Колеги имали някой с този модел Toyota 4-Runner 3,0l TURBODIESEL?
 
125 коня е, но никъде непише разхода?
 
Моля да споделите за този гигант, разход, подръжка возия, офроуд и т.н.
Търся си 4х4 и се колебая ....
 
Благодаря Ви!
					125 коня е, но никъде непише разхода?
Моля да споделите за този гигант, разход, подръжка возия, офроуд и т.н.
Търся си 4х4 и се колебая ....
Благодаря Ви!




 
							
						

 Колата е с рама и нормално е на задно предаване с пружини и амортесьори. Отпред окачването е на двойни А-рамена, а отзад цял мост. Има заден и преден диференциал и раздатъчна кутия. Нормални и бавни 4х4, които се включват с допълнителен лост до скоростният. Моята имаше и блокаж на предният диференциал, който се включваше автоматично с бавните 4х4 и тогава вървеше направо като танк.
 Колата е с рама и нормално е на задно предаване с пружини и амортесьори. Отпред окачването е на двойни А-рамена, а отзад цял мост. Има заден и преден диференциал и раздатъчна кутия. Нормални и бавни 4х4, които се включват с допълнителен лост до скоростният. Моята имаше и блокаж на предният диференциал, който се включваше автоматично с бавните 4х4 и тогава вървеше направо като танк.
 Колата не я движат гумите, а двигателя и силовата схема на окачването. Като сложиш по-големи гуми, двигателя няма да стане по-мощен, силовата схема няма да се промени и съответно колата да стане по-проходима, особено пък в кал, на пясък, или на сняг...
 Колата не я движат гумите, а двигателя и силовата схема на окачването. Като сложиш по-големи гуми, двигателя няма да стане по-мощен, силовата схема няма да се промени и съответно колата да стане по-проходима, особено пък в кал, на пясък, или на сняг...
							
						

Коментар