Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Възраждането на една Toyota Land Cruiser 78 Prado

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Възраждането на една Toyota Land Cruiser 78 Prado

    Търтей, що се засягаш? Обичаш да правиш компетентни коментари - няма лошо! Правиш ги от позицията на човек с познания и опит, особенно на тема Мерцедес - няма лошо!
    Ами покажи какво правиш или си направил, за да задоволиш нечие любопитство, да научим и ние нещо и да изчезне леко подигравателният тон.
    Не визирам конкретната заварка и конкретният ти пост.
    Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

    Коментар


    • #77
      От: Възраждането на една Toyota Land Cruiser 78 Prado

      Изяснихте се !
      Познавам ви и двамцата и не знам що тръгна тъй. Ще се харесате , ако се видите .
      Тааа , по същество... Дай още снимки .
      Руси ще знае , щото доста често поцинкова неща и не само за кеф , ами и по служба :има ли техническа възможност , да се поцинковат горещо мостове ? Съмнявам се и фабрично да го бяха правили на магарето ми , щото там първа бе тръгнала ръждата . Във ваната със сигурност и от вътре ще се поцинковат ....и кво следва?
      TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

      Коментар


      • #78
        От: Възраждането на една Toyota Land Cruiser 78 Prado

        Причината за вида на заварката е преди всичко че краищата не са почистени от боята. Тоест ефекта от газа на телоподаващото е бил малко пожелателен. От което - неравномерна дъга, неравномерно трупане, и евентуално шупли. Повечето ток при тая дебелина на материала едва ли ще помогне твърде - ще започне да пробива.

        Отделно че на снимка заварки, различни от ВИГ (а дори и те понякога), често изглеждат доста по-зле отколкото на живо. И съвсем отделно, след играчка с ъглошлайфа и боядисване може и изобщо да не си личи че е имало заварки, стига да няма шупли.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #79
          От: Възраждането на една Toyota Land Cruiser 78 Prado

          Ненужно цапане на полезна и интересна тема. Тоя детайл и с тиксо да го бяха залепили пак нямаше да мърда. Извинявам се че и аз цапам - да се трие от админ като се мине с голямата метла за всичко по-горе.

          Коментар


          • #80
            От: Възраждането на една Toyota Land Cruiser 78 Prado

            Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
            Изяснихте се !

            Руси ще знае , щото доста често поцинкова неща и не само за кеф , ами и по служба :има ли техническа възможност , да се поцинковат горещо мостове ? Съмнявам се и фабрично да го бяха правили на магарето ми , щото там първа бе тръгнала ръждата . Във ваната със сигурност и от вътре ще се поцинковат ....и кво следва?
            Мостовете няма как да се поцинковат горещо, няма и смисъл.
            Аз правя така - песъкоструене, грундиране със специален грунд, боядисване с акрилна боя или прахово - както ми е кеф в момента.
            Правил съм и друго - пясък и направо прахова боя. Направил съм така няколко коли, но експонати - вече няколко години не са мръднали, но ако се карат, според специалисти няма да е добре.
            Когато се грундира тънко , с качествен и най-вече верният грунд и после акрилна боя, става най-добре.
            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

            Коментар


            • #81
              От: Възраждането на една Toyota Land Cruiser 78 Prado

              Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
              Мостовете няма как да се поцинковат горещо, няма и смисъл.
              Аз правя така - песъкоструене, грундиране със специален грунд, боядисване с акрилна боя или прахово - както ми е кеф в момента.
              Правил съм и друго - пясък и направо прахова боя. Направил съм така няколко коли, но експонати - вече няколко години не са мръднали, но ако се карат, според специалисти няма да е добре.
              Когато се грундира тънко , с качествен и най-вече верният грунд и после акрилна боя, става най-добре.
              Абсолютно за праховото - ако вършеше работа щеше да го правят и в заводите.

              А би ли споделил кой е правилният грунд или поне вида му (реактивен/пасивен) или друг вид?

              Коментар


              • #82
                От: Възраждането на една Toyota Land Cruiser 78 Prado

                Звънна ми одеве Джей Лено . Вика : Мен ,онуй , вашето момче , взе под носа ми една Тойота -нали знаеш , вика, квито ги харесвам баш ,голяма и дърта и хубава . Та помоли го , вика , да ми даде да се снимам . А аз му викам : не знам , за кво приказваш , Джей , никой не ми се е похвалил и почерпил ....
                TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                Коментар


                • #83
                  От: Възраждането на една Toyota Land Cruiser 78 Prado

                  Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                  Абсолютно за праховото - ако вършеше работа щеше да го правят и в заводите.
                  Всъшност го правят, поне за щанги, носачи и прочие "прикачен инвентар". Ще те излъжа, но мисля че и клипче за такова боядисване на шасита ми е попадало.

                  Има прахово, дето не е съвсем като масовото прахово - едно че има варианти за предварителна обработка (ецване например се прилага за горещо поцинковани детайли преди праховото, за да хване, но и други разни химии), а после има прахови бои, които при изпичането влизат в реакция с основата.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #84
                    От: Възраждането на една Toyota Land Cruiser 78 Prado

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Всъшност го правят, поне за щанги, носачи и прочие "прикачен инвентар". Ще те излъжа, но мисля че и клипче за такова боядисване на шасита ми е попадало.

                    Има прахово, дето не е съвсем като масовото прахово - едно че има варианти за предварителна обработка (ецване например се прилага за горещо поцинковани детайли преди праховото, за да хване, но и други разни химии), а после има прахови бои, които при изпичането влизат в реакция с основата.
                    Прав си Спарки, но никой не пръска у нас с такива прахови бои. А за дребни неща трябва да се закупят поне 5кг от желаната. А цените са....

                    Коментар


                    • #85
                      От: Възраждането на една Toyota Land Cruiser 78 Prado

                      Кажете ги кои са тези бои. Предстои ми боядисване на шаси а прахова линия си имам с 5 метра пещ.
                      Мерак ми е да опитам .


                      Коментар


                      • #86
                        От: Възраждането на една Toyota Land Cruiser 78 Prado

                        Първоначално публикуван от Руси Русев Преглед на мнение
                        Кажете ги кои са тези бои. Предстои ми боядисване на шаси а прахова линия си имам с 5 метра пещ.
                        Мерак ми е да опитам .
                        Ще се опитам да изровя клипчетата по въпроса, които съм гледал някога, понеже подробности не знам - остана ми само като "обща култура" и не съм се и интересувал повече. Дано още ги има.

                        Колкото по отношение на химическите предварителни обработки, горещо поцинковани детайли са ми боядисвали в "Маус-ПС" в София. Точно от човека, с който контактувах там покрай поръчката, знам за ецването на горещо поцинковани детайли преди прахово.

                        Същият ми похвали и катафорезно боядисване, в Радомир. После върху резултата от катафорезата ги боядисвали прахово и поне според думите му хващало много здраво и било много устойчиво.

                        А тук - боядисвам си носачите прахово. Пясъкоструй -> прахов грунд (нещо сиво е, също не знам подробности) -> прахова боя. След 6 (вероятно и повече, не помня вече) годишен престой на собствения ми автомобил, който се ползва като евридейка, поне видимо няма тръгнала ръжда никъде. Стомана S355.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #87
                          От: Възраждането на една Toyota Land Cruiser 78 Prado

                          От целия спам и дрънканици по темата, явно на Руси ще му писне да търпи и да публикува и показва и споделя...И после " ама защо напускат форума старите"...Ами де спрете се малко с дрънканиците и пишете или конструктивно, или никак...
                          0899 шест5313нула
                          За всекиго по нещо

                          Коментар


                          • #88
                            От: Възраждането на една Toyota Land Cruiser 78 Prado

                            Дани, не съм в Родината и нямам добър достъп до нет. Затова не пиша, но скоро ще наваксам - по колата се работи интензивно.
                            Нека си пишат - не можеш да спреш гората да се разлиства, но целта на темата е да споделяме и да се научава по нещо ново. Аз далеч не съм компетентен на 100%.
                            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                            Коментар


                            • #89
                              От: Възраждането на една Toyota Land Cruiser 78 Prado

                              СУпер е станала

                              В тубата ми се показват вече няколко пъти клипчета на тези пичове и нямаше как вече да не споделя. Изпиват нещата до последното болче. Правят ги по-хубави от магазина. Само незнам кой ги кара след това тези лъскачки и къде

                              Коментар


                              • #90
                                От: Възраждането на една Toyota Land Cruiser 78 Prado

                                Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                                СУпер е станала

                                В тубата ми се показват вече няколко пъти клипчета на тези пичове и нямаше как вече да не споделя. Изпиват нещата до последното болче. Правят ги по-хубави от магазина. Само незнам кой ги кара след това тези лъскачки и къде

                                Кара ги, и ги стопанисва, човека, който е поръчал съответното възраждане...Без да се цигани, без да философства и знаейки какво иска да постигне и да го има !
                                0899 шест5313нула
                                За всекиго по нещо

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X