Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тойота Ланд Круйзер 90 3.4 V6 автоматик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тойота Ланд Круйзер 90 3.4 V6 автоматик

    Здравейте,
    преди няколко години направих тема за лифт на Сузики Гранд Витара http://www.offroad-bulgaria.com/show...E8%E3%E0%ED%E5
    Съвсем наскоро се сдобих с една малко по-сериозна машина, а именно Тойота Ленд Круйзер 90 3.4 V6 автомат. Джипът е в перфектно състояние, 148000 реални километри. Обслужвана е само и единствено в оторизиран сервиз на Тойота. Няма никакви ръжди, тъй като е от Гърция и е бил гаражен автомобил.Ето и малко снимки на машината- https://drive.google.com/open?id=1rI..._xds-8Oq_kRJFb
    Джипът ще се използва, както в градска среда, така и за любителски офроуд. Няма фабричен блокаж на задния диференциал ( тези дни ще проверя дали има LSD след като я кача на подемник )
    Това, което е от особена важност за мен е: С какво масло да обслужвам двигателя, автоматика и диференциалите?; Също така бих искал вашето компетентно мнение за качествен лифт на джипа в рамките на допустимото за полуоските; Какви блокажи за преден и заден мост, освен ARB мога да сложа и съответно каква цена да очаквам?
    За сега машината ще я карам на бензин, а по нататък има възможност да сложа висок клас газов инжекцион. Искам същото така да дадете мнения за марка и модел.
    Също така някъде из форума срещах тема за тунинг на автоматична скоростна кутия на Тойота. Ако може да дадете по подробна информация, какво точно представлява въпросния тунинг, с какво по-различна ще бъде скоростната кутия и г/д каква ще бъде цената.
    Надявам се да съм направил добър избор. Очаквам вашите мнения и коментари.
    Благодаря предварително.

  • #2
    От: Тойота Ланд Круйзер 90 3.4 V6 автоматик

    Да ти е честита и безаварийно. Изглежда супер.

    Блокаж, ако може да се сложи фабричния най-добре, но не съм сигурен дали може без да се сменят прекалено много неща. Скоростната кутия по-добре не я пипай, най-много проблем някакъв да се получи а голяма полза няма да има.

    За газовия инжекцион имам 200000 минати с Фобос точно на такава Тойота. Мотора е много корав механично и носи газта отлично. Две неща трябва да се гледат. Едно сместа на газ да не е бедна, сигнала на ламбда сондата трябва да изглежда на газ като на бензин. И другото къде да се дупчи за дюзите. Обикновено газаджиите се пробват да дупчат от страната на пътника за всички дюзи защото от там изглежда че се стига по лесно. За съжаление само изглежда така. Най-долната трапецовидна част от колектора, която се дупчи, изглежда монолитен детайл но всъщност е куха и в нея има 6 тръби по една за всеки цилиндър които завиват в две различни посоки. Съответно 3 от тях се дупчат лесно от стрната на пътника а останалите 3 от страната на шофьора. За второто обаче трябва да се разглоби колектора. Та тоя процес трябва да се проконтролира.

    За масло аз съм най-доволен като работа на двигателя от Лики Моли 10w40 с молибденов сулфид. За маслата на диференциалите и скоростната освен вискозитета гледай и API GL класа. И най-добре маслата си ги купи ти и иди сам оза смяна. Също така гресирай карданите, там се ползва молибденова и литиева грес.

    Писал съм доста в други теми за общото обслужване на тая кола. Търси чети и питай. Успех!

    Коментар


    • #3
      От: Тойота Ланд Круйзер 90 3.4 V6 автоматик

      Аз имам същата. Тойота Ланд Круйзер 90 3.4 V6 само че , с ръчни скорости.
      Моята също е от Гърция вече минах 30 000 км без особенни дефекти.
      Монтирах ГИ Ланди Ренцо с бутилка 85 литра под купето ето така http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=207784
      Имам един излишен резервоар ако те интересува.
      Газовата ми я монтираха в Разград и след монтажа ходих за преглед за всеки случай като минах 2 000 км и от тогава вече 2 години работи отлично.
      При монтажа на газовата смених свещите с иридиеви мисля специално за газови двигатели.
      Аспуха ми от вътре е ръждив без никакви следи от сажди,когато обърне на газ изгорелите газове нямат никаква миризма усеща се само влагата в тях.

      Масло на двигателя слагам 10/40 Игат Платинум сменям го на 8000 км така съм преценил.Колкото сипя толкова източвам.

      Диференциали и СК и РК сложих масла на Кастрол каквито са по спецификация.
      Моята е със ЛСД отзад но е поизносен и слабо зацепва но до сега не съм закъсвал.

      Преди имах Хюндай Галопер дълга база той возеше по меко но беше тромав и шумен ,Тойотата е тиха и пъргава аз я ползвам вместо лека кола и ми харесва.

      Аз го ползвам точно по същия начин градско и пресечено 50/50 не съм правил никакви промени по ходовата част карам със заводското окачване и моето мнение че , и така е достатъчно висока спокойно преодолява масовите горски коловози .

      Лифтването ще и направи визията по агресивна но и шосейното поведение ще се влоши според мен.

      Ето тук моята тема като купих джипката може да ти е полезна :http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=207058
      Последно редактирано от Николай Колев; 26-12-17, 23:47.
      Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
      Място и хора към които да принадлежи ...

      Коментар


      • #4
        От: Тойота Ланд Круйзер 90 3.4 V6 автоматик

        Здравейте, и поздрави за страхотната машинка!
        При мен има доста резервни части и възможности за ъпгрейд!
        Мога и да предложа окачване, с което ще се подобри поведението както на асфалт, така и по черно.
        Пускам линк към Австралийската фирма, която представям за България - Terrain Tamer.
        https://terraintamer.com/en/4wd-products
        Пожелавам много безаварийни километри!
        0878 706 714

        WWW.OFFROADMASHINI.COM

        Коментар


        • #5
          От: Тойота Ланд Круйзер 90 3.4 V6 автоматик

          Първоначално публикуван от jordansto Преглед на мнение
          Здравейте, и поздрави за страхотната машинка!
          При мен има доста резервни части и възможности за ъпгрейд!
          Мога и да предложа окачване, с което ще се подобри поведението както на асфалт, така и по черно.
          Пускам линк към Австралийската фирма, която представям за България - Terrain Tamer.
          https://terraintamer.com/en/4wd-products
          Пожелавам много безаварийни километри!
          Здравей колега, всичко което е в каталога на фирмата ли можеш да доставил ? Можеш ли да оставиш някакъв телефон за контакт?


          Коментар


          • #6
            От: Тойота Ланд Круйзер 90 3.4 V6 автоматик

            Благодаря колега . Някъде из форума също срещах положителни коментари за Лики Моли 10w40 молибден. Ако се окаже, че имам шпер на задния диф, тогава какво масло трябва да му сложа. Карданите гледам са гресирани и от предният собственик. Ако не намеря блокаж на по добра цена, който да не отстъпва на ARB, ще се примиря с цената и ще сложа такъв. Ако слагам газов инжекцион мисля да е висок клас БРЦ с омасляване.

            Коментар


            • #7
              От: Тойота Ланд Круйзер 90 3.4 V6 автоматик

              Имам хубава газова уредба за продан, ако имаш интерес...л.с.
              мисля, да зема а се замисля...

              Коментар


              • #8
                От: Тойота Ланд Круйзер 90 3.4 V6 автоматик

                Първоначално публикуван от Николай Колев Преглед на мнение
                Аз имам същата. Тойота Ланд Круйзер 90 3.4 V6 само че , с ръчни скорости.
                Моята също е от Гърция вече минах 30 000 км без особенни дефекти.
                Монтирах ГИ Ланди Ренцо с бутилка 85 литра под купето ето така http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=207784
                Имам един излишен резервоар ако те интересува.
                Газовата ми я монтираха в Разград и след монтажа ходих за преглед за всеки случай като минах 2 000 км и от тогава вече 2 години работи отлично.
                При монтажа на газовата смених свещите с иридиеви мисля специално за газови двигатели.
                Аспуха ми от вътре е ръждив без никакви следи от сажди,когато обърне на газ изгорелите газове нямат никаква миризма усеща се само влагата в тях.

                Масло на двигателя слагам 10/40 Игат Платинум сменям го на 8000 км така съм преценил.Колкото сипя толкова източвам.

                Диференциали и СК и РК сложих масла на Кастрол каквито са по спецификация.
                Моята е със ЛСД отзад но е поизносен и слабо зацепва но до сега не съм закъсвал.

                Преди имах Хюндай Галопер дълга база той возеше по меко но беше тромав и шумен ,Тойотата е тиха и пъргава аз я ползвам вместо лека кола и ми харесва.

                Аз го ползвам точно по същия начин градско и пресечено 50/50 не съм правил никакви промени по ходовата част карам със заводското окачване и моето мнение че , и така е достатъчно висока спокойно преодолява масовите горски коловози .

                Лифтването ще и направи визията по агресивна но и шосейното поведение ще се влоши според мен.

                Ето тук моята тема като купих джипката може да ти е полезна :http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=207058
                Браво колега, направил си доста полезна тема относно поставянето на газова бутилка под резервоара.Ако реша да слагам газ и моята бутилка ще гледам да не е в багажника.
                Това искам, да е с по-агресивна визия и да е по-проходима от заводски джип Возията не ме притеснява, все пак съм на 24 години и не търся максимален комфорт.

                Коментар


                • #9
                  От: Тойота Ланд Круйзер 90 3.4 V6 автоматик

                  Първоначално публикуван от jordansto Преглед на мнение
                  Здравейте, и поздрави за страхотната машинка!
                  При мен има доста резервни части и възможности за ъпгрейд!
                  Мога и да предложа окачване, с което ще се подобри поведението както на асфалт, така и по черно.
                  Пускам линк към Австралийската фирма, която представям за България - Terrain Tamer.
                  https://terraintamer.com/en/4wd-products
                  Пожелавам много безаварийни километри!
                  Здравей и благодаря, окачването което може да ми предложиш, тествано ли е от някой колега и с колко приблизително може да се лифтне джипа.Също така не на последно място, каква е и приблизителната му цена?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Тойота Ланд Круйзер 90 3.4 V6 автоматик

                    Първоначално публикуван от Marki93 Преглед на мнение
                    Благодаря колега . Някъде из форума също срещах положителни коментари за Лики Моли 10w40 молибден. Ако се окаже, че имам шпер на задния диф, тогава какво масло трябва да му сложа. Карданите гледам са гресирани и от предният собственик. Ако не намеря блокаж на по добра цена, който да не отстъпва на ARB, ще се примиря с цената и ще сложа такъв. Ако слагам газов инжекцион мисля да е висок клас БРЦ с омасляване.
                    Високия клас няма да сработи по-зле от ниския

                    Омасляване аз имам също. Ползвал съм Flash Lube за тия километри. Едната глава я вдигахме преди година две и клапаните бяха като нови. Сега дали е от омасляването, дали от добрата регулировка на сместа, дали е чист късмет не знам но резултатите са тези.

                    Карданите трябва да се гресират на всяка смяна на маслото. Заключването на дифа не променя маслото, само ако имаш ЛСД маслото е специално.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Тойота Ланд Круйзер 90 3.4 V6 автоматик

                      Първоначално публикуван от jja Преглед на мнение
                      Високия клас няма да сработи по-зле от ниския

                      Омасляване аз имам също. Ползвал съм Flash Lube за тия километри. Едната глава я вдигахме преди година две и клапаните бяха като нови. Сега дали е от омасляването, дали от добрата регулировка на сместа, дали е чист късмет не знам но резултатите са тези.

                      Карданите трябва да се гресират на всяка смяна на маслото. Заключването на дифа не променя маслото, само ако имаш ЛСД маслото е специално.
                      Ти с каква машина си колега?
                      Също така, ако имаш наблюдения към лифт кит за Тойота, ще ми бъде полезва всякаква информация.Ако и правя лифт искам да го направя като хората.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Тойота Ланд Круйзер 90 3.4 V6 автоматик

                        .
                        Първоначално публикуван от Marki93 Преглед на мнение
                        Това искам, да е с по-агресивна визия и да е по-проходима от заводски джип Возията не ме притеснява, все пак съм на 24 години и не търся максимален комфорт.
                        Млад си това е много хубаво.На твоите години и аз " исках всичко" на мига и до дъно но се оказа че .... , има и друг живот.
                        Аз бих я покарал малко така , посвикни й усети я , колата е хубава и радва много и в заводския си вид повярвай ми !
                        Има доста такива наточени пробвай някоя за да си направиш преценка за да не се разочароваш от прекалено високи очаквания за повишаване на проходимоста.
                        Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
                        Място и хора към които да принадлежи ...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Тойота Ланд Круйзер 90 3.4 V6 автоматик

                          Първоначално публикуван от A.pantev Преглед на мнение
                          Здравей колега, всичко което е в каталога на фирмата ли можеш да доставил ? Можеш ли да оставиш някакъв телефон за контакт?
                          Да, всичко мога да доставя. От Август месец тази година съм официален представител на Terrain Tamer за България. Гледам да държа и доста неща на склад при мен в магазина.
                          Намирам се в София на Околовръстен път 106Е зад магазин Зора. Телефон за контакт 0878 706 714 Йордан
                          0878 706 714

                          WWW.OFFROADMASHINI.COM

                          Коментар


                          • #14
                            От: Тойота Ланд Круйзер 90 3.4 V6 автоматик

                            Първоначално публикуван от Николай Колев Преглед на мнение
                            .

                            Млад си това е много хубаво.На твоите години и аз " исках всичко" на мига и до дъно но се оказа че .... , има и друг живот.
                            Аз бих я покарал малко така , посвикни й усети я , колата е хубава и радва много и в заводския си вид повярвай ми !
                            Има доста такива наточени пробвай някоя за да си направиш преценка за да не се разочароваш от прекалено високи очаквания за повишаване на проходимоста.
                            Джипът когато е бил на 40 хил. км. са му сменени амортисьорите с Билщайн (жълти на цвят) мисля, че са това http://www.bilstein-shop.com/bilstei...blulbvuq73lih7
                            нз защо, може би са с по-дълъг ход от стандартните, може и пружините да са сменени, но тях не ги е вписал в сервизната книжка.
                            П.п Не ми се вярва, че намерих толкова добре обслужван и пазен джип и то на 16 години (дано не го съсипя ��)
                            Не съм вярвал, че така ще ми хареса стара машина.Има прекрасна возия ,стегнат е и няма никакви паразитни звуци, управлението е като на S-klasa и автоматика работи идеално.
                            Последно редактирано от Marki93; 27-12-17, 17:29.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Тойота Ланд Круйзер 90 3.4 V6 автоматик

                              Моята е 95-ца, същата ама дълга база. Но не я карам аз вече. На дългата база идеално става бутилката под купето но на късата не съм сигурен как ще сработи.

                              Иначе аз моята не съм я лифтвал. Много ме радваше как вози във фабричен вид и не исках да пипам нищо по возията. Наистина покарай така първо някое време и после мисли за лифт.

                              Гръцките машини са много запазени и на малко километри. Сегашното ми Чероки идв от там и говоря от опит. Като говорим за това, ти как я взе тази машина от там? Аз проучвах въпроса преди някое време но излезе че е почти невъзможно да се купи от човек там, липса на транзитни номера и други такива. При теб как стана?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X