Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TLC 120 - тресе на място при "D" на автомат. Дюзи?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: TLC 120 - може би проблем?

    Ники, и аз го имах този проблем и т сервиза на тойота в Габрово ми смениха нещо на скоростната кутия. Отдавна беше не си спомням но май бяха някъкви тампони или уплътнители, нещо гумено. Разходи се да те погледнат, при мене не беше от дюзи. В началото тресеше рядко но идва момент когаро тресе на всяко спиране.
    Дано сме помогнали
    Prado
    Мълчанието не доказва наличието на ум, но доказва липсата на глупост.

    Коментар


    • #17
      До: TLC 120 - може би проблем?

      Здравей prado,
      много благодаря за ценната информация. Всъщност аз ходих два пъти в сериза, но проблема не се установи. Първият път ми дадоха добавка за дюзите, но не стана нищо. Забелязах, че освен тресенето се появява лек удар при спиране или при потегляне, но не всеки път, а от време на време. При второто посещение в сервиза, колата "се уплаши" и превключваше съвсем мазно, а за тресене въобще да не говрим. Двадесет минути след като си тръгнах, всичко се възобнови. Ако можеш да ми кажеш какво точно са ти сменили, за да им помогна на тези от сервиза - ще ти бъда много благодарен. Дори и да не се сетиш, ще се опитам да ги насоча.
      http://www.nakladkibg.com
      накладки, спирачни дискове, съединители

      088 8613380

      Коментар


      • #18
        До: TLC 120 - може би проблем?

        Може и тампон на скоростите да е омекнал.Звучи най-вероятно.А може и да е демфер.А може и да е паднал...
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #19
          До: TLC 120 - може би проблем?

          Брей, че на 5000 км и вече да е заминал тампон ....

          Коментар


          • #20
            До: TLC 120 - може би проблем?

            Кофти нафта+студено време. Не карам Toyota, а NISSAN Terrano 2 2.7TDI. Сипах OMV Sprint Diesel - половин резервоар (другата половина си беше със старата кофти нафта), и сипах добавка за изчистване на дюзите на STP (от същата бензиностанция я купих). 10 километра по-късно си заработи нормално.

            Не е common rail, а обикновен дизел с бренери.

            Другото, което забелязах е че сутрин взе да пали по-различно, и да прекъсва в първата секунда-две.

            Може и да съм за дюзи, ама не ми се дава хилядарка и отгоре. Още повече че нямам пушене и загуба на мощност, нито трудно палене.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              До: TLC 120 - може би проблем?

              Ако са дюзи - скоро ще се разбере. В сряда ще я закарам в сервиза, за да седи цяла нощ на студено и четвъртък сутринта ще тестват дюзите. Ако нищо не излезне, поне ще се знае, че не е това.
              http://www.nakladkibg.com
              накладки, спирачни дискове, съединители

              088 8613380

              Коментар


              • #22
                До: TLC 120 - може би проблем?

                Първоначално публикуван от niki p Преглед на мнение
                Ако са дюзи - скоро ще се разбере. В сряда ще я закарам в сервиза, за да седи цяла нощ на студено и четвъртък сутринта ще тестват дюзите. Ако нищо не излезне, поне ще се знае, че не е това.
                Дюзите се хващат с тестера. Трябва да се чуе точно какво трака.
                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                Коментар


                • #23
                  До: TLC 120 - може би проблем?

                  Може би не съм го описал много точно - тракане няма. Това, което съм описал като лек удар при спиране или тръгване може да се опише и като ритане. Подобно нещо би се получило на механични скорости, ако натиснеш спирачка без съединител. Само че тук е по-слабо и го прави сравнително рядко и никога в сервиза.
                  http://www.nakladkibg.com
                  накладки, спирачни дискове, съединители

                  088 8613380

                  Коментар


                  • #24
                    До: TLC 120 - може би проблем?

                    Каре? При нашия то правеше чукащи звуци и вибрации при подобни ситуации.
                    А при прехвърляне от R на D има ли го този шум?

