Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Технически въпроси за LC70 22RE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Технически въпроси за LC70 22RE

    Преди година гледах по Дискавъри предаване за тунинг на мотори. Казаха, че при тунинг на мотор, първата работа е да сменят колекторите. Направиха тест на диното и се оказа, че няма никаква разлика в мощността.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #17
      От: Технически въпроси за LC70 22RE

      [QUOTE=targa;2897362]Преди година гледах по Дискавъри предаване за тунинг на мотори. Казаха, че при тунинг на мотор, първата работа е да сменят колекторите. Направиха тест на диното и се оказа, че няма никаква разлика в мощността.[/QU
      Според мен професионално направените тунинг колектори за даден мотор няма вариянт да не подобрят поне малко стоиностите и на дино но не съм специалист да споря. Моята цел е ремонт на генерацията защото е наложителна ,а спрямо колектора само да успея да го направя и да не е по зле от оригиналния като показатели ми е достатъчно да съм щастлив.

      Коментар


      • #18
        От: Технически въпроси за LC70 22RE

        Казано на прост език 4Х1колектора подобрява работата на мотора във високите , но пък влошава ниските обороти , а 4х2х1 съответно дава резултати в ниските обороти за сметка на високите . Затова на теб ти трябва вторият вариант , такава е и заводската схема със чугунения колектор , там също можеш да видиш сплитането на цилиндрите два по два и съответно имаш така наречената двуцевка преди тръбата на основната генерация
        2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
        ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

        Коментар


        • #19
          От: Технически въпроси за LC70 22RE

          Малко по-малко се изясняват нещата. Колко да е дебела шината защото в Интерметал в Плевен имат само на 10мм в наличност и трябва да поръчвам според мен около 15-20 ще е добре но ще премеря оригиналния да се ориентирам. Какво правим с егр-а някои можели да каже освен да пречи на двигатела имали момент в които да е полезен и ако се изолира можели да стане проблем? Ако ще го махаме егр-а фланеце да се изреже по отворите на гловата като круша и така да се напаснат и тръбите или да се направят кръгли? С какво фи да са рънарите и с каква дебелина. И назад тръбата ако взема 63на 1,5 или 2мм да е дебелината.

          Коментар


          • #20
            От: Технически въпроси за LC70 22RE

            Фланеца най добре чертеж по гарнитурата и рязане на вода или лазер , ЕГР най добре само да се затапи , а тръбата назад на 1.5мм е достатъчно
            2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
            ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

            Коментар


            • #21
              От: Технически въпроси за LC70 22RE

              Оглеждам и немога да реша с какъв диаметар да са рънарите. Отворите на главата са под формата на круша. Единия вариянт да режа фланеца под такава форма и да се мъча да мачкам и слагам по-гиляма тръба но ще ми е трудно с напасване и в последствие при плетенето не тръбите. Другия вариянт една идея само по голям диаметър тръба. Оригиналния колектор е около 37мм има колена по спомен диаметър 41,8/2мм значи около 38 вътрешен. Имали смисъл да се мъча още от началото с по голям диаметър тръба.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X