Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TOYOTA Land Cruiser 79 - VDJ, GRJ или HZJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: TOYOTA Land Cruiser 79 - VDJ, GRJ или HZJ

    Ъъъ, TD42 във всичките си версии е предкамерен. Ако говориш спрямо 1HD-T/FT единственото му предимство е... че няма такова, или не ми е известно да има. Като параметри е по-слаб, макар и с не много, но би-трябвало да е по-лаком.

    Иначе механично е абсолютен чук.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #47
      От: TOYOTA Land Cruiser 79 - VDJ, GRJ или HZJ

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Ъъъ, TD42 във всичките си версии е предкамерен. Ако говориш спрямо 1HD-T/FT единственото му предимство е... че няма такова, или не ми е известно да има. Като параметри е по-слаб, макар и с не много, но би-трябвало да е по-лаком.

      Иначе механично е абсолютен чук.
      Спарки ме е изпреварил.
      TD42 е предкамерен, като даже и турбинираните бяха утрепани, но пък заради обема и, предполагам, газоразпределението докарва добър въртящ момент.
      Че е чук - чук е, но с тези бусово-камионски характеристики, какъв да е ?
      На някои от последните може и да са докарали повечко коне, щото май имаше и с електронни помпи, но тези варианти не съм виждал на живо, а и не ми се е налагало да чета нищо за тях.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #48
        От: TOYOTA Land Cruiser 79 - VDJ, GRJ или HZJ

        Тя темата верно си стана за пуканки и бира, ама поне е забавно

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Ъъъ, TD42 във всичките си версии е предкамерен.
        Да..
        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Ако говориш спрямо 1HD-T/FT единственото му предимство е... че няма такова, или не ми е известно да има. Като параметри е по-слаб, макар и с не много, но би-трябвало да е по-лаком.
        Да, не, не знам...

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Иначе механично е абсолютен чук.
        А, баш
        Не, че 1HD-T/FT не е, но TD42 е по-голям чук. Това, че е предкамерен си има и минуси и плюсове - да, по температурно натоварен, но пък още по-всеяден... (теоретично) От там насетне механични повдигачи (пръти) срещу ремък... какво повче да говорим И ТД42 има заводско изпълнение с интеркулер при някакви 61-ци, които никой никога не е виждал... но се знае, че ги има HD-FT няма такава опция от завода. А кулера също помага за т. разтоварване на двигателя... т.е. имаме най-доброто от всички светове
        Всичко това само заради пуканките го казвам, през ум не би ми минало да търся кусур на 1HD-FT
        Все пак темата е за Тойоти...
        Последно редактирано от icerunner; 01-10-19, 12:43.
        Technical Rescue Direct - life lies in courage
        http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

        Коментар


        • #49
          От: TOYOTA Land Cruiser 79 - VDJ, GRJ или HZJ

          Добре е като се говори за TD42 (Y60) и за него да се уточняват различните му модификации всяка със нейните си специфики.

          - (TD42) Най-стария вариант с редова помпа е най-тромав от всички (когато говорим за експлоатация по нормални пътища).
          - (TD42) Обновения вариант с роторна помпа е доста по-жив в сравнение с този с редовата, но разбира се в никакъв случай не е бегачка.
          - (TD42T1) Вариант роторна помпа със заводско турбо - по мое мнение има точно толкова колкото му трябва и му липсва в атмосферния вариант с роторна помпа, без да е прекалено.
          - (TD42T3) Турбо с интеркулер е слаган само на Y61 и както казва Сашо би трябвало да е най-разтоварен и приятен от всички предни (нормално).

          И пак всичко е въпрос на компромиси и кой какво иска и търси в подобен агрегат и кола като цяло
          Последно редактирано от Plamen Alexandrov; 01-10-19, 14:07. Причина: Добавени кодове на двигателите
          Дела трябват, а не думи.

          Коментар


          • #50
            От: TOYOTA Land Cruiser 79 - VDJ, GRJ или HZJ

            Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
            TD42 е предкамерен, като даже и турбинираните бяха утрепани...
            160 коня и 330 нютона не бих казал че е чак утепано. Това версията с интеркулер. Тойотския е с 20 нютона и 10-ина коня нагоре, тоест нищо съществено. Но пък харча ще е сигурно с 2 литра надолу поне.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #51
              От: TOYOTA Land Cruiser 79 - VDJ, GRJ или HZJ

              Тд42 е двигател за лодка и автобус. Съответно плюсовете му са там.
              Демек става за дълго каране с постоянни обороти при кофти горива.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #52
                От: TOYOTA Land Cruiser 79 - VDJ, GRJ или HZJ

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Тд42 е двигател за лодка и автобус. Съответно плюсовете му са там.
                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Демек става за дълго каране с постоянни обороти при кофти горива.
                В гората атмосферният се кара много благо Въобще на ниски обороти се движи с чудна лекота. Също така се турбинира много приятно и с налягане до 0.5 бара доста леко се движи и по асфалт.