                    Коментар


                    • #25
                      До: TLC 120 - може би проблем?

                      Току що като си тръгвах от rumbata, където правихме опити с нафта http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?p=551177#post551177
                      като запалих и включих на задна се разтресе здраво. Извиках го да види, за да не си мисля, че си внушавам. При превключване на "D" вибрацията доста намаля. Отново превключих на "R" и пак се разтресе. Не знам какво ще излезе, но ще трябва да се търси проблема. Едва ли нещо е разбито за толкова малко км, но вероятно има нещо дефектно или разхлабено.
                      http://www.nakladkibg.com
                      накладки, спирачни дискове, съединители

                      088 8613380

                      Коментар


                      • #26
                        До: TLC 120 - може би проблем?

                        Значи и от неработеща дюза може да го прави. Ако се имаш с хората в сервиза помоли диагностика да изключва някоя дюза и да видиш дали при изключена дюза ще тресе по същият начин.
                        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                        Коментар


                        • #27
                          До: TLC 120 - може би проблем?

                          Чак толкова се нямам с хората от сервиза, но се надявам да хванат на теста дали има някоя неработеща дюза. В крайна сметка проблема трябва да се реши по един или друг начин.
                          http://www.nakladkibg.com
                          накладки, спирачни дискове, съединители

                          088 8613380

                          Коментар


                          • #28
                            До: TLC 120 - може би проблем?

                            Вчера експериментирахме по наклон.
                            Логиката ми беше, че ако е нещо от закрепването на агрегат СК, ДВГ ще има разлика във вибрациите.
                            Така и стана. При силен крен наляво вибрациите се увеличиха.
                            Надясно също, но на друго положение на СК.
                            Чуденки ?
                            Все ми се струва, че ако е дюза няма да има разлика при накреняване.

                            Шашава работа
                            Последно редактирано от rumbata; 10-12-08, 09:14.

                            Коментар


                            • #29
                              До: TLC 120 - може би проблем?

                              Днес в сервиза тестваха дюзите и казаха, че две от тях имали някакво отклонение, но все пак в норма. Казаха че дюзите били от най-новия модел, софтуера също и дори и да ги сменят, щели да сложат същите. Все пак смениха софтуера на дюзите. Препоръчаха ми добавка за горивото и така да се оправи. Качих момчето да се повози и вибрацията се усети, въпреки че вече беше загряла. Опитах се да го насоча към тампони някакви, но той отхвърли тази идея. Каза ми, че ще направи запитване до технически отдел и другата седмица евентуално ще има отговор по проблема.
                              http://www.nakladkibg.com
                              накладки, спирачни дискове, съединители

                              088 8613380

                              Коментар


                              • #30
                                До: TLC 120 - може би проблем?

                                Вече има някакво развитие по проблема - тресене или вибрация, както го определиха от сервиза на Тойота, но не в София.
                                Интересното е, че имаше едно придърпване или лек удар, което наподобяваше късно натиснат съединител при спиране при ръчна скоростна кутия, но то изчезна като ми смениха софтуера на дюзите (тогава ми смениха и маслото с всички филтри, но това едва ли има нещо общо). От Тойота (София) ми казаха да слагам добавка, както писах по-горе, но аз не сложих, тъй като тяхното мнение беше, че дюзите са в норма. А и реших, че проблема трябва да се реши радикално, а не само да ме залъгват с разни добавки и др. подобни. След това ми казаха отново да отида да ми направят тест. Тук започна нещо като параграф'22 и затова реших да се консултирам на друго място. По молба на човека от сервиза не пиша къде стана това, но вероятно много от вас ще се сетят. Запалихме автомобила на студено и аз показах това, което се случи при rumbata - наклоних я на едната страна и на задна взе да тресе, след това я наклоних на другата и се разтресе на D. След още малко тестове и проверки, казаха че са омекнали тампони на двигателя (дефектни). Та сега чакам нови такива и като ги сменим отново ще пиша.
                                http://www.nakladkibg.com
                                накладки, спирачни дискове, съединители

                                088 8613380

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X