Равката с 2.2 136 к.с, първото и палене понякога е трудно. Няма грешки при диагностика. Гледана и на живи данни, нищо. Горивен филтър сменен. Паленето е съпроводено със сив пушек. Идея към какво да се насоча, че два сервиза вдигат рамене, до тук с 400лв назад.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Рав 4, 2.2 136 к.с трудно първо палене.
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Рав 4, 2.2 136 к.с трудно първо палене.
 
 Ако напомпаш на ръчната помпа на филтъра предварително има ли промяна?
 - 
	
	
	
 здравейте, нов съм тук и имам абсолютно същия проблем със същия автомобил. разликата е, че като напомпя ръчно и пали от раз. дава ми също грешка на таблото scv. нито пушек, нито тресе, нищо...работи перфектно. означава ли , че този горивен клапан е за почистване или смяна? трябва ли да се притеснявам за дюзи или каквото и друго да било. подгряващите свещи са ок, но диагностика не е правена. благодаря предварително
 
- 
	
	
	
 здравейте, нов съм тук и имам абсолютно същия проблем със същия автомобил. разликата е, че като напомпя ръчно и пали от раз. дава ми също грешка на таблото scv. нито пушек, нито тресе, нищо...работи перфектно. означава ли , че този горивен клапан е за почистване или смяна? трябва ли да се притеснявам за дюзи или каквото и друго да било. подгряващите свещи са ок, но диагностика не е правена. благодаря предварително
 
 
- 
	
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Рав 4, 2.2 136 к.с трудно първо палене.
 
 Трудна работа, без да има човек достъп до машината и оскъдната информация.
 Как да разбираме "първото и палене понякога е трудно"-сутрин студена ,а после си пали нормално или...
 С пълен или полупразен резервоар,колата с предната част на горе или на долу.
 А за пушека -проблем в горивната система,проблем в "компресията" или подгревни свещи (за тези двигатели не са "фатални")
 При прегледа проблеми с обратната нафта,или с налягането имаше ли и какво е състоянието на акумулатора?
 Най добре някой (извън модерните сервизи) да прегледа машината!!!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Рав 4, 2.2 136 к.с трудно първо палене.
 
 Почни разследването от сивият пушек и защо го има, там ще да е отговора на въпроса. Това гледане на живи данни... то трябва освен да се гледа и да се разбира и логове в движение на пълна газ да се правят. Не съм дизелджия, но нещо по ГНП/дюзи трябва да е според мен и сивото да идва от грешна смес при палене. Другия вариант за сиво е горене на масло.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Рав 4, 2.2 136 к.с трудно първо палене.
 
 Няма помпа в резервоара. Именно затова те попитах има ли го проблема, ако подкачиш ръчно? Ръчната помпа е на тялото на горивния филтър.Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнениеМаслото не го пипа. Сивият пушек е по-време на паленето. След това изчезва. Имат ли подкачваща помпа в резервоара? На филтъра в коша ли е помпичката?
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Рав 4, 2.2 136 к.с трудно първо палене.
 
 Не се сваля помпата. На място се сменя, като сръчен механик може да го смени за 15 мин.Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнениеЗа този клапан, се сваля помпата или?
 Разбира се има и други вероятности, но статистиката сочи тоя клапан като най вероятна причина за така описания проблем и се явава един вид консуматив за тия помпи.
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.





 
							
						
Коментар