Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем или нормално да пълни разширителният съд с антифриз

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

    утре с един приятел мислим да свалим радиатора - да проверим дали не е запушен, ще махна и термостата, ще сложа и капачка -0.9-нова (такава излиза по каталог-и по моргите където обикалях днес няколкото Паджеро които видях бяха с такава)-ако и тогава има проблем -май ще трябва да се отваря двг.

    Коментар


    • #32
      До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
      Няма какво да го маха. Да сваля главата. И да каже откъде е. Аман. Това е глава. Щото е Паджеро. Пукат се кат тикви.
      Ники не го отчайвай така,но ти споделям мнението,щом надува така в разширителния съд!

      Коментар


      • #33
        До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

        Е като е глава, що тогава го прави от време на време, а не винаги ?

        На мен ми мяза на клеясал термостат .
        Мое мнение...

        Нищо не пречи да се провери.
        LZ5ZI qth HASKOVO
        Pajero II GLS 3000 V6

        Коментар


        • #34
          До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

          на на targa- от Пазарджик съм.

          Коментар


          • #35
            До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

            Съгласен съм, но няма как, от какъвто и да е термостат да излизат мехури. Дано да е само гарнитура, ама.......Успех.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • #36
              До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

              Тарга, нали е кеф да се почовъркаш малко и чак тогава да си отвориш главата. Човека пита, вие му казвате глава, ами нека тогава да си сваля радиаторите и термостатите и каквото и да е там. След това като си оправи и главата поне ще има добре работеща охладителна система.
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • #37
                До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

                Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                Тарга, нали е кеф да се почовъркаш малко и чак тогава да си отвориш главата. Човека пита, вие му казвате глава, ами нека тогава да си сваля радиаторите и термостатите и каквото и да е там. След това като си оправи и главата поне ще има добре работеща охладителна система.
                Съгласен.
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • #38
                  До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

                  Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                  Съгласен съм, но няма как, от какъвто и да е термостат да излизат мехури. Дано да е само гарнитура, ама.......Успех.
                  Ами като прегрее водата не става ли на мехури ?
                  LZ5ZI qth HASKOVO
                  Pajero II GLS 3000 V6

                  Коментар


                  • #39
                    До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

                    Първоначално публикуван от ivan4o Преглед на мнение
                    Ами като прегрее водата не става ли на мехури ?


                    Водата в една затворена охл.система няма как да стане на мехури.
                    Пък ако мислиш че е прегряла/а то става над 110 градуса/ 100% ще правиш глава
                    ТЛК 80 4,2ТД-95г

                    Коментар


                    • #40
                      До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

                      Първоначално публикуван от krasi_kros Преглед на мнение
                      Водата в една затворена охл.система няма как да стане на мехури.
                      Пък ако мислиш че е прегряла/а то става над 110 градуса/ 100% ще правиш глава
                      Затворена е , ама докато не отвори клапана на капачката.
                      После става на пара. 110 градуса не могат ли да се вдигнат при блокирал термостат !?
                      LZ5ZI qth HASKOVO
                      Pajero II GLS 3000 V6

                      Коментар


                      • #41
                        До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

                        Първоначално публикуван от R I P E R Преглед на мнение
                        утре с един приятел мислим да свалим радиатора - да проверим дали не е запушен, ще махна и термостата, ще сложа и капачка -0.9-нова (такава излиза по каталог-и по моргите където обикалях днес няколкото Паджеро които видях бяха с такава)-ако и тогава има проблем -май ще трябва да се отваря двг.
                        Колега махни термостата и пробвай без него ако не отваря напълно или изобщо си хвърля водата и прегрява а радиатора е студен .Аз имах такъв проблем с моя мерцедес като се натовари на някой баир или градскло да стоя на светофарите загрява над 100 градуса а радиатора студен в същото време си хвърля водата през клапана на капачката.Проблема беше в термостата свалих го пробвах без него и нямаше ядове . Ремонта е ясен нов термостат.
                        Забравих да кажа и друго че ако клапана на капачката не отваря мъркучите са надуват и става повишено налягане в системата .Виждал съм няколко гръмнали радиатора заради тая работа.
                        Друго което ми се случи пак с тоя мерцедес е капачката не затваря плътно и като загрее малко започва да си хвърля водата малко по малко за 150-200 км 2 литра хвърля и започва да загрява Взех нова същата работа някакво менте уж пак до 1 бар ,но не е за мерцедес и не стана пак същия проблем накрая втора употреба капачка и проблема се реши вече повече от 2 години няма никакви ядове заради тая капачка 2-3 пъти го загрях до 110 градуса добре че е стар модел с дебели и масивни отливки нищо му няма. Беше ми омръзнало да ръся антифриз по асфалта и все да доливам . Тоя мерцедес няма разширителен съд заводско има един преливник и като вдигне налягане 1 бар капачката отваря преливника и всичко на земята през мъркуча ,Странна работа за първи път видях такава система без разширителен съд пълни се радиатора до горе слагаш капачката и караш ,като загрее хвърля това което не му трябва през преливника който е изведен до земята хванат с едни скоби за радиатора .
                        Много се отнесох от темата май . Дано твоя проблем е от капачката или термостата че иначе става много сложно трябва майстори а много трудно се намират повечето са някакви аматьори дето не знаят разликата между бензинов и дизелов ДВГ и между 2Т и 4Т.
                        Успех с ремонта и дано е по лек !
                        Dimitar Dyakov

