Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за премахване на DPF!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за премахване на DPF!

    Здравейте,

    Обмислям премахването на DPF-а на LC200 2013година. Интересно ми е някой дали е премахнал DPF филтъра на своя Тойота, къде са го направили, какви са наблюденията след това и показала ли е някакви проблеми?

    Благодаря

  • #2
    От: Въпрос за премахване на DPF!

    Най-честия проблем, който ще покаже в бъдеще е свързан с възможността за движение по пътната мрежа.

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос за премахване на DPF!

      Поради това ли?
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:26219827_1572146506184133_7852118870716698819_n.jpg
Прегледи:1
Размер:75.5 КБ
ID:5777867 Това коментираме с колеги, този нагар е на кола с пробег 200хил.км и мотор 2.2 150к.с. 2AD-FTV

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос за премахване на DPF!

        Чак не е за вярване, колко налеп се е събрал за тези километри. Ето и друг на 213000 2.2 150к.с. 2007г.
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:26814721_1592995747456531_6050160476007758937_n.jpg
Прегледи:1
Размер:130.5 КБ
ID:5777868
        От лоша работа, нафта или съвкупност!?
        Често срещан проблем, само при Тойота ли е така?

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос за премахване на DPF!

          Всички нафтови коли правят сажди и това е извесно от много време- така че като отвориш и други коли и там има същото и вече зависимост как са направили системата за отвеждане на газовете -има повече или по малко налепи.
          Като добавим и факта че в БГ нафтата само името е нафта а инак е кои знаи каква химия....

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос за премахване на DPF!

            ...ще рече, че е нормално всяка дизелова кола на около 200 хил. км. да е в това състояние?

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос за премахване на DPF!

              Е толкова затлачени двигатели не съм виждал никога,а съм изпонаправил доста!Най-мърляв с нагар съм виждал на Гега,ма собственика сменяваше маслото ,когато стане на грес,понякога едвам се източваше и на топъл мотор,па се почваха едни промивки ,сипване на оборотни масла,изтакане ,после истинското масло,абе свинска работа!Иначе за ДПФ а ,сутринта се изказа един господин в сутрешния блок на Канал 1,че основни замърсител при МПС са старите дизели и тези с шунтирани еко системи и най-вече ДПФ,бензина е втора ръка!
              Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос за премахване на DPF!

                Съвсем скоро може да се очакват теми "Въпрос за инсталиране на DPF", че даже и на не-dpf автомобили сигурно
                WG 2.7 CRD

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос за премахване на DPF!

                  Това не е заради DPF-а а заради EGR-а. И да, доволно чест проблем е, особено ако собственика си кара колата кротко и не смее да вдигне 2500 оборота, сакън да не се строши нещо. За да няма налепи се изка каране в обороти и чат-пак отпускане на крака върху педала на газта.

                  Ето ти Mitsubishi 3.2DID:
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:egr1.jpg
Прегледи:1
Размер:70.8 КБ
ID:5777886

                  Ето ти и NISSAN 3.0DI (ZD30):
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2696743121_41cfa886b8.jpg
Прегледи:1
Размер:155.7 КБ
ID:5777887
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:egr4.jpg
Прегледи:1
Размер:126.1 КБ
ID:5777888
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:egr2.jpg
Прегледи:2
Размер:92.0 КБ
ID:5777889
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:egr3.jpg
Прегледи:1
Размер:172.4 КБ
ID:5777890

                  Може да питаш и Дядо Владо какво излезе от моя колектор.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос за премахване на DPF!

                    Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                    Съвсем скоро може да се очакват теми "Въпрос за инсталиране на DPF", че даже и на не-dpf автомобили сигурно
                    И къде го има това по света, със задна дата да ти вдигат изискванията? Днес ще искат Евро 6, утре ще излезе Евро 7 и ще ме карат да покривам критериите? Туй да не е четка за зъби да я сменям на 3 месеца?
                    В тъмни дебри да излезе някой неграмотен шкембелия и да настоява, че газовете не са в норма и тряя да продължавам пеш? Има ли нейде по света такова?
                    Мен ако ме спрат от движение насред път с минат ГТП лично ще задвижа нещата с адвокат. Колата ми няма катализатор фабрично. Нито пуши нито масло гори.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос за премахване на DPF!

                      Спарки, не е като да не настъпвам, даже повече от колкото и обортомера в червеното, ама същата такава гняс вадих.
                      Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                      Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                      В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпрос за премахване на DPF!

                        Първоначално публикуван от Ivan Terziev Преглед на мнение
                        И къде го има това по света, със задна дата да ти вдигат изискванията? Днес ще искат Евро 6, утре ще излезе Евро 7 и ще ме карат да покривам критериите? Туй да не е четка за зъби да я сменям на 3 месеца?
                        В тъмни дебри да излезе някой неграмотен шкембелия и да настоява, че газовете не са в норма и тряя да продължавам пеш? Има ли нейде по света такова?
                        Мен ако ме спрат от движение насред път с минат ГТП лично ще задвижа нещата с адвокат. Колата ми няма катализатор фабрично. Нито пуши нито масло гори.
                        Колата ти конкретно си има норми към датата на производство. В нЕкои бели държави например пускат в центъра на града само коли с EURO 5 и нагоре. Или се плащат по-високи данъци, или се плаща такса или...
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпрос за премахване на DPF!

                          Спарки е прав.Всичко е от Егр клапан.На по новите дизели са наблегнали да върти газовете повече време.Мизерията все някъде трябва да остане освен по филтрите.
                          Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                          Коментар


                          • #14
                            От: Въпрос за премахване на DPF!

                            Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                            Спарки, не е като да не настъпвам, даже повече от колкото и обортомера в червеното, ама същата такава гняс вадих.
                            Не казах че ако настъпваш вътре ще е чистичко като в аптека а просто че се натрупва по-бавно. Сега, кола на километри започва и повече сажди да отделя, и повече масълце да пуска.... Работата е там че в натоварените режими EGR-а е затворен и сажди не се трупат, а пък във високите обороти минава повече въздух с по-висока скорост, което намалява скоростта на отлагане на тая гняс. Просто еднакъв автомобил каран нормално ще е по-малко затлачен от същия автомиобил на същите километри, каран кротко и полека. Твърде е вероятно и първия да е в по-добро общо състояние - освен че затлачват, саждите износват и цилиндри ускорено.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Въпрос за премахване на DPF!

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Колата ти конкретно си има норми към датата на производство. В нЕкои бели държави например пускат в центъра на града само коли с EURO 5 и нагоре. Или се плащат по-високи данъци, или се плаща такса или...
                              Скоро по Европата в централните части ще останат само евро 6 и електрички.
                              Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X