Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем или нормално да пълни разширителният съд с антифриз

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

    Това с капачката е много гадно защото течността от казанчето се излива по патя и ти така не можеш да разбереш ко става и на първия баир загряла.И почваме да се чудим от де идва тази въздушна възглавница.Наливаш течност и атака до следващия баир.Поне при мен така се получаваше.И мотора за трети път на земята.Само че сега вече е за смяна блока и те така

    Коментар


    • #17
      До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

      Първоначално публикуван от <bedniagizmi> Преглед на мнение
      Това с капачката е много гадно защото течността от казанчето се излива по патя и ти така не можеш да разбереш ко става и на първия баир загряла.И почваме да се чудим от де идва тази въздушна възглавница.Наливаш течност и атака до следващия баир.Поне при мен така се получаваше.И мотора за трети път на земята.Само че сега вече е за смяна блока и те така
      Аз изобщо не допуснах да загрей Добре че на време ви попитах

      Коментар


      • #18
        До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

        Егати късметлията .Забравих да споделя че и едно виско прецаках пак зареди КАПАЧКАТА викам си то нещо не работи я да го зацепя аз директно

        Коментар


        • #19
          До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

          Първоначално публикуван от <bedniagizmi> Преглед на мнение
          Егати късметлията .Забравих да споделя че и едно виско прецаках пак зареди КАПАЧКАТА викам си то нещо не работи я да го зацепя аз директно
          Докато стигна най близката Бензиностанция на Магистралата вклучих парното на Шест и температурата падна малко

          Коментар


          • #20
            До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

            Първоначално публикуван от joro-g Преглед на мнение
            Докато стигна най близката Бензиностанция на Магистралата вклучих парното на Шест и температурата падна малко
            Пак грешка, с парното можеш да свалиш молко темп. в блока, ама през това време главата е суха. Смятай какво и е. Заслужаваш да ти опърлят задника с горелка, за да почувстваш и ти.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • #21
              До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

              Колега,а преди това при включено парно до си чувал под таблото/казанчето на парното/нещо като ромолене на ручей?

              Коментар


              • #22
                До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

                привет на всички. изчетох почти всичко в този прекрасен форум. това ми е първа публикация и ако нешто объркам не ми се сърдете. от 3 дни притежавам митсубиши 2.8 т.д. 96г. дълга база ,автоматик, супер селект,десен волан. за първи път притежавам джипка-наистина една реално сбъдната мечта. два дена съм се радвал като дете на дългоочаквана играчка. навъртях около 300км. появи ми се същия проблем (при мен обаче маркуча който излиза от двигателя и влиза в горния край на радиатора са втвърдява и доста пари а в разширителното казанче дори си "бълбукаше") , смених с чито нов термостата, след това в продължение на 15км го карах с 140-стрелката на температурата си стоеше по средата. прибирайки се в града на първия светофар започна да вдига градусите, след около 250метра имаше втори светофар - от който едвам успях да потегля-изгуби мощтност-стрелката обаче не отиде в крайно положение-изминах десетина метра и спрях , угасих двг. вдигнах капака- същата работа - маркуча твърд и пари , а в казанчето леко "блыока", след около 3мин запалих и се прибрах. на сутринта в Бош сервиз направихме CO2-тест(автомобила работи повече от 2 часа на место-стрелката не помръдна от средата)-теста отрицателен.после в трафика на града пак нямяше проблем. след обяд направих проверка на разширителното казанче-беше пълно до горе.от него извадих около 1л.( за да падне нивото до показание max.) след което долях в радиатора около литър. в сервиза ми казаха че капачката на радиатора не е оригинална-на нея пише 0.9 смених е с нова за 1.1 налягане. за сега не е качвала температурата, но разширитела пак си го пълни до горе. направих проверка веднага след като се прибрах вечерта(с новота капачка)при изгасен двг. казанчето пълно до горе и от маркучлето което е потопено в него на равни интервали излизаха малки мехурчета. при теста в сервиза перката си влючваше нормално.oops: май много се заобяснявах - но наистина ми е скапано настроението заради този проблем. Моля, дайте съвет .P.S. дори не можах да се похваля във форума-толкова съм се "вкиснал".

                Коментар


                • #23
                  До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

                  Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                  Колега,а преди това при включено парно до си чувал под таблото/казанчето на парното/нещо като ромолене на ручей?
                  Нямя такъв шумСмених капачката и за сега няма проблем

                  Коментар


                  • #24
                    До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

                    Първоначално публикуван от R I P E R Преглед на мнение
                    в сервиза ми казаха че капачката на радиатора не е оригинална-на нея пише 0.9 смених е с нова за 1.1 налягане.
                    Кой ти каза, че трябва да е 1.1 ?
                    0.9 си е или по-точно
                    пределно 65 кПа сменяш капачката.
                    минимално 75 кПа. максимално 105 кПа.