                        Коментар


                        • #42
                          До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

                          Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                          Съгласен съм, но няма как, от какъвто и да е термостат да излизат мехури. Дано да е само гарнитура, ама.......Успех.
                          Има как да излизат и още как знам го от личен опит водата в блока като заври а термостата не отваря тия мехури къде отиват?
                          А откъде идват мехурите не се чуди водата в тенджерата като заври тия мехури от дъното дето излизат как са отишли там а?
                          Dimitar Dyakov

                          Коментар


                          • #43
                            До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

                            Тя водата в блока заври ли мача е свирен. Има и мехури от кавитацията на видната помпа на някой коли, ама са различни и се познават от опитен човек. Системата под налягане завира на по висока температура.
                            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

                              Първоначално публикуван от ivan4o Преглед на мнение
                              Затворена е , ама докато не отвори клапана на капачката.
                              После става на пара. 110 градуса не могат ли да се вдигнат при блокирал термостат !?


                              А защо отваря клапана на капачката?
                              Могат и повече градуси да се вдигат/при блокирал термостат много по бързо става от колкото при твоя случай/ и тогава не балончета ами направо половината течност ще излезе под формата на пара.
                              ТЛК 80 4,2ТД-95г

                              Коментар


                              • #45
                                До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

                                Първоначално публикуван от R I P E R Преглед на мнение
                                привет на всички. изчетох почти всичко в този прекрасен форум. това ми е първа публикация и ако нешто объркам не ми се сърдете. от 3 дни притежавам митсубиши 2.8 т.д. 96г. дълга база ,автоматик, супер селект,десен волан. за първи път притежавам джипка-наистина една реално сбъдната мечта. два дена съм се радвал като дете на дългоочаквана играчка. навъртях около 300км. появи ми се същия проблем (при мен обаче маркуча който излиза от двигателя и влиза в горния край на радиатора са втвърдява и доста пари а в разширителното казанче дори си "бълбукаше") , смених с чито нов термостата, след това в продължение на 15км го карах с 140-стрелката на температурата си стоеше по средата. прибирайки се в града на първия светофар започна да вдига градусите, след около 250метра имаше втори светофар - от който едвам успях да потегля-изгуби мощтност-стрелката обаче не отиде в крайно положение-изминах десетина метра и спрях , угасих двг. вдигнах капака- същата работа - маркуча твърд и пари , а в казанчето леко "блыока", след около 3мин запалих и се прибрах. на сутринта в Бош сервиз направихме CO2-тест(автомобила работи повече от 2 часа на место-стрелката не помръдна от средата)-теста отрицателен.после в трафика на града пак нямяше проблем. след обяд направих проверка на разширителното казанче-беше пълно до горе.от него извадих около 1л.( за да падне нивото до показание max.) след което долях в радиатора около литър. в сервиза ми казаха че капачката на радиатора не е оригинална-на нея пише 0.9 смених е с нова за 1.1 налягане. за сега не е качвала температурата, но разширитела пак си го пълни до горе. направих проверка веднага след като се прибрах вечерта(с новота капачка)при изгасен двг. казанчето пълно до горе и от маркучлето което е потопено в него на равни интервали излизаха малки мехурчета. при теста в сервиза перката си влючваше нормално.oops: май много се заобяснявах - но наистина ми е скапано настроението заради този проблем. Моля, дайте съвет .P.S. дори не можах да се похваля във форума-толкова съм се "вкиснал".
                                Абе като сваля главата, без сваляне на радиатора няма да мине. Така че за успокоение да махне термостата. Обаче е малко вероятно да е от него. Нали го е сменил с нов. Карал го е 15 мин. с 140. Това са сигурно 4500 оборота. Ако не отваря термостата, за нула време да е кипнал при тия обороти. Теста не го е хванал щото го е закарал сутринта, карал е на градско и там е работил на място. Тоест ако има микро-пукнатина на главата, докато не загрее хубаво не отваря и няма газове. Затова го и прави след като се кара продължително време и на високи обороти.
                                А клапана на капачката го отваря щото като загрее хубаво почва да надува системата с газове, прави въздушна възглавница, няма циркулация на охладителната система, водата кипва, повишава налягането, оваря клапана и почва да изкарва мехури и пара (вода) в казанчето.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X