Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TLC LJ70 4x4 режим, хъбове.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: TLC FJ70 4x4 режим

    Позледен въпрос Колеги,

    Заключени хъбове, включен 4х4 режим!
    Това означавали блокаж на диф. или си е класическо 4х4
    Благодаря ви предварително!

    Коментар


    • #17
      До: TLC FJ70 4x4 режим

      блокажа на диференциала няма нищо общо с хъбовете, но търговците обикновено лъжат клиента, че с хъбовете се блокира дифа... Предполагам затова и сис се заблудил, че хъбовете се завъртат на "лок" за да излезеш, когато си закъсал...

      твоя модел ТЛК няма блокажи - само диференциал с повишено триене отзад LSD /Limited Slip Differential/ и то ако не се е развалил/износил/
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #18
        До: TLC FJ70 4x4 режим

        Благодаря Тедо,
        Вече всичко ми е ясно! Наистина ми бяха обяснили че с това LOCK се блокира преден диф. а с бутона се включва 4х4.
        Та както е казал един ЧОВЕК СЕ УЧИ ДОКАТО Е ЖИВ

        Коментар


        • #19
          До: TLC FJ70 4x4 режим

          Първоначално публикуван от SatMan Преглед на мнение
          Благодаря Ви колеги,

          Сега вече всичко ми е ясно! Хъбовете на LOCK и когато има зор включвам 4х4 и излизам от ситуация!
          Благодаря още веднъж за съдействието!
          Хъбовете не ги дръж на LOCK когато няма да включваш предния мост. Не е нужно да въртиш кардана като няма да ползваш предния мост. Само си повишаваш разхода.

          Излезнеш ли изън пъря и настилката е гадна щракни хъбовете на LOCK и си щракни Н4 бутона. Карай си в 4WD режим. НО като стъпиш на здрава настилка веднага изключваш предния мост. На сухо не карай в 4wd режим а с бавни е още по опасно (Говоря за сух асфалт или сух бетон примерно.)

          Ако има хлъзгав терен с тук там сухо добре но ако са остри завой на сух асфалт се товари страшно много цялото предаване.

          Както казаха колегите ако терена е лош: кал, много сняг, баири включи си бавните и си карай на тях. Като видиш зор веднага смъкваш на по ниска предавка. Само да добавя че на бавни не е задължително да тръгваш от 1 ва
          3 та бавна е се доближава до 1 ва бърза.


          Успех.

          Коментар


          • #20
            До: TLC FJ70 4x4 режим

            лятно време по черен път мно-о-го рядко ми се е налагало да включвам 4х4... Почти само на Н2 съм го карал... Н4 съм ползвал рядко - предимно по заснежен път...
            Когато терена е хлъзгав или има стръмни изкачвания/спускания съчетани с големи камъни или други препятствия... направо минавах на Л4 /трябва да се спре за превключването/...

            Спомням си една от първите ми разходки към Мургаш си катерех на Н2 и 3-та скорост докато УАЗ-ката пред мен /на Мишо Електрик/ не заглъхна и след това мина към 20 метра назад докато той се мъчеше да включи на бавни
            На "разходки" по стръмни терени винаги оставяй голяма дистанция... Дори се изкачвайте/спускайте 1 по 1 и всеки следващ да тръгва когато предния е вече преминал успешно...
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #21
              До: TLC FJ70 4x4 режим

              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
              ако има зор, по-добре да включиш на Л4 преди препятствието, защото понякога е късно да сменяш чак като спре...

              Също не го мъчи много на Н4 в кал/сняг/баир щото ще ти се скапе съединителя...
              Е това пък що?

              Коментар


              • #22
                До: TLC FJ70 4x4 режим

                Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                Е това пък що?

                Ами в дълбока кал или "байр" първа бърза идва прекалено бърза и двигателя няма мощност.
                За това преди препятствието минаваш на бавните и на 3 та, примерно, и като видиш зор слизаш на 2 ра.
                Бавните се включват при напълно спрял автомобил а както казаха преди мен това напълно спиране може и да е фатално.

                Тези скорости не са сложени за украшение или пък са с малък срок на експоатация. За да са сложени значи е доказана ползата им

                Успех. Дано съм бил полезен.

                Коментар


                • #23
                  До: TLC FJ70 4x4 режим

                  Първоначално публикуван от 2LT Преглед на мнение
                  Ами в дълбока кал или "байр" първа бърза идва прекалено бърза и двигателя няма мощност.
                  За това преди препятствието минаваш на бавните и на 3 та, примерно, и като видиш зор слизаш на 2 ра.
                  Бавните се включват при напълно спрял автомобил а както казаха преди мен това напълно спиране може и да е фатално.

                  Тези скорости не са сложени за украшение или пък са с малък срок на експоатация. За да са сложени значи е доказана ползата им

                  Успех. Дано съм бил полезен.
                  Ааа, ясно ми е вече. Благодаря.

                  Коментар


                  • #24
                    До: TLC LJ70 4x4 режим

                    Колега ,включването между H4 i L4 при твоята Toyota спокоино може да стане и в движение (но не повече от 8км в час),което спокоино може да те предпази от врьщане назад при наклон(ситуация описана по-горе).
                    Сьщо важно е лятото ако караш предимно на заден мост поне един пьт в месеца да включваш и двоиното предаване за около 30 км
                    Хубаво е и ведньж годишно да я гресираш(наи-добре с молибденова грес).

                    Коментар


                    • #25
                      До: хъбове - 4Runner

                      Има доста изписано из форума. Най просто казано хъба зацепва и отцепва предната главина към полуоската. Идеята е като караш само на задно отпред да се въртят само гумите а не полуоски, преден диф и преден кардан. Биват ръчни, инерционни и вакумни.
                      С вакумните не съм много запознат, при инерционните(автоматични) е важно след преминаване от 4х4 в 4х2 режим джипа да измине няколко метра в противоположната посока за да изключат, и не е препоръчително в режим 4х4 да се лашка много напред назад при закъсване.
                      Поддръжката се свежда до ревизиране, почистване и съвсем малко смазка някаква по рядка грес.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X