                    LZ5ZI qth HASKOVO
                    Pajero II GLS 3000 V6

                    Коментар


                    • #25
                      До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

                      На моята пише 88!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

                        в сервиза ми казаха да сменя капачката с такава-1.1. днес пак прави проблеми-изхвърли водата през разширителното казанче, радиатора-студен, долния маркуч-който отива към термостата също студен .

                        Коментар


                        • #27
                          До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

                          Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                          На моята пише 88!
                          Ами сигурно е 88 кПа. Демек 0.88 атм.

                          На мойта пише 0.9

                          Беше се напукала гумичката та се наложи цала капачка да купувам заради уплътнението. Сложих си старата , само гумата смених.

                          Уточнение за колегите:
                          Темата е за Тойота, но колегата R I P E R е писал за Паджеро.
                          Някой да не се обърка !
                          LZ5ZI qth HASKOVO
                          Pajero II GLS 3000 V6

                          Коментар


                          • #28
                            До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

                            Първоначално публикуван от R I P E R Преглед на мнение
                            привет на всички. изчетох почти всичко в този прекрасен форум. това ми е първа публикация и ако нешто объркам не ми се сърдете. от 3 дни притежавам митсубиши 2.8 т.д. 96г. дълга база ,автоматик, супер селект,десен волан. за първи път притежавам джипка-наистина една реално сбъдната мечта. два дена съм се радвал като дете на дългоочаквана играчка. навъртях около 300км. появи ми се същия проблем (при мен обаче маркуча който излиза от двигателя и влиза в горния край на радиатора са втвърдява и доста пари а в разширителното казанче дори си "бълбукаше") , смених с чито нов термостата, след това в продължение на 15км го карах с 140-стрелката на температурата си стоеше по средата. прибирайки се в града на първия светофар започна да вдига градусите, след около 250метра имаше втори светофар - от който едвам успях да потегля-изгуби мощтност-стрелката обаче не отиде в крайно положение-изминах десетина метра и спрях , угасих двг. вдигнах капака- същата работа - маркуча твърд и пари , а в казанчето леко "блыока", след около 3мин запалих и се прибрах. на сутринта в Бош сервиз направихме CO2-тест(автомобила работи повече от 2 часа на место-стрелката не помръдна от средата)-теста отрицателен.после в трафика на града пак нямяше проблем. след обяд направих проверка на разширителното казанче-беше пълно до горе.от него извадих около 1л.( за да падне нивото до показание max.) след което долях в радиатора около литър. в сервиза ми казаха че капачката на радиатора не е оригинална-на нея пише 0.9 смених е с нова за 1.1 налягане. за сега не е качвала температурата, но разширитела пак си го пълни до горе. направих проверка веднага след като се прибрах вечерта(с новота капачка)при изгасен двг. казанчето пълно до горе и от маркучлето което е потопено в него на равни интервали излизаха малки мехурчета. при теста в сервиза перката си влючваше нормално.oops: май много се заобяснявах - но наистина ми е скапано настроението заради този проблем. Моля, дайте съвет .P.S. дори не можах да се похваля във форума-толкова съм се "вкиснал".
                            Неприятно ми е да ти го кажа, но за мен проблема е гарнитура или глава. Незнам какъв СО2 тест сте правили но явно са те метнали (както и с капачката - 1.1 атм. е прекалено много). Охладителната система е затворена система - попринцип не трябва да влиза въздух, камоли да излиза, тия мехурчета няма от къде да дойдат освен от цилиндрите. Другите симптоми - загряване, препълване на разширителя, непълен радиатор, могат да са от много други неща - термостат, капачка и т.н, но мехурчетата дават 99,9% отговор глава или гарнитура. Съжалявам но от това което пишеш нещата изглеждат така. Все пак потърси читав майстор да се прегледа джипа по- добре, пък дано се лъжа, ама надали...

                            П.С. Доколкото знам в повечето случай се прецаква само гарнитурата и с шлайфане 1-2 десети нещата заспиват.
                            Don't hunt IF you can't kill
                            първо 0883 после 333 накрая 448

                            LZ1BGD

                            Коментар


                            • #29
                              До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

                              Първоначално публикуван от R I P E R Преглед на мнение
                              в сервиза ми казаха да сменя капачката с такава-1.1. днес пак прави проблеми-изхвърли водата през разширителното казанче, радиатора-студен, долния маркуч-който отива към термостата също студен .
                              Аман.. От "майстори" !

                              Вземи махни термостата и виж тогава какво ще прави !
                              Ако пак хвърля водата.... , я гарнитура, я глава !
                              LZ5ZI qth HASKOVO
                              Pajero II GLS 3000 V6

                              Коментар


                              • #30
                                До: Проблем или нормално да пълни разшерителният съд с антифриз

                                Няма какво да го маха. Да сваля главата. И да каже откъде е. Аман. Това е глава. Щото е Паджеро. Пукат се кат тикви.
                                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X