                Заводската версия на TD42 с турбо и интеркулер на Y61 е много интересна с това, че от една страна е голям прост мотор (дето казва един човек тука, тока му е само във фаровете ), а от друга е много яка и носи много на усилване. Това му е най-яката версия. В братска Австралия изкарват мощности и въртящи моменти, които звучат като приказка. И цитират също толкова приказни пробези при тия постижения. Не помня колко приказен е бил разходът, сигурно съм бил замаян от другите цифри

                За харча съм съгласен, 1HD-FT е по-икономичен от нормалното TD42, най-вероятно и от TI е по-икономичен. Доколкото съм чел, 1HD-FT е осезаемо по-икономичен и от 12 клапановия 1HD-T, ама нямам реален опит с него, та нека някой друг, дето знае, да каже. За протокола, не съм чел някой от последните два да го надуват толкова, колкото другия горе, та ми е интересно.
                Последно редактирано от nissan_gr; 01-10-19, 15:07.

                Коментар


                • #53
                  От: TOYOTA Land Cruiser 79 - VDJ, GRJ или HZJ

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  160 коня и 330 нютона не бих казал че е чак утепано. Това версията с интеркулер. Тойотския е с 20 нютона и 10-ина коня нагоре, тоест нищо съществено. Но пък харча ще е сигурно с 2 литра надолу поне.
                  Моят личен контакт с турбиниран TD42 беше с такъв с малко по-голяма мощност от атмосферният.
                  Май бЕха нЕкви 20 коня, което ми направи впечатление за никаквата разлика с атмосферният туч.

                  Явно съм си контактувал с най-убития от турбинираните.
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • #54
                    От: TOYOTA Land Cruiser 79 - VDJ, GRJ или HZJ

                    Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                    Моят личен контакт с турбиниран TD42 беше с такъв с малко по-голяма мощност от атмосферният.
                    Май бЕха нЕкви 20 коня, което ми направи впечатление за никаквата разлика с атмосферният туч.

                    Явно съм си контактувал с най-убития от турбинираните.
                    Има такава версия - 145 конски сили.

                    Коментар


                    • #55
                      От: TOYOTA Land Cruiser 79 - VDJ, GRJ или HZJ

                      Важно е дали е бил заводски или гаражен. И да TD42T1 е турбинирания вариант на Y60 без кулер, точно 145 к.с.

                      Пак разводнихме темата за хубавата Тойотата в съвсем крива посока.
                      Дела трябват, а не думи.

                      Коментар


                      • #56
                        От: TOYOTA Land Cruiser 79 - VDJ, GRJ или HZJ

                        Първоначално публикуван от Plamen Alexandrov Преглед на мнение
                        ....

                        Пак разводнихме темата за хубавата Тойотата в съвсем крива посока.
                        Не знаеш как ме е яд на Нисан, че не са стигнали до Patrol UTE double cab... На крачка напуснаха състезанието... и оставиха Тойота без конкуренция...
                        Technical Rescue Direct - life lies in courage
                        http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                        Коментар


                        • #57
                          От: TOYOTA Land Cruiser 79 - VDJ, GRJ или HZJ

                          Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                          Не знаеш как ме е яд на Нисан, че не са стигнали до Patrol UTE double cab... На крачка напуснаха състезанието... и оставиха Тойота без конкуренция...
                          Имам флекс
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #58
                            От: TOYOTA Land Cruiser 79 - VDJ, GRJ или HZJ

                            Тази 80 съм е снимал в Нова Зеландия.Там си падат по двойна кабина и пикап. Като гледам сега снимките от 2014, верно бая багаж трябва да събира...
                            Остава да се намери ЛК80 след 96 и да се направи. Бюджета ще е около 30-35 евро макс.


                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:1
Размер:428.0 КБ
ID:5821815

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:399.2 КБ
ID:5821814

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:1
Размер:383.6 КБ
ID:5821816

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:1
Размер:450.7 КБ
ID:5821813
                            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                            Коментар


                            • #59
                              От: TOYOTA Land Cruiser 79 - VDJ, GRJ или HZJ

                              Проблема на тази Руси, е че използва стандартното междуосие... Не ти ли бърка в очите, че задния мост е под гъза на пътниците, а цялата товарна каросерия виси във въздуха...
                              Не знам дали си попадал на тях, creativ conversations са австралийците, които знаят как се прави тая работа и се справят повече от добре... Бюджета за самото удължаване е около 10 к техни пари... Та посочения от теб бюджет е съвсем реалистичен, но той доста се доближава до цената на нова 79... Аз нямам достатъчно опит, ти кажи ресурса на така създаден / възстановен 20-30 годишен автомобил достига ли ресурса на чисто нов? Сравнявайки сходни автомобили - не стара 80-тка с нова RAV-ка
                              Technical Rescue Direct - life lies in courage
                              http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                              Коментар


                              • #60
                                От: TOYOTA Land Cruiser 79 - VDJ, GRJ или HZJ

                                За 35 евро няма как да вземеш нова 7 серия.
                                За тези пари 80тката ще се купи, рециклира и отреже. Ресурса на такава кола е на практика безграничен, или е поне няколко години след като Тойота спре да продава рез. части.

                                Лично мен 80 не ме кефи, въпреки, че признавам- това е най-добрия Land Cruiser. Особенно във варианта дизел, ръчка, 24 клапана дизел. Да се удължи базата не би следвало да е проблем.
                                Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X