От: Възраждането на една Toyota Land Cruiser 78 Prado
И така, нека продължа с разказа с работата по купето.
Екипа работещ по колата е от 4 човека, като по купето работи един. Паралелно върви работата и по шаси, мостове, двигател и т.н.
Довършване на щита и накичване на частите откъм купе и мотор:
Работата може да се окачестви като прилична, що се отнася за освежаване на един автомобил с идея за позване му по предназначение.
Не бива да се възприема като реставрация, защото при реставрация нивото е мноооого по-високо.
Работата не върви вече много бързо, защото е свързана с много чистене, лъскане, ревизиране на всяко устройство и внимателно сглобяване.
Например - цялата ел.инсталация е разплетена, почистена и прегледана. Всички спирачни тръби и горивопроводи са чистени и боядисвани или поцинковани...
Парното е разглобено, почистено, сглобено и монтирано. Вътрешното тяло на климатика е ново. Набавени са блока за управления на климатика и ляв панел за управлението на парното.
И така, нека продължа с разказа с работата по купето.
Екипа работещ по колата е от 4 човека, като по купето работи един. Паралелно върви работата и по шаси, мостове, двигател и т.н.
Довършване на щита и накичване на частите откъм купе и мотор:
Работата може да се окачестви като прилична, що се отнася за освежаване на един автомобил с идея за позване му по предназначение.
Не бива да се възприема като реставрация, защото при реставрация нивото е мноооого по-високо.
Работата не върви вече много бързо, защото е свързана с много чистене, лъскане, ревизиране на всяко устройство и внимателно сглобяване.
Например - цялата ел.инсталация е разплетена, почистена и прегледана. Всички спирачни тръби и горивопроводи са чистени и боядисвани или поцинковани...
Парното е разглобено, почистено, сглобено и монтирано. Вътрешното тяло на климатика е ново. Набавени са блока за управления на климатика и ляв панел за управлението на парното.
Коментар