.

    Коментар


    • #3
      До: Масло отколектора след турбото

      Това най-вероятно е от отдушника. Не е болка...

      Коментар


      • #4
        До: Масло отколектора след турбото

        Малко предистория. Преди около 15 дена гася колата след половин час се качвам паля колата не заработва ,двг беше още топъл и работеше на 3 цил. и неще да заработи нормално една миризма излизаше от ауспуха но не на сурова нафта а на масло като че ли. На високи обороти заработва пусна ли газта пак прекъсва ядосах се и я поизпънах на пътя и изведнъж колата се отпуши сякаш "прекара" нещо и след това повече това несе повтори. Може ли това да беше някои "заседнал" повдигач на клапан/в смисъл да е влязла мизерия от нагара в маслото/ или пък дюза но ако прекара нещо през дюзата последствията са фатални до колкото знам.Та общо взето това омазняване го забелязах след това.

        Коментар


        • #5
          До: Масло отколектора след турбото

          Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнение
          Това най-вероятно е от отдушника. Не е болка...
          Проблем ! Маслото може да стигне до " след турбото " по няколко начина :
          1.Ако турбото си заминава - проверява се като провериш има ли аксиален луфт ( по оста ) . По вероятно да не е това !
          2. През колекторните тръби - това е много вероятно?!? Показва, че скоро ще правиш ремонт смяна на сегмент(и) . Ще се познае чрез измерване на компресията с уред . Ако разликата в данните от различните цилиндри се разминават с повече от 5 атм. -се подготвяй за ремонт !!!
          3. Може да е от клапаните - износени или гумички ??? Не знам как се проверява , но май пак мерене на компресията дава данни???
          4. А ето най вероятното според мен : ако автомобила харчи масло (знак че е има проблем) значи проблема е в някой маслообиращ сегмент! Запекъл или счупен ? Автомобила работил ли е на детонации - да чука аванса ? Това е най- краткия път до проблем в сегментите !
          Най - лошата изненада която може да ти вземе акъла (за момент само ) се казва "маслен удар ". Доста страшно в момента ,но не е опасно след 5-6 минути размисъл! Прочети темата "Странна случка с BMW "
          Дано съм бил полезен !

          Коментар


          • #6
            До: Масло отколектора след турбото

            Компресията я мерих в началото на зимата като сменях подгревните свещи в един доста добър сервиз до Шумен с нова апаратура 3-те цилиндъра показаха на диаграмата 32атм а единия30 но това казаха че не е проблем.Може ли след това кратко време да се случи нещо такова?

            Коментар


            • #7
              До: Масло отколектора след турбото

              При мен нямаше такова нещо с форсиране на двг просто работеше на 3 цилиндъра нормализираше се на високи обороти поизпънах го и се оправи

              Коментар


              • #8
                До: Масло отколектора след турбото

                Първоначално публикуван от БАТ РАДИ Преглед на мнение
                Компресията я мерих в началото на зимата като сменях подгревните свещи в един доста добър сервиз до Шумен с нова апаратура 3-те цилиндъра показаха на диаграмата 32атм а единия30 но това казаха че не е проблем.Може ли след това кратко време да се случи нещо такова?
                Не знам марката за която говорим , но компресията за която пишеш е добра . Не би трябвало с тези данни да имаш проблеми , но: когато констатираш , че избива или харчи масло се насочи към маслообиращи сегменти (те само обират маслото) или клапани . Но за да " избие " масло - значи компресията преминава от камерата (горивна) към картера и надува маслото . При следващата смяна на масло направи една промивка на двиг. , за да няма запушване по маслопровода . И сложи по - дебело масло 20w50(примерно). Освен наличие на масло след турбото ,друг проблем има ли (харчене на масло , трудно палене сутрин и малко глъхнене около 2500 оборота) ???

                Коментар


                • #9
                  До: Масло отколектора след турбото

                  Първоначално публикуван от БАТ РАДИ Преглед на мнение
                  Малко предистория. Преди около 15 дена гася колата след половин час се качвам паля колата не заработва ,двг беше още топъл и работеше на 3 цил. и неще да заработи нормално една миризма излизаше от ауспуха но не на сурова нафта а на масло като че ли. На високи обороти заработва пусна ли газта пак прекъсва ядосах се и я поизпънах на пътя и изведнъж колата се отпуши сякаш "прекара" нещо и след това повече това несе повтори. Може ли това да беше някои "заседнал" повдигач на клапан/в смисъл да е влязла мизерия от нагара в маслото/ или пък дюза но ако прекара нещо през дюзата последствията са фатални до колкото знам.Та общо взето това омазняване го забелязах след това.
                  Често този проблем идва от запушен ауспух ?Дали не е за смяна ? Ако колата харчи масло - то се натрупва в ауспуха и по някое време се обажда >

                  Коментар


                  • #10
                    До: Масло отколектора след турбото

                    За харченето на масло не знам дали има кола дето не харчи масло по принцип. Имам Авенсис Д4Д 2002г. и той си пипа по малко имам и Пикник2,2ТД 2000г. и тои си пипва малко почти незабележимо.Рънъра е 96 и може би годинките си оказват влиянието но и той си пипа пък и предната симерина на коляновия вал омазнява /взел съм я ще я сменям/ така че може би има някакви норми ако за това питаш но да тикажа чесно не съм обръщал внимание спрямо разход и км.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Масло отколектора след турбото

                      Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                      Не знам марката за която говорим , но компресията за която пишеш е добра . Не би трябвало с тези данни да имаш проблеми , но: когато констатираш , че избива или харчи масло се насочи към маслообиращи сегменти (те само обират маслото) или клапани . Но за да " избие " масло - значи компресията преминава от камерата (горивна) към картера и надува маслото . При следващата смяна на масло направи една промивка на двиг. , за да няма запушване по маслопровода . И сложи по - дебело масло 20w50(примерно).
                      Не са клапани-1000%! Маслен сегмент е най-вероятно. Турбината ако пропуска масло няма да имаш никакви съмнения- отзад няма да има НИКАКВИ насекоми ... За маслото , не сипвай такова преди Май месец ! Аз съм в момента със същото и под -10 няма палене, освен с "ласо" ...

                      Коментар


                      • #12
                        До: Масло отколектора след турбото

                        Щом нямаш други проблеми освен визуални - карай си спокоино и не се напъвай за никакви ремонти !!! Всяка кола с турбо си пипва по 200 гр масло ( заради турбото , което си е нормално . Аз със масло "след турбото" и харчене на 2 л от смяна до смяна съм карал години !!! Докато не ми направи " маслен удар ", но аз си бях виновен , че я напънах -150 на магистралата ! Щом компресията е добра и си пали сутрин , и не харчи масло -.... ти просто НЯМАШ проблем . На добър път !

                        Коментар


                        • #13
                          До: Масло отколектора след турбото

                          И аз го имам тоя проблем отварях мотора за сегменти оказа се че мотора ми е първи ремонт направи ли са му ремонт преди да попадне в мен както и да е сегментите ги смених със нови гумичките на клапаните също смених лагерите на коляновия вал бяха перфектни тях ги оставихкато заработи след моя ремонт проблема си остана за мен е турбо прегледай си турбото е моя съветТойота lj70 мотора ми е 2лт
                          Последно редактирано от meha1971; 03-01-09, 18:34. Причина: допълнение
                          ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                          Коментар


                          • #14
                            До: Масло отколектора след турбото

                            И на моя течеше масло от там и се оказа че е за турбо Дано при тебе да не е така

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X