Здравейте колеги,
Сдобих се с преди месец с въпросния екземпляр Toyota RJ70 2.4 EFI / 22 R-E.
Старият изпарител замръзваше 2-3 пъти и реших да го сменя с нов директно, но се оказа, че е вързан директно през "бързата" вода на инжекциона и газаджията каза, грешно е това.. сега ще я направя като хората преди парното с троиници и нов изпарител.. и готово.
Обаче започна да загрява и да изхвърля водата през разширителния съд.
Ето какво направи до момента:
1: Нова капачка 1.1 бара;
2: Нова водна помпа;
3: Измиване на радиатора и почистване на цялата система;
4: Нов термостат;
Палим и карам 30-40 км из София.. и пак същото.
Спрях долях 3 литра вода и изолирах изпарителя, за да не би да се окаже, че са дефектни мембраните и изпускат и надуват.. и пак същия проблем след каране 20-30км из София.
-----
Оказа се, че главата на джипа е чисто нова и въпреки това, я свалих.
Гарнитурата е духала между 3-4 цилиндър, за това и колата след като отвори термостата започваше да работи на 3 цилиндъра, защото в 4-ти е духала и не е имала искра.
5: Проверка на глава - ОК не е спукана / Шлаиф / Смяна на гумички + клапани и све.. /
------
Когато свалях гарнитурата ми направи впечатление, че тя запушва ето тези отвори и се чудя защо?


Това са снимки преди да флаифам главата и да изчистя блока с шабър и малко шкурка.
След като изчистих блока със стар метод с масло и стъкло проверих дали е крив.. и разбира се по-закона на Мърфи се оказа "леко" между 2 и 3 цилиндър.
Някакви микрони са и със камък и на ръка може да се заиграя.. но искам компетентно мнение преди да сглобя всичко.
Поздрави,
Ник
Сдобих се с преди месец с въпросния екземпляр Toyota RJ70 2.4 EFI / 22 R-E.
Старият изпарител замръзваше 2-3 пъти и реших да го сменя с нов директно, но се оказа, че е вързан директно през "бързата" вода на инжекциона и газаджията каза, грешно е това.. сега ще я направя като хората преди парното с троиници и нов изпарител.. и готово.
Обаче започна да загрява и да изхвърля водата през разширителния съд.
Ето какво направи до момента:
1: Нова капачка 1.1 бара;
2: Нова водна помпа;
3: Измиване на радиатора и почистване на цялата система;
4: Нов термостат;
Палим и карам 30-40 км из София.. и пак същото.
Спрях долях 3 литра вода и изолирах изпарителя, за да не би да се окаже, че са дефектни мембраните и изпускат и надуват.. и пак същия проблем след каране 20-30км из София.
-----
Оказа се, че главата на джипа е чисто нова и въпреки това, я свалих.
Гарнитурата е духала между 3-4 цилиндър, за това и колата след като отвори термостата започваше да работи на 3 цилиндъра, защото в 4-ти е духала и не е имала искра.
5: Проверка на глава - ОК не е спукана / Шлаиф / Смяна на гумички + клапани и све.. /
------
Когато свалях гарнитурата ми направи впечатление, че тя запушва ето тези отвори и се чудя защо?
Това са снимки преди да флаифам главата и да изчистя блока с шабър и малко шкурка.
След като изчистих блока със стар метод с масло и стъкло проверих дали е крив.. и разбира се по-закона на Мърфи се оказа "леко" между 2 и 3 цилиндър.
Някакви микрони са и със камък и на ръка може да се заиграя.. но искам компетентно мнение преди да сглобя всичко.
Поздрави,
Ник
Коментар