Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КАК ДА ИЗКАРАМ КАЛТА ОТ РАМАТА LJ70

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • КАК ДА ИЗКАРАМ КАЛТА ОТ РАМАТА LJ70

    Колеги днеска започнах да си обработвам рамата и препарати за спиране на ръждата .И ко да видя рамата ми пална до половината с кал .Някои имали представа как мога да се отърва от калта

  • #2
    До: КАК ДА ИСКАРАМ КАЛТА ОТ РАМАТА LJ70

    Може да стане с Водоструйка.На моята KÄRCHER има един маркуч дълаг със една дюза отпред за високо налягане,използва се за отпушване на канализационни тръби!!Предплагам че е влезнала от фабричните отвори или от двата края на гредите !!!!!!!От където е влезнала от там трябва да излезе .
    Последно редактирано от joro-g; 14-06-08, 20:50.

    Коментар


    • #3
      До: КАК ДА ИСКАРАМ КАЛТА ОТ РАМАТА LJ70

      През технологичните отвори няма да изтече, или поне няма да е всичката кал и ръжда.
      Трябва да отвориш рамата отдолу и да и направиш няколко "клизми" с маркуча през технологичните отвори. След което заваряваш направения от теб дренаж, през който изтича гадостта. След като изсъхне добре наливаш в гредите отработено масло или восъчна вакса на BODY. Най-добре с пистолет за безвъздушно пръскане с дълъг шланг. .
      Залепваш технологичните отвори с нагрята битумна лепенка и си готов..
      Преобразувателите на ръжда и другите средства, когато става въпрос за вътрешността на рамата са си чиста проба плацебо
      Аз напръсках цялото дъно на джипа с масло и минах през прашен черен път няколко пъти и вече имам добра защита, която не пада дори в подкалниците. Какво ли не съм ползвал - само тази система се оказа работеща. Погледни колата си отдолу - където е била омаслена и се е полепил прах, няма ръжда За разлика от руските японските не текат, така че трябва да им се помогне с омасляването))
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #4
        До: КАК ДА ИСКАРАМ КАЛТА ОТ РАМАТА LJ70

        И аз си мислих за дренажи но се притеснявам че, там където се заваря веднага почва да корозира но е краен случаи ще прибегна към тоя вариант

        Коментар


        • #5
          До: КАК ДА ИСКАРАМ КАЛТА ОТ РАМАТА LJ70

          Не се притеснявай от това. Когато заварката е омаслена няма да корозира.
          Дренажът е най-добрият, да не кажа единственият начин да извадиш напълно мръсотията от гредите. През технологичните отвори само ще разбъркаш мизерията, и дори част от нея да излезе, повечето ще си остане вътре. Дори с нищо да не обработваш корозията ще е значително инхибирана, когато е чисто отвътре.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #6
            До: КАК ДА ИСКАРАМ КАЛТА ОТ РАМАТА LJ70

            Благодаря колега бирата е от мен

            Коментар


            • #7
              До: КАК ДА ИСКАРАМ КАЛТА ОТ РАМАТА LJ70

              [QUOTE=Scrapheap;403291]
              Преобразувателите на ръжда и другите средства, когато става въпрос за вътрешността на рамата са си чиста проба плацебо)))[/QUOT

              Колега Scraphear и преобразователя на WURTH ли имаш предвид, защото го ползвам и си мисля, че антикорозионна обработка е въпрос на химия. Омасляването само отблъсква водата,.... но когато тя и калта удрят с висока скорост.
              С масло пълнех ме праговете на Жигула.
              Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор и попадаш на по-пиян тракторист

              Коментар


              • #8
                До: КАК ДА ИСКАРАМ КАЛТА ОТ РАМАТА LJ70

                Маслото прониква в порите на ръждата и реално пази. Преобразувателят не е за кухините на рамата За отвън е добър, след съответна обработка
                Пролетта напръсках колата отдолу и кухините на рамата. За мое учудване наистина не пада дори където гумите хвърлят какво ли не
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #9
                  До: КАК ДА ИЗКАРАМ КАЛТА ОТ РАМАТА LJ70

                  Провери си и другите кухини. Степенки врати прагове. Че се пълнят и те

                  Коментар


                  • #10
                    До: КАК ДА ИЗКАРАМ КАЛТА ОТ РАМАТА LJ70

                    Хубаво нещо е напълването на кухините с масло, грес и смесите им. Настъпва краят на ръждата и отвътре, а най-често и отвън. Има, обаче, един интересен проблем. Маслото се разпълзява по всички повърхности, включително и в купето. И Мирише, и Цапа, и Разяжда гумените детайли.

