Обява

Свий
Няма добавени обяви.

мнение относно този джип 4-рънър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: мнение относно този джип 4-рънър

    Най- добре е да намериш кола, която има и двете (паджеро, крузер...) и да направиш по едно кръгче на фул и на парт - след това ще можеш да вземеш решението.
    Ако сега тръгнеш да минаваш някой планински проход на заледен асфалт - с фул тайм ще се кефиш по завоите, а с парт - ще се напрягаш
    Зима иде

    Коментар


    • #17
      До: мнение относно този джип 4-рънър

      И аз незнам дали конкретния модел е Full time, но предполагам , че ако има хъбове (автоматични или ръчни) на предната главина значи е парт тайм.
      Относно проблеми с главата - надуването на маркучите е относителна работа - някой тарикати цепват уплътнението на капачката и ХОП- не надувааа... Затова правиш следното - като достигне работна темперетура вадиш маркучлето от разширителния съд и го потапяш в течност - чаша вода или в самия съд и гледаш за мехури, ако бълбука, както ти казаха колегите -БЕГАШ С 200, (или с 300, зависи колко можеш )
      Ако тръгнеш да взимаш Паджеро, гледам за дълга база се ориентираш, май по-добрия вариант е 2,8 тди, за бензиновите незнам. 2,5 тди идва малко слабичък за купето, а 2,8 ако всичко му е наред разхода не е кой знае колко по-голям.
      Иначе Тойотата изглежда супер, дано си къслетлия.
      Успех ти желая!
      Don't hunt IF you can't kill
      първо 0883 после 333 накрая 448

      LZ1BGD

      Коментар


      • #18
        До: мнение относно този джип 4-рънър

        Нямаш ядове с тази кола. Същият Рънър съм карал 4 години. Колата нормално е със задно предаване. Включваш си 4х4, когато се налага в движение и си караш, като пич със 100 км/час, без значение каква е настилката. Това дето прегрявали тези двигатели, или пък било много страшно да караш на 4х4 на сух път са глупости. Също, и че трябвало да даваш на заден, за да ти изключат хъбовете понеже са автоматични... Няма такова нещо! Единствено бавните 4х4 се включват и изключват при спрял автомобил. Не могат да се включат в движение, но пък тогава колата върви направо, като танк...
        Тази дето си я показал на снимката явно е повдигната. Оригиналните гуми на колата са 255/70/15. Тази на снимката ми изглежда с по-големи...
        Моята я купих на 260 000 км, карах я 4 години и я продадох на 375 000 км, като за това време по двигателя смених единствено само ангренажният ремък и горивният филтър. Маслото сменях през 10 000 км с минерално, а въздушният филтър два пъти в годината, като карах само с хубава нафта - алпин, или В-пауър, а не с обикновена. По окачването, обаче смених за 4 години почти всичко...Всички тампони, биалетки, хебелите, стабилизиращите щанги, предните А-рамена, задните лагери на колелата и всички амортисьори. Но тези смени зависят от това, колко и къде ще я караш по черно. Колата гори средно 10/100, което не е малко, но за двигател 3,0 литра и 125 коня от 95 година си струва. Модела на този двигател е 1KZ-T и е един от най-добрите и здрави двигатели на Тойота. 2,5 литра е много слаб двигател. Само 90 коня. 2,8 няма такъв дизелов двигател на Тойота, поне не и за Рънър. Има 2,8 бензин но той е за модели на Рънър около 2000 год.
        Последно редактирано от ВладиЧ; 03-01-09, 12:51.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • #19
          До: мнение относно този джип 4-рънър

          Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
          ...било много страшно да караш на 4х4 на сух път са глупости...
          Като изключим недозавиването, бруталното износване на гумите, товаренето на каретата, диференциалите, раздатката и скоростите - другото наистина са пълни глупости - това на сух асфалт, на заледен, ако недозавиване с 2тона и 100 км/ч не те притеснява - това е колата за теб

          Пак казвам, мое мнение
          Последно редактирано от Чавдар (V93); 03-01-09, 13:11. Причина: Корекция на цитат
          Зима иде

          Коментар


          • #20
            До: мнение относно този джип 4-рънър

            Аз съм скиор и много често ходя на Пампорово, или на Боровец от Пазарджик, където живея. На сняг и лед по пътя и на черно задължително си карах на 4х4. Не ми е направило впечатление колата да недозавива, или брутално да износва гумите, или пък там другите работи, които сте написали. Има си централен диф и раздатка, които явно се грижат за тези работи. Не съм специалист по силовите схеми, но определено схемата на тази кола е добре измислена и направена.
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • #21
              До: мнение относно този джип 4-рънър

              Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
              Аз съм скиор и много често ходя на Пампорово, или на Боровец от Пазарджик, където живея. На сняг и лед по пътя и на черно задължително си карах на 4х4. Не ми е направило впечатление колата да недозавива, или брутално да износва гумите, или пък там другите работи, които сте написали. Има си централен диф и раздатка, които явно се грижат за тези работи. Не съм специалист по силовите схеми, но определено схемата на тази кола е добре измислена и направена.

              Koлега ако твоята има централен диф значи е някаква рядка модификация или дифа е монтиран допълнително (тунинг).

              Повечето нямат такъв и затова си пише в инструкциите за ползване да не се кара в режим 4х4 на твърда и суха настилка.

