Здравейте,
преди няколко години направих тема за лифт на Сузики Гранд Витара http://www.offroad-bulgaria.com/show...E8%E3%E0%ED%E5
Съвсем наскоро се сдобих с една малко по-сериозна машина, а именно Тойота Ленд Круйзер 90 3.4 V6 автомат. Джипът е в перфектно състояние, 148000 реални километри. Обслужвана е само и единствено в оторизиран сервиз на Тойота. Няма никакви ръжди, тъй като е от Гърция и е бил гаражен автомобил.Ето и малко снимки на машината- https://drive.google.com/open?id=1rI..._xds-8Oq_kRJFb
Джипът ще се използва, както в градска среда, така и за любителски офроуд. Няма фабричен блокаж на задния диференциал ( тези дни ще проверя дали има LSD след като я кача на подемник )
Това, което е от особена важност за мен е: С какво масло да обслужвам двигателя, автоматика и диференциалите?; Също така бих искал вашето компетентно мнение за качествен лифт на джипа в рамките на допустимото за полуоските; Какви блокажи за преден и заден мост, освен ARB мога да сложа и съответно каква цена да очаквам?
За сега машината ще я карам на бензин, а по нататък има възможност да сложа висок клас газов инжекцион. Искам същото така да дадете мнения за марка и модел.
Също така някъде из форума срещах тема за тунинг на автоматична скоростна кутия на Тойота. Ако може да дадете по подробна информация, какво точно представлява въпросния тунинг, с какво по-различна ще бъде скоростната кутия и г/д каква ще бъде цената.
Надявам се да съм направил добър избор. Очаквам вашите мнения и коментари.
Благодаря предварително.
преди няколко години направих тема за лифт на Сузики Гранд Витара http://www.offroad-bulgaria.com/show...E8%E3%E0%ED%E5
Съвсем наскоро се сдобих с една малко по-сериозна машина, а именно Тойота Ленд Круйзер 90 3.4 V6 автомат. Джипът е в перфектно състояние, 148000 реални километри. Обслужвана е само и единствено в оторизиран сервиз на Тойота. Няма никакви ръжди, тъй като е от Гърция и е бил гаражен автомобил.Ето и малко снимки на машината- https://drive.google.com/open?id=1rI..._xds-8Oq_kRJFb
Джипът ще се използва, както в градска среда, така и за любителски офроуд. Няма фабричен блокаж на задния диференциал ( тези дни ще проверя дали има LSD след като я кача на подемник )
Това, което е от особена важност за мен е: С какво масло да обслужвам двигателя, автоматика и диференциалите?; Също така бих искал вашето компетентно мнение за качествен лифт на джипа в рамките на допустимото за полуоските; Какви блокажи за преден и заден мост, освен ARB мога да сложа и съответно каква цена да очаквам?
За сега машината ще я карам на бензин, а по нататък има възможност да сложа висок клас газов инжекцион. Искам същото така да дадете мнения за марка и модел.
Също така някъде из форума срещах тема за тунинг на автоматична скоростна кутия на Тойота. Ако може да дадете по подробна информация, какво точно представлява въпросния тунинг, с какво по-различна ще бъде скоростната кутия и г/д каква ще бъде цената.
Надявам се да съм направил добър избор. Очаквам вашите мнения и коментари.
Благодаря предварително.
. Някъде из форума също срещах положителни коментари за Лики Моли 10w40 молибден. Ако се окаже, че имам шпер на задния диф, тогава какво масло трябва да му сложа. Карданите гледам са гресирани и от предният собственик. Ако не намеря блокаж на по добра цена, който да не отстъпва на ARB, ще се примиря с цената и ще сложа такъв. Ако слагам газов инжекцион мисля да е висок клас БРЦ с омасляване.

Коментар