                    Коментар


                    • #11
                      До: КАК ДА ИЗКАРАМ КАЛТА ОТ РАМАТА LJ70

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Хубаво нещо е напълването на кухините с масло, грес и смесите им. Настъпва краят на ръждата и отвътре, а най-често и отвън. Има, обаче, един интересен проблем. Маслото се разпълзява по всички повърхности, включително и в купето. И Мирише, и Цапа, и Разяжда гумените детайли.
                      Няма щастие Аз преди манипулацията точно от тези съображения увих тампоните на купето и сайлент втулките с дъктейп и той си стои до сега
                      Когато се полепи прах маслото не пълзи вече. Това е наистина реално работеща, макар и мръсна защита
                      Ако се ползва преобразувател, след изсъхването му обработвания детайл трябва обилно да се измие с вода. След като и тя изсъхне се грундира и боядисва.
                      Не се лъжи да използваш боите от типа три в едно (Протекта, Tambour metal и т.н.) Те не са за тази работа. Освен това корозията продължава под боята, въпреки, че изглежда ОК. Тези бои изобщо не държат върху неръждясала повърхност. А на ръждаясала ефектът е наистина краткотраен.
                      Последно редактирано от Scrapheap; 17-06-08, 11:05.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #12
                        До: КАК ДА ИСКАРАМ КАЛТА ОТ РАМАТА LJ70

                        Първоначално публикуван от joro-g Преглед на мнение
                        Може да стане с Водоструйка.На моята KÄRCHER има един маркуч дълаг със една дюза отпред за високо налягане,използва се за отпушване на канализационни тръби!!Предплагам че е влезнала от фабричните отвори или от двата края на гредите !!!!!!!От където е влезнала от там трябва да излезе .
                        Това май е единствения начин. Особено е важно водоструйката да е читава, и с високо налягане. Все пак трябва да има някаква дупка, откъдето да излезе калта. Най-добре е това да е предния или задния край на рамата, още повече че дори да се наложи да пробиеш там, рамата по никакъв начин не се отслабва. Мойта например си е отворена, и отпред, и отзад.

                        Не слагай никакви други гадости, освен тектил вътре. Няма как да се обработи така, че да подействат по нужния начин. А и мястото е такова, че тектила се справя перфектно. Виж за отвън може всичко.

                        Ако си "отварял" отвори е добре после да сложиш някакви капачки, за да може от време на време да повтаряш процедурата, например всяка пролет.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          До: КАК ДА ИЗКАРАМ КАЛТА ОТ РАМАТА LJ70

                          Аз чух добри отзиви за парафинения спрей на Novol. Купих си няколко флакона и мисля да го изпръскам скоро в рамата и праговете, пък ще видим какво ще се случи.

                          Коментар


                          • #14
                            До: КАК ДА ИЗКАРАМ КАЛТА ОТ РАМАТА LJ70

                            Първоначално публикуван от afterburner Преглед на мнение
                            Аз чух добри отзиви за парафинения спрей на Novol. Купих си няколко флакона и мисля да го изпръскам скоро в рамата и праговете, пък ще видим какво ще се случи.
                            Е то е същото. Аз викам тектил на всичко от сорта. Леки вариации по гъстота не са от значение. Има и продукт на BODY, пак същия.

                            Факта че заводските коли ги пръскат с нещо такова или подобно, за мен е достатъчно основание да смятам че върши работа.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              До: КАК ДА ИЗКАРАМ КАЛТА ОТ РАМАТА LJ70

                              Абе ,колеги,това за Тойота ли го казвате???Аз никакви реални гадории не съм видял да текат от гредите на рамата??? За тлк 80 говоря-пък и никкава ръжда си няма-пробвал съм я и с пароструйка.Добре е да ме светнете къде да търся гафовете,но това ми е поне 6 -ти поред джип-не съм видял такива неща и на предишните.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X