Здравейте, сблъсквам се със следния проблем при тлк 120 - 3.0d4d, 2006. Усеща се все едно колата няма мощност и не набира, все едно няма турбо.Джипът вижда трудност при изкачване на наклони по пътищата, просто не му достига мощност. Дълго време преди да го взема е стоял без да се кара. Сменени са масла и всички филтри. На диагностика не записва грешки. Къде може да се крие проблемът?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Липса на турбо тлк 120
Свий
X
-
От: Липса на турбо тлк 120
Ако това чудо има дебитомер и той отчита по-малко, возилото започва да върви съответно по-малко. И не отчита грешка, и турбото не надува на максимума си, защото компира не пуска съответното гориво.
...и съвсем друго - ако е възможно да се гледат живи данни не е зле да се види какво идва от педала на газта.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Липса на турбо тлк 120
Това чудо на инженерната мисъл (ДВГ-то де пусто да остане) дали е с трубо с променлива геометрия?
Да не е заяла?Land Rover Discovery II, V8 4.0
VW Golf VI variant
Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."
Коментар
-
От: Липса на турбо тлк 120
Това с променливата геометрия се вижда като запали още, ако мръдне лостчето на геометрията с паленето, значи е ок. Ако не мърда е спекло в отворено положение, но тогава колата ще пуши зверски. Според мен версията на спарки е по-правдоподобна. Иначе може и да е теч на налягане от някое коляно или е изплюла скоба в следствие на пренадуване. Това също ще е съпроводенобот черен пушек.Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Коментар
-
От: Липса на турбо тлк 120
Намирисва на авариен режим. Проверете маф-а и мап-а. От тези два сенозра зависи какво ще отчете еку-то като стойности и какво налягане ще сметне за необходимо да допуска.Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Коментар
-
От: Липса на турбо тлк 120
Майсторът каза, че имало някакъв клапан счупен и след смяната се оправи проблемът. За два дни вървеше идеално и си набираше. От вчера на моменти светва чек-а заедно с vsc off и vsc trc и губи мощност пак идентично. След първата поява изчезна след загасяне и палене на ново, но от днес си свети постоянно. Прави впечатление , че когато са светнали лампите и загася мотора, при самото гасене разтърсва.
Коментар
-
От: Липса на турбо тлк 120
Е това вече е авариен режим, евентуално. Гледай къде е пипал и какво е оакал покрай смяната на клапана - предполагаемо вакуумния клапан за управление на променливата геометрия, тоест проследяваш тънкото вакуумно маркуче от бандурата върху турбото до другия му край, където би-трябвало да е въпросния клапан, и оглеждаш всичко около това - жици и маркучи.
Разбира се не е нужно да е оакал нещо - просто след дълго некаране на автомобил се случват всякакви такива случки, докато ги изчистиш.
Прегледай си и вакуумните маркучета за пукнатини и прочие. От некаране се скапват повече, отколкото от каране.
ПП: Разтърсването при гаснене говори за липса на вакуум или управление (може да е с мотор или с вакуум - не знам на конкретния мотор как е) към дроселовата клапа - тя се затваря при гасене именно за да гасне плавно.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Липса на турбо тлк 120
Сто процента е оакал маркучите на вакумите. Щом разтърсва няма вакум към соленоида дето управлява клапата за плавно гасене. Бтв ,те са на години тези вакумни маркучи, няма да е зле да се подновят. Ще трябва да се разровиш за схема на вакумите и почваш да ги сменяш един по един от вакумпомпата нататък. И трябва да ти изтрият грешката дето се е записала.Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар