Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на съединител на ТЛК 95 бензин 5vz-fe

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Смяна на съединител на ТЛК 95 бензин 5vz-fe

    Мето , при автоматик левият крак , или трябва дз закърнее ( при каране имам предвид и то много) , или трябва да си много на гонка.А Колев е сменял сърдинител , не торк конвертор.
    На автора на темата и на "съучастниците" му браво и напред!
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

    Коментар


    • #17
      От: Смяна на съединител на ТЛК 95 бензин 5vz-fe

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Вилката сменихте ли? Силно се надявам да сте. Щото аз заради пробита вилка сменях съединител на терано на 160000км заради пробита вилка, в който имаше като минимум още 100-130000км пробег.
      Не сме сменяли вилката само я почистих и напръсках леглото където ляга ябълковидния болт със сух тефлонов спрей, мислех да сложа грес но реших че,ще полепне с прах от съединителя и ще стане като абразивна паста. Не съм патил от пробита вилка досега и даже не я загледах по внимателно там. Нищо де вече отработихме демонтаж на СК без да я сваляме на земята и докато се мъчим си мечтаехне да имаме едно приспособленийце нещо като самар на магере да се слага вътре в купето и на него да има една въжена лебедка поставена на една рамка с четири лагера за да може да се движи напред назад колкото позволява отвора в тунела. С помоща на това нещо ще може да се сваля кутията за норматив, с лебедката си повдигаш колкото ти трябва и с леко разклащане на кутията отдолу да отлепи и приплъзване назад с помоща на ролките и си готов после кеф ти кутията да виси горе в тунела или кеф ти с лебедката да я спуснеш с лекота в канала. Ей размечтах се нещо на тема авто глезотий ма то от мечти глава не боли.
      Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
      Място и хора към които да принадлежи ...

      Коментар


      • #18
        От: Смяна на съединител на ТЛК 95 бензин 5vz-fe

        Първоначално публикуван от Николай Колев Преглед на мнение
        Не сме сменяли вилката само я почистих и напръсках леглото където ляга ябълковидния болт със сух тефлонов спрей, мислех да сложа грес но реших че,ще полепне с прах от съединителя и ще стане като абразивна паста. Не съм патил от пробита вилка досега и даже не я загледах по внимателно там. Нищо де вече отработихме демонтаж на СК без да я сваляме на земята и докато се мъчим си мечтаехне да имаме едно приспособленийце нещо като самар на магере да се слага вътре в купето и на него да има една въжена лебедка поставена на една рамка с четири лагера за да може да се движи напред назад колкото позволява отвора в тунела. С помоща на това нещо ще може да се сваля кутията за норматив, с лебедката си повдигаш колкото ти трябва и с леко разклащане на кутията отдолу да отлепи и приплъзване назад с помоща на ролките и си готов после кеф ти кутията да виси горе в тунела или кеф ти с лебедката да я спуснеш с лекота в канала. Ей размечтах се нещо на тема авто глезотий ма то от мечти глава не боли.
        А каво се променя в канала да си поставиш на релсички крик за четириколонен подемник
        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

        Коментар


        • #19
          От: Смяна на съединител на ТЛК 95 бензин 5vz-fe

          Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
          А каво се променя в канала да си поставиш на релсички крик за четириколонен подемник
          Да това е кардиналното и по правилното решение но за съжаление за момента нямам условия за така оборудван канал може би за в бъдеще ще мога да си позволя такъв майсторски канал за хоби цели.

          Между другото сега се замислих кое е по доброто решение: ако финансовата и техническата страна на въпроса не са важни, да си имаш в работилницата хубав широк добре осветен облицован с плочки и обзаведен с релси и хидравличен подемник канал ли ? Или стабилен четириколонен подемник ?

          Какви са вашите За и Против ?
          Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
          Място и хора към които да принадлежи ...

          Коментар


          • #20
            От: Смяна на съединител на ТЛК 95 бензин 5vz-fe

            4 колонен подемник е най-доброто. С приставка да можеш да вдигнеш автомобила и във въздуха със все гумите като при двуколонен. И с допълнителна маса с подемник за скоростната кутия и други тежки части, с колелца. Не ти се налага да влизаш в канал и да се съобразяваш с габаритите му - много по-удобно е. Много по-удобно е и за чистене. В канала рано или късно става кочина и се чисти много по-трудно от равен под на гараж.

            Колкото до смазката на вилката - прахът от съединителя не е абразивен, иначе щеше да изяде притискателния и огледалния диск за нула време. Тъкмо обратното - направен е така че феродото да се износва, а не метала, в който се трие.

            Няма лошо от сухата смазка. Аз слагам медна грес по такива места, обаче. По книга се слага обикновена.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X