              В завой разликата в изминатия път между предните и задните колела води до преплъзване и ако е на хлъзгава настилка не е проблем, но на твърда преплъзването е трудно и води до претоварване на трансмисията. Тойота са здрави коли и може с години да издържат на такова каране, но не си заслужава риска, пък и разхода на гориво се качва ненужно.
              [COLOR=blue][COLOR=#000000][FONT=Times New Roman][FONT=Arial Black]When you see DEATH staring in your eyes and you feel her cold breath on your face, don’t slam on the brakes – make a sharp turn…[/FONT] [/FONT][/COLOR]
              [/COLOR]

              Коментар


              • #22
                До: мнение относно този джип 4-рънър

                Подкрепям последното мнение!Едва ли колата с междинен ДИФ,от което следва че ако караш на сухо с включено предно,умишлено искаш да потрошиш нещо!
                0899 шест5313нула
                За всекиго по нещо

                Коментар


                • #23
                  До: мнение относно този джип 4-рънър

                  Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                  Аз съм скиор и много често ходя на Пампорово, или на Боровец от Пазарджик, където живея. На сняг и лед по пътя и на черно задължително си карах на 4х4. Не ми е направило впечатление колата да недозавива, или брутално да износва гумите, или пък там другите работи, които сте написали. Има си централен диф и раздатка, които явно се грижат за тези работи. Не съм специалист по силовите схеми, но определено схемата на тази кола е добре измислена и направена.
                  Колега в предното си мнение пишеш че има автоматични хъбове.

                  В това си мнение пишеш че има централен диф

                  Изобщо мислил ли си как ще потеглиш при такава комплектовка,или да си пишем само глупости.
                  ТЛК 80 4,2ТД-95г

                  Коментар


                  • #24
                    До: мнение относно този джип 4-рънър

                    Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
                    Най- добре е да намериш кола, която има и двете (паджеро, крузер...) и да направиш по едно кръгче на фул и на парт - след това ще можеш да вземеш решението.
                    Ако сега тръгнеш да минаваш някой планински проход на заледен асфалт - с фул тайм ще се кефиш по завоите, а с парт - ще се напрягаш
                    На парт таим, като включиш и предното, какво се получава ? Определено разликата е от земята до небето при предно и задно и само задно, при двете включени, колата е много стабилна .

                    Относно, колегите и проблемния мотор, недейте така, 1KZT е един от най добрите мотори на Тойота, слага се и на Круизери .

                    Колега, Рънъра е перфектен като модел, но цената е малко смущаваща .

                    Коментар


                    • #25
                      До: мнение относно този джип 4-рънър

                      Абе нямаше среден диф на моята. Объркал съм и съм написал глупост. Имаше преден, заден диф и раздатка. Автоматични хъбове. Електро система АДД към предният диф.
                      Среден диф имат моделите на Рънър -3 та серия от 96-2002г, но те са със съвсем друга силова схема - фул тайм...
                      Сега като се замисля, то в същност никога не се е налагало да я карам на сух чист асфалт на 4х4, за да се строши....А където съм я карал на 4х4 на кал, камъни, трева, пясък, сняг, или макадам, там не се е трошила определено! Имам в предвид диференциали, раздатката, полуоски, или пък скорости...
                      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                      Златомир Попов - Forry

                      Коментар


                      • #26
                        До: мнение относно този джип 4-рънър

                        Много благодаря за мненията, те всички ще са ми от полза. Значи аз още се двуомя дали да си търся джип парт тайм (изчетох всики теми във форума на тази тема)ма за парите които съм приготвил май няма да могада си намеря (10-11 хил. лв). А иначе за паджерото днеска ходих да гледам ама незнам как да разбера дали е супер селект или не (пък и честно казано незнам какво е това)

                        Коментар


                        • #27
                          До: мнение относно този джип 4-рънър

                          Като видиш малкия лост за 4х4 или схемата на таблото с колко положения е ще разбереш. Накъде във форума има и снимки, но не ми се рови сега.https://htftp.offroad-bulgaria.com/p...lect-press.jpg
                          Последно редактирано от YOSIF; 03-01-09, 18:51.

                          Коментар


                          • #28
                            До: мнение относно този джип 4-рънър

                            Първоначално публикуван от YOSIF Преглед на мнение
                            Като видиш малкия лост за 4х4 или схемата на таблото с колко положения е ще разбереш. Накъде във форума има и снимки, но не ми се рови сега.
                            а може ли да ми поясниш за какво точно служи и каква е разликата дали има или не четох доста из форума но не разбрах (разбрах само че е хубаво да има)

                            Коментар


                            • #29
                              До: мнение относно този джип 4-рънър

                              Малкият лост е с 4 положения. 4H, 2H, N, 4L. Нормално лоста си стои на 2H и тогава Рънъра е със задно предаване. Буташ го напред на 4H ( може и в движение без съединител) и колата става 4х4. На място, при спряла кола, като минаваш през N (неутрал) включваш 4L, или бавни 4х4. Те са за тежки терени и ситуации. Бавните не позволяват висока скорост, но за сметка на това колата става доста по-проходима.
                              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                              Златомир Попов - Forry

                              Коментар


                              • #30
                                До: мнение относно този джип 4-рънър

                                Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                                ... Сега като се замисля, то в същност никога не се е налагало да я карам на сух чист асфалт на 4х4, за да се строши....

                                То не е зле човек да мисли преди да пише, защото иначе излизат глупости, ...

                                Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                                ... Включваш си 4х4, когато се налага в движение и си караш, като пич със 100 км/час, без значение каква е настилката. ...
                                а лошото е, че някой може да вземе да им повярва и да пробва ...
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X