Имах случай преди години - колата не върви добре, не пуши, не записва грешки. Изключва си круйз контрола като дойде баир, защото няма мощност да поддържа скоростта. Оказа се филтърче (малко, бяло, цилиндрично - диаметър около 30мм) - стои на вакуум линията на датчика за налягане в кулера. Беше спукано и като го залепихме пробно колата се оправи. На диагностиката се познаваше единствено по това, че при пълна газ не вдигаше достатъчно налягане.
Имах случай преди години - колата не върви добре, не пуши, не записва грешки. Изключва си круйз контрола като дойде баир, защото няма мощност да поддържа скоростта. Оказа се филтърче (малко, бяло, цилиндрично - диаметър около 30мм) - стои на вакуум линията на датчика за налягане в кулера. Беше спукано и като го залепихме пробно колата се оправи. На диагностиката се познаваше единствено по това, че при пълна газ не вдигаше достатъчно налягане.
Това не е ли клапан за задържане на вакума? Имал съм на старата кола, всичките ги разкарах и нямах никакви ядове. тя обаче си имаше сфера за вакум и там явно задържаше достатъчно да компенсира.
Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